przem8 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października (edytowane) Jest tragicznie. Zmień tego kowala albo przyjedz to ogarne Jak ta stara listwa ma przejechane 90tys to sory ale szkoda było podmieniać. Edytowane 17 Października przez przem8
Czajson Opublikowano Środa o 13:06 Autor Opublikowano Środa o 13:06 Jak będę miał chwilkę to wstawię logi. Byłem u innego gazownika. Ustawiał podczas jazdy . Mieszanka na LPG była za uboga. Check skasowany nie powrócił. Podczas przełączania na LPG nic nie mruga i przechodzi na gaz płynnie
Czajson Opublikowano Sobota o 13:34 Autor Opublikowano Sobota o 13:34 Proszę o sprawdzenie logi na gazie. LOG-01-002-033-gaz 30.11.csv
przem8 Opublikowano Sobota o 14:44 Opublikowano Sobota o 14:44 (edytowane) Do poprawy. Do połowy zakresu sporo za bogato i od 6 tys ubogo ale powyżej na codzień nie kręcisz wiec bez różnicy. Dla mnie nie do zaakceptowania takie coś Edytowane Sobota o 14:45 przez przem8
Czajson Opublikowano Sobota o 15:22 Autor Opublikowano Sobota o 15:22 36 minut temu, przem8 napisał(a): Do poprawy. Do połowy zakresu sporo za bogato i od 6 tys ubogo ale powyżej na codzień nie kręcisz wiec bez różnicy. Dla mnie nie do zaakceptowania takie coś Grozi to jakimiś poważnymi usterkami?. Sterownik nie zgłasza żadnych błędów. Będzie palił więcej LPG mniej?
przem8 Opublikowano Sobota o 16:27 Opublikowano Sobota o 16:27 Pokazałeś loga z pełnego obciazenia, ciekawe jak jest w innych przypadkach.
Czajson Opublikowano wczoraj o 09:23 Autor Opublikowano wczoraj o 09:23 16 godzin temu, przem8 napisał(a): Pokazałeś loga z pełnego obciazenia, ciekawe jak jest w innych przypadkach. Jezdzililiśmy z podpiętym kompem przez jakieś 20 minut pod obciążeniem i normalnie. Dla mnie ważne że cheka nie wywala. Jeździć obserwować😉
pelonek1 Opublikowano wczoraj o 11:29 Opublikowano wczoraj o 11:29 1 godzinę temu, Czajson napisał(a): Jezdzililiśmy z podpiętym kompem przez jakieś 20 minut pod obciążeniem i normalnie. Dla mnie ważne że cheka nie wywala. Jeździć obserwować😉 Tutaj powinny być korekty w gr. 32 i 33 najlepiej na minusie tak do -5. Błąd na zegarach wywali dopiero jak będziesz miał +25 w grupie 32, także jak dla Ciebie to jest tylko ważne to jeździj. Te głowice euro 4 są wykonane z gównolitu. Jestem właśnie na etapie wymiany swojej z euro 4 na euro 3 bo po 155 tyś km przejechanych na LPG nadaje się na śmietnik albo do regeneracji za minimum 3 tyś zł, gdzie nie wiadomo czy za chwilę po regeneracji nie pęknie, taki urok tych głowic niestety. Moja zdjęta z auta wygląda tak, gdzie gaz miałem zawsze prawidłowo wyregulowany (mam Vfiza i podgląd do korekt na bieżąco) i nigdy nie zapalił się błąd od ubogiej mieszkanki na zegarach.
Czajson Opublikowano 11 godzin temu Autor Opublikowano 11 godzin temu 13 godzin temu, pelonek1 napisał(a): Tutaj powinny być korekty w gr. 32 i 33 najlepiej na minusie tak do -5. Błąd na zegarach wywali dopiero jak będziesz miał +25 w grupie 32, także jak dla Ciebie to jest tylko ważne to jeździj. Te głowice euro 4 są wykonane z gównolitu. Jestem właśnie na etapie wymiany swojej z euro 4 na euro 3 bo po 155 tyś km przejechanych na LPG nadaje się na śmietnik albo do regeneracji za minimum 3 tyś zł, gdzie nie wiadomo czy za chwilę po regeneracji nie pęknie, taki urok tych głowic niestety. Moja zdjęta z auta wygląda tak, gdzie gaz miałem zawsze prawidłowo wyregulowany (mam Vfiza i podgląd do korekt na bieżąco) i nigdy nie zapalił się błąd od ubogiej mieszkanki na zegarach.
Czajson Opublikowano 11 godzin temu Autor Opublikowano 11 godzin temu To wychodzi na to że nawet jak ktoś wyreguluje ten gaz to ta głowica w bfb i tak jest skazana na zagładę. Pozostaje tylko czekać końca albo pogonić babcię w świat 👍
pelonek1 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu 3 godziny temu, Czajson napisał(a): głowica w bfb i tak jest skazana na zagładę. Jest skazana, tylko pamiętaj, że mając ubogo ten proces będzie szybszy. Z drugiej strony to trochę oszczędności jeżdżąc przez te 155 tyś km na LPG jest, starczy na remont, a nawet drugie takie kałdi i jeszcze zostanie 😉
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się