Gomek88 Opublikowano 17 Września Opublikowano 17 Września Witam, czy miał ktoś może podobny problem? Prowadnica/rurka bagnetu jest za krótka, przez co lejek bagnetu nie osiada bezpośrednio na niej. Kupiłem w ASO nową rurkę, dołączam zdjęcie tej nowej rurki ona ma taki „kaptur” wraz z uszczelką. W jaki sposób wyjąć te starą z bloku silnika? Lejek również zakupiony oryginalny z ASO. Dodam że chodzi o demontaż tej czarnej rurki gdyż nie posiada ona kapturka z oringiem takiego jak jest na nowej czyli na 3 zdjęciu Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam
Langista Opublikowano 19 Września Opublikowano 19 Września Jesteś pewien że sprzedali Ci pod ten silnik? Bo to ewidentnie inny bagnet
Hugo Opublikowano 19 Września Opublikowano 19 Września @Gomek88 do BFB powinny być takie numery części: Rurka miarki oleju 06D103634 Lejek - 06B103663G Zgadzają się z tym co kupiłeś?
Gomek88 Opublikowano 1 Października Autor Opublikowano 1 Października Już nie chodzi o to czy to jest pod ten silnik czy nie tylko chce wiedzieć jak wyciągnąć te czarną rurkę z silnika. Nie chodzi o te żółtą rurkę bo z demontażem tego nie ma problemu tylko o tą czarną rurke w którą jest wkladana od góry ta żółta rurka wraz z bagnetem.
przem8 Opublikowano 2 Października Opublikowano 2 Października Ona jest na wcisk więc trzeba ją zapłać jakimś szwedem i kręcąc lewo-prawo wyciągnąć. Innej opcji raczej nie ma. Nie robiłem tego ale patrząc jak to wygląda to tak pewnie trzeba zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się