TOMOB4B6 Opublikowano 22 Sierpnia Opublikowano 22 Sierpnia Witam planuje dołożyć hak do swojej b6 potrzebował bym schemat jak go podłączyć żeby nic nie uszkodzić i żeby wszystko dzialalo
P.Wiśnia Opublikowano 22 Sierpnia Opublikowano 22 Sierpnia (edytowane) Na twoim miejscu zainwestowałbym w oryginalny moduł 8E0 907 383C Ale jeżeli chcesz użyć tego to, potrzebujesz podłączysz zasilanie i cany z MCE. Teoretycznie każdy moduł MCE zakodujesz pod hak: 0x?xx: Moduł haka 0 – brak 1 – zainstalowany To podłączasz: CAN - CAN-H (do modułu MCE) CAN - CAN-L (do modułu MCE) 30 - +12v (zasilanie stałe) (partyzantka albo nowy bezpiecznik w skrzynce bezpieczników jest już zasilony z listwy, wystarczy dodać pin idący do haka) 31 - masa (punkt masowy w bagażniku) być może któryś przewód jest od zasilania świateł stop Reszta to przewody do gniazda haka 7 pin: żółty - lewy kierunek zielony - prawy kierunek czarny - lewa pozycja pomarańczowy - prawa pozycja czerwony - stop niebieski - przeciwmgielne biały - masa świateł cofania nie będzie jeżeli to gniazdo 7 pin, te występuje tylko w przypadku gniazda 13-pin. Tak więc musisz rozebrać lewą stronę samochodu, kanapa, siedzenie, listwy, półkę kierowcy, boczek kanapy tylnej. Przewody prowadzisz podłogą, masz tam wytyczone miejsca. Edytowane 22 Sierpnia przez P.Wiśnia
Rob@k Opublikowano 22 Sierpnia Opublikowano 22 Sierpnia Jeśli masz PDC to tam możesz podpiąć cany do modułu w lewym boczku bagażnika. Musisz też zmienić jeszcze kodowanie PDC.
P.Wiśnia Opublikowano 22 Sierpnia Opublikowano 22 Sierpnia 42 minuty temu, Rob@k napisał(a): Jeśli masz PDC to tam możesz podpiąć cany do modułu w lewym boczku bagażnika. Musisz też zmienić jeszcze kodowanie PDC. I tak musi pociągnąć zasilanie. A jak ma kontrole ciśnienia w oponach to też może podpiąć tam cany.
TOMOB4B6 Opublikowano 22 Sierpnia Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2 godziny temu, P.Wiśnia napisał(a): Na twoim miejscu zainwestowałbym w oryginalny moduł 8E0 907 383C Ale jeżeli chcesz użyć tego to, potrzebujesz podłączysz zasilanie i cany z MCE. Teoretycznie każdy moduł MCE zakodujesz pod hak: 0x?xx: Moduł haka 0 – brak 1 – zainstalowany To podłączasz: CAN - CAN-H (do modułu MCE) CAN - CAN-L (do modułu MCE) 30 - +12v (zasilanie stałe) (partyzantka albo nowy bezpiecznik w skrzynce bezpieczników jest już zasilony z listwy, wystarczy dodać pin idący do haka) 31 - masa (punkt masowy w bagażniku) być może któryś przewód jest od zasilania świateł stop Reszta to przewody do gniazda haka 7 pin: żółty - lewy kierunek zielony - prawy kierunek czarny - lewa pozycja pomarańczowy - prawa pozycja czerwony - stop niebieski - przeciwmgielne biały - masa świateł cofania nie będzie jeżeli to gniazdo 7 pin, te występuje tylko w przypadku gniazda 13-pin. Tak więc musisz rozebrać lewą stronę samochodu, kanapa, siedzenie, listwy, półkę kierowcy, boczek kanapy tylnej. Przewody prowadzisz podłogą, masz tam wytyczone miejsca. Czyli niebieskie co zaznaczyłem to najprawdopodobniej masa do karoserii a to co na czerwono ciągnę na przód auta bo do gniazda przyczepy wszystkie podłączone czy dobrze rozumiem
P.Wiśnia Opublikowano 22 Sierpnia Opublikowano 22 Sierpnia Tak, tylko sprawdź ile przewodów idzie na przód i gdzie są podłączone.
Rob@k Opublikowano 22 Sierpnia Opublikowano 22 Sierpnia Nie wiem jak tutaj, ale w Ori module był stały plus, plus po zapłonie, 2 cany, stop do m-ce to wszystko do przodu auta i masa do budy.
P.Wiśnia Opublikowano 22 Sierpnia Opublikowano 22 Sierpnia 3 godziny temu, Rob@k napisał(a): Nie wiem jak tutaj, ale w Ori module był stały plus, plus po zapłonie, 2 cany, stop do m-ce to wszystko do przodu auta i masa do budy. Ale to nie jest ori tylko te dziadostwo od jaggera. Równie dobrze może podpiąć zasilanie pod zapalniczkę. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się