Muskel1 Opublikowano 11 Października Opublikowano 11 Października W zeszytach naprawczych producenta jest co przawda wzmianka, że po demontażu zderzaka należy przeprowadzić kalibrację, ale biorąc pod uwagę fakt, że radary nie są przykręcone do zderzaka, uważam że jak ich przy demontażu nie przestawisz, to nie będzie takiej potrzeby.
tymon373 Opublikowano 14 Listopada Autor Opublikowano 14 Listopada W dniu 11.10.2024 o 08:21, Muskel1 napisał(a): W zeszytach naprawczych producenta jest co przawda wzmianka, że po demontażu zderzaka należy przeprowadzić kalibrację, ale biorąc pod uwagę fakt, że radary nie są przykręcone do zderzaka, uważam że jak ich przy demontażu nie przestawisz, to nie będzie takiej potrzeby. moduł da się wyciągnąć od dołu bez dotykania zderzaka, ale ogólnie wszystko wygląda jakby nie było ruszane niżej podsyłam zdjęcie modułu
turzol Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada Zmierz czy tam dochodzi w ogóle 12V do wtyczki lub czy cany są nie przerwane.
tymon373 Opublikowano 14 Listopada Autor Opublikowano 14 Listopada 7 minut temu, turzol napisał(a): Zmierz czy tam dochodzi w ogóle 12V do wtyczki lub czy cany są nie przerwane. właśnie to zamierzam zaraz zrobic tylko walczę z kostką, nie mogę jej wypiąć tak jak standardowo w vagu sciskajac i wciskając zabezpieczenia a nie chce jej połamać
tymon373 Opublikowano 14 Listopada Autor Opublikowano 14 Listopada 1 godzinę temu, turzol napisał(a): Zmierz czy tam dochodzi w ogóle 12V do wtyczki lub czy cany są nie przerwane. Nie ma zasilania na pinie nr 1 na pinie nr 3 są wachania między 6.4 a 8.7
tymon373 Opublikowano 14 Listopada Autor Opublikowano 14 Listopada 19 minut temu, tymon373 napisał(a): Nie ma zasilania na pinie nr 1 na pinie nr 3 są wachania między 6.4 a 8.7 Byłby ktoś w stanie mi sprawdzić który konkretnie bezpiecznik jest od home linka bo @Muskel1 ty mi wysłałeś jeden schemat ja wtedy znalazłem 2 w podstopnicy a teraz znalazłem jakiś na którym jest to c12 w bagażniku
Muskel1 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada Pin 1 to zacisk 30, powinno tam być napięcie akumulatora, pin 2 to masa. Bezpiecznik powinien być SF 12
tymon373 Opublikowano 14 Listopada Autor Opublikowano 14 Listopada 2 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Pin 1 to zacisk 30, powinno tam być napięcie akumulatora, pin 2 to masa. Bezpiecznik powinien być SF 12 czyli nie ma zasilania, bezpiecznik jest dobry, masz jakiś schemat jak idzie wiązka do tego home linka ?
Muskel1 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada Na schemacie nie jest pokazane jak, czy którędy przebiega wiązka, ale przewód idzie bezpośrednio z bezpiecznika do sterownika J530. Nie ma po drodze punktów łączenia czy przelotek.
tymon373 Opublikowano 14 Listopada Autor Opublikowano 14 Listopada 46 minut temu, Muskel1 napisał(a): Na schemacie nie jest pokazane jak, czy którędy przebiega wiązka, ale przewód idzie bezpośrednio z bezpiecznika do sterownika J530. Nie ma po drodze punktów łączenia czy przelotek. dzięki będę kombinował i dam znać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się