Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana turbosprężarki w Audi A4 B6 1.9TDI AWX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka przychodzę z pytaniem dotyczącym wymiany turbiny mianowicie na jaką turbinę wymienić tą seryjną by zwiększyć moc samochodu oraz by ta nowa pasowała i przy okazji nie trzeba by było wymieniając na nowa dokładać kolejnych kosztów w postaci innych części 

Opublikowano

Z każdą turbiną masz mniejszą bądź większą robotę... Jest kilka tematów o turbinach do AVF i AWX, czy u mnie czy u innych.
Na okolice 200KM można polecić GTC1549VZ, 1752, no ale przy tym bardzo często trzeba wymienić sprzęgło, dołożyć frontowy intercooler i to wystroić

Opublikowano

Witam dołączę się do tematu z pytaniem jakie turbo polecacie dodam że nie planuje modów mam program na 160 km i to mi wystarczy... Turbo przepuszcza olej bo strasznie śmierdzą spaliny i zawiesza mi się geometria coraz częściej więc chcę je wymienić pytanie teraz na jaką ? Co do regeneracji to słyszałem że nie jest to za dobre ciężko znaleźć kogoś kto ogarnia to porządnie a nie chce się z tym bawić parę razy myślałem nad nową turbina nissensa możecie ją polecic czy może jakaś inna z kosztami tak chce się zmieścić 1500 za turbinę bo robotę będę robić sam z góry dziękuję za rady oraz pomoc 

Opublikowano

By jak najmniej przerabiać to wyboru w sumie nie masz. Może używka AVF/AWX? Około 300-400zł, wymiana prosta, nawet jak pojeździ rok to możesz jeszcze 4 takie kupić. Jak raz a porządnie no to nówka ale to koszta przekraczasz, raczej bym już wybrał po prostu coś świeższego, odrobinę przerobić dolot czy wydech. Nie pchałbym się w 20 letnie turbiny które mogą mieć przebiegu pół miliona. 

Opublikowano
7 godzin temu, maryn_08 napisał(a):

parę razy myślałem nad nową turbina nissensa możecie ją polecic

Kupiłem do 1,8 T i nie narzekam, jest bdb, tylko tu zmiennej geometrii nie mam, jak chodzą ze zmienną geometrią to nie wiem.

Opublikowano
10 godzin temu, Ivanek napisał(a):

By jak najmniej przerabiać to wyboru w sumie nie masz. Może używka AVF/AWX? Około 300-400zł, wymiana prosta, nawet jak pojeździ rok to możesz jeszcze 4 takie kupić. Jak raz a porządnie no to nówka ale to koszta przekraczasz, raczej bym już wybrał po prostu coś świeższego, odrobinę przerobić dolot czy wydech. Nie pchałbym się w 20 letnie turbiny które mogą mieć przebiegu pół miliona. 

Właśnie używane to ciężko trafić coś sensownego ładnie umyta narobię się i okaże się że puszcza olej więc raczej szedł bym bardziej coś nowszego... Co do wsadzenia czegoś innego to musiał bym program robić od nowa bo to inne strojenie raczej nie będzie współpracować no o przeróbek więcej a wolał bym coś wsadzić bez przeróbek dodam że auta nie zamierzam sprzedawcę i chce nim jeździć ile się da więc to też nie jest na chwilę... Coś nowszego muszę prześledzić temat z tym przerobieniem co tam trzeba dokładnie zrobić i czy uda się wyrwać jakaś w normalnej cenie turbinę z tymi przeróbkami. 

Opublikowano
5 godzin temu, pelonek1 napisał(a):

Kupiłem do 1,8 T i nie narzekam, jest bdb, tylko tu zmiennej geometrii nie mam, jak chodzą ze zmienną geometrią to nie wiem.

Właśnie tak czytałem na temat tej turbiny to dużo ludzi chwali że wstaje normalnie i nie ma z nią problemów jak z regenerowany mi wiadomo nie jest to orginalna lecz tamta to 3 tys a to już trochę za dużo jak na mój budżet a nissensa znalazłem za 1,4 tys więc wydaje mi się cena normalna jak za nowy produkt który bym założył i nie miał problemów... Jak patrzę na te regenerowane to już wolał bym kupować używki niż tamte się denerwować. Ogólnie już mam na liczniku 350 tys nie wiem ile w pamięci 😂 ogólnie śmierdzą spaliny olejem nie wiem jak luz na wirniku lecz myślę że już na pewno jest... Pompuje ładnie gdyby nie ta zacinając się geometria czyszczenie mija się z celem moim zdaniem bo jak już puszcza olej i ma jakiś luz to szkoda roboty dlatego rozglądam się za czymś aby ją zastąpić 

Opublikowano

Mam w swojej 1,9 GTC1549VZ, paru pisało że to turbo z plasteliny, że nie wytrzyma, jeździ, pompuje strzela ogniem. U mnie albo u @jaras99 znajdziesz parę informacji o przeszczepie jej do AVF/AWX. 

U mnie robi 200KM/450Nm ale trzeba sprzęgło (przy quattro), obowiązkowo fmic chociażby 550x140x65 i to tyle. Jak chcesz długo jeździć to według mnie warto, sprzęgło i turbo to zaraz po wtryskach dwie najdroższe rzeczy w tym silniku. 

Stroić i tak będzie trzeba ale to kwestia 500-600zł.

Mnie operacja wyszła niespełna 1800zł z używaną GTC

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...