Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Temperatura 75*C w ECU, a na zegarach 90*C w A5 3.0TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim,

Od jakiegoś czasu nawet nie wiem kiedy mam problem z temperaturą płynu chłodniczego.

Pierwsze to różnica, gdy na desce jest 90 to w kompie 75 i tak zostaje przed bardzo długi czas.

Zauważyłem że z rana jeszcze po tych 12-15km dojdzie do 90 stopni, ale później już nie. Chyba że się przyciśnie to wtedy jeszcze drgnie ta temperatura i pójdzie na 90 w kompie.

Czujnik temperatury ten na górze silnika zmieniany. Ostatnio termostat wymieniłem i tak samo. Różnica pomiędzy starym, a nowym termostatem jest taka:

Stary: temperatura zawsze dochodziła w ECU na 90, ale po sekundzie spadała do 75

Nowy: dochodzi do 75 stopni i tak zostaje przed długi czas.

Jakieś pomysły?

Opublikowano (edytowane)

wg mnie jak na starym termostacie temp. dochodziła do 90*C, a po sekundzie spadała, a na nowym dochodzi do 75*C i tak zostaje cały czas. To winny jest czujnik temperatury, a te skoki temperatury czy też stała temp. to tylko błędne odczyty z czujnika. Czujnik temp. kupiłeś oryginalny czy zamiennik?? Wszystkie czujniki w zamienniku nawet hella, czy tego typu wynalazki są dobre jak dobrze trafisz. Ja zamienniki wymieniałem trzy razy - każdy pokazywał co innego. W końcu oddałem to w piz..du i kupiłem oryginał i jest spokój.

 

Co jest najlepsze to te czujnik w zamienniku do innych aut mają podobny problem - kiedyś miałem golfa 3 i tam była taka sama sytuacja, brat miał A4 B5 - podobnie, w seacie u znajomego - to samo.

Edytowane przez Lukasz_mk2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...