Lechu85 Opublikowano 9 Września Udostępnij Opublikowano 9 Września Witam. Co jakiś czas auto pokazuje, że jest niski poziom oleju, raz pokazało, że trzeba auto zatrzymać i dolać olej. Dolałem, bo zawsze mam coś na dolewkę i komunikat zniknął. Pojechałem do mechanika zmienić olej a mechanik mówi, że bardzo dużo oleju jest i więcej niż normalnie może litr albo dwa więcej niż normalnie. Raz jak jechałem pod górkę, pokazało, że niskie ciśnienie oleju, żeby zatrzymać auto. Czy może to być sprawa czujnika poziomu oleju? Czy jakiś inny np czujnik ciśnienia oleju? Od czego zacząć diagnozę? Może pompa oleju do robienia? Teraz jest ok, nie każe nic dolewać od dawna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER Opublikowano 9 Września Udostępnij Opublikowano 9 Września Co do ciśnienia to można go sprawdzić manometrem jakie jest na zimnym, na ciepłym , na wolnych obrotach i na wyższych . To ci podpowie co do ciśnienia . A jesli chodzi o niski poziom oleju i dolewkę to miałem podobną sytuację u siebie .Czujnik poziomu oleju się za mulił . po czyszczeniu ręką od jął wszystko wróciło no normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu85 Opublikowano 10 Września Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 22 godziny temu, OLIVER napisał(a): Co do ciśnienia to można go sprawdzić manometrem jakie jest na zimnym, na ciepłym , na wolnych obrotach i na wyższych . To ci podpowie co do ciśnienia . A jesli chodzi o niski poziom oleju i dolewkę to miałem podobną sytuację u siebie .Czujnik poziomu oleju się za mulił . po czyszczeniu ręką od jął wszystko wróciło no normy A to nie jest tak, że wałek napędzający pompę się ukręca i trzeba to co ileś km naprawiac? Jak to wygląda przy tym silniku 2.0TDI 177km? Zacząć więc od dwóch czujników jak będę olej zmieniać i patrzyć co dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 10 Września Udostępnij Opublikowano 10 Września najpierw sprawdź czy masz jakieś błędy w silniku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 11 Września Udostępnij Opublikowano 11 Września W dniu 10.09.2024 o 08:18, Lechu85 napisał(a): A to nie jest tak, że wałek napędzający pompę się ukręca i trzeba to co ileś km naprawiac? Jak to wygląda przy tym silniku 2.0TDI 177km? Zacząć więc od dwóch czujników jak będę olej zmieniać i patrzyć co dalej? A co ma wałek od pomy do niskiego stanu oleju. Czujnik poziomu oleju do sprawdzenia. Czy mylisz komunikat na fis z niskim ciśnieniem oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu85 Opublikowano 11 Września Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września Teraz, H4mm3R napisał(a): A co ma wałek od pomy do niskiego stanu oleju. Czujnik poziomu oleju do sprawdzenia. Czy mylisz komunikat na fis z niskim ciśnieniem oleju? Raz mi się pokazał komunikat "niskie ciśnienie oleju, natychmiast zgaś silnik". Później pokazał się inny, że niski poziom oleju, ale możesz kontynuować jazdę. Później niski poziom oleju przerwij jazde czy coś takiego. Komunikaty są raz takie raz takie, myślałem, że gdzieś wycieka olej, ale byłem zmienić olej i mechanik mówi "chłopie tu masz z beczke oleju", mówi zobacz całe wiadro oleju. Więc sygnały mam sprzeczne i różne, bagnetu nie ma. Raz jest ok, a innym razem nie. Jak jechałem dwa miesiace temu pod górkę to pokazało małe ciśnienie oleju natychmiast zgaś silnik. Analizuje bo z mechanikami na prowincji to różni bywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 11 Września Udostępnij Opublikowano 11 Września zobacz jakie masz błędy zanim cokolwiek wymienisz... podpinałeś VCDS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 11 Września Udostępnij Opublikowano 11 Września 8 godzin temu, RALF76 napisał(a): zobacz jakie masz błędy zanim cokolwiek wymienisz... podpinałeś VCDS? Tam nie ma co sprawdzać, ten silnik CGLC tak ma. Nie jeden ma z nim problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu85 Opublikowano 13 Września Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września W dniu 11.09.2024 o 20:07, H4mm3R napisał(a): Tam nie ma co sprawdzać, ten silnik CGLC tak ma. Nie jeden ma z nim problem U mnie ten olej chyba gdzieś jednak ucieka. Bo dolałem i stan się podnosi na wskaźniku, na mmi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 13 Września Udostępnij Opublikowano 13 Września Godzinę temu, Lechu85 napisał(a): U mnie ten olej chyba gdzieś jednak ucieka. Bo dolałem i stan się podnosi na wskaźniku, na mmi. obyś się mylił, jak znika tzn że bierze i silnik do remontu - znany problem CGLC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silver3833 Opublikowano 13 Września Udostępnij Opublikowano 13 Września (edytowane) 3 godziny temu, Lechu85 napisał(a): U mnie ten olej chyba gdzieś jednak ucieka. Bo dolałem i stan się podnosi na wskaźniku, na mmi. No tu się zgodzę tylko co z drugim komunikatem za niskie cisnienie radziłbym zrobić to co pisał Oliver ewentualnie już silnik się przyciera dlatego jak czujniki sprawne ten komunikat 🫣 ewentualnie ta górka przy niskim stanie oleju pokazała niskie ciśnienie oleju ale ....🤔 patrz wyżej czym to grozic może. Mechanik nie sprawdzał czy olej śmierdzi ropą skoro było go tak dużo ??? Edytowane 13 Września przez Silver3833 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się