byqu Opublikowano 1 Września Opublikowano 1 Września Witam, mam pewien problem. Właściwie odkąd mam auto wydaje mi się, że występował ten problem jednak nie przywiązywałem do niego zbytniej uwagi. Odkąd zrobiłem kompletny remont zawieszenia auto się prowadzi dużo sztywniej i teraz czuć to jeszcze bardziej. Kierownica nie odbija sama po skręcie oraz dość ciężko chodzi sama w sobie. Czy to może być problem z płynem wspomagania który jest zalany? Było troszkę poniżej min i dolałem do auta płynu febiego (ten zielony). Czy po prostu to już koniec maglownicy w moim aucie? Jeśli tak to co polecacie? Warto to regenerować czy jakie inne rozwiązanie wchodzi w grę? Jeśli chodzi o przekładanie na używkę w niewiadomym stanie to odpada, nie jestem zwolennikiem takich metod. Może ktoś mi coś doradzi, pozdrawiam!
przem8 Opublikowano 1 Września Opublikowano 1 Września U mnie tez kiera nigdy nie odbijała sama do końca. Wymienione wszystko w międzyczasie na przestrzeni 130tys km. Miałem zawieszenie1be. Może być jeszcze kwestia zatartego łożyska w kolumnie kierownicznej, bo tylo to zostało niezweryfikowane. Godzinę temu, byqu napisał(a): Czy to może być problem z płynem wspomagania który jest zalany? Było troszkę poniżej min i dolałem do auta płynu febiego (ten zielony). Nie.
byqu Opublikowano 1 Września Autor Opublikowano 1 Września Godzinę temu, przem8 napisał(a): U mnie tez kiera nigdy nie odbijała sama do końca. Wymienione wszystko w międzyczasie na przestrzeni 130tys km. Miałem zawieszenie1be. Może być jeszcze kwestia zatartego łożyska w kolumnie kierownicznej, bo tylo to zostało niezweryfikowane. Nie. czyli po prostu chyba trzeba dalej jeździć i nie przejmować się tym, szkoda że nie jest tak idealnie skoro zrobiło się całe zawieszenie ale cóż, chyba zostało się przyzwyczaić. W końcu to nie jest auto z salonu tylko jednak już starszy wóz, dzięki za odpowiedź
Langista Opublikowano 1 Września Opublikowano 1 Września Po złożeniu nowego zawiasu często ciężej chodzi kiera, zwłaszcza jak sworznie bardzo ciasno są zaprasowane. Po jakimś czasie powino wrócić do normy.
byqu Opublikowano 2 Września Autor Opublikowano 2 Września 7 godzin temu, Langista napisał(a): Po złożeniu nowego zawiasu często ciężej chodzi kiera, zwłaszcza jak sworznie bardzo ciasno są zaprasowane. Po jakimś czasie powino wrócić do normy. Tego się spodziewałem bardziej mnie martwi fakt nie odbijania kierownicy.
Rometer Opublikowano 10 Września Opublikowano 10 Września (edytowane) Mam ten sam problem to znaczy, ciężko chodzi kierownica (w zasadzie to już bardzo ciężko) i nie odbija/wraca, wystarczy skręcić kierownicą o 1 cm i zostaje w tej pozycji. Zastanawiam się czy winna może być sama pompa, gdyż kiedyś ubyło sporo płynu i pompa hałasowała. Ówczesny użytkownik auta olał temat i mam wrażenie, że od wtedy problem narasta. Po miesiącu-dwóch płyn został dolany i pompa nie hałasuje ale zostały takie objawy. Czy magiel mógł również oberwać ? Czy coś się zatarło? Auto ma nalatane 370 tysi, ale nadal wiernie służy, w zasadzie to jego jedyna bolączka i chciałbym wrócić do stanu wyjściowego. Nic nie stuka i nie ma dziwnych dźwięków. Edit: Chodzi o A4 B7 2.7 Tdi 2006 rok. Edytowane 10 Września przez Rometer
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się