Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów Audi A4 B7 1.8 T BFB


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Czajson,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jest tragicznie. Zmień tego kowala albo przyjedz to ogarne :P

Jak ta stara listwa ma przejechane 90tys to sory ale szkoda było podmieniać.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Jak będę miał chwilkę to wstawię logi. 

Byłem u innego gazownika. Ustawiał podczas jazdy . Mieszanka na LPG była za uboga. Check skasowany nie powrócił. Podczas przełączania na LPG nic nie mruga i przechodzi na gaz płynnie

Opublikowano (edytowane)

Do poprawy. Do połowy zakresu sporo za bogato i od 6 tys ubogo ale powyżej na codzień nie kręcisz wiec bez różnicy.

Dla mnie nie do zaakceptowania takie coś

Edytowane przez przem8
Opublikowano
36 minut temu, przem8 napisał(a):

Do poprawy. Do połowy zakresu sporo za bogato i od 6 tys ubogo ale powyżej na codzień nie kręcisz wiec bez różnicy.

Dla mnie nie do zaakceptowania takie coś

Grozi to jakimiś poważnymi usterkami?. Sterownik nie zgłasza żadnych błędów. 

Będzie palił więcej LPG mniej?

Opublikowano

Pokazałeś loga z pełnego obciazenia, ciekawe jak jest w innych przypadkach.

 

Opublikowano
16 godzin temu, przem8 napisał(a):

Pokazałeś loga z pełnego obciazenia, ciekawe jak jest w innych przypadkach.

 

Jezdzililiśmy z podpiętym kompem przez jakieś 20 minut pod obciążeniem i normalnie.

Dla mnie ważne że cheka nie wywala. Jeździć obserwować😉

Opublikowano
1 godzinę temu, Czajson napisał(a):

Jezdzililiśmy z podpiętym kompem przez jakieś 20 minut pod obciążeniem i normalnie.

Dla mnie ważne że cheka nie wywala. Jeździć obserwować😉

Tutaj powinny być korekty w gr. 32 i 33 najlepiej na minusie tak do -5. Błąd na zegarach wywali dopiero jak będziesz miał +25 w grupie 32, także jak dla Ciebie to jest tylko ważne to jeździj. Te głowice euro 4 są wykonane z gównolitu. Jestem właśnie na etapie wymiany swojej z euro 4 na euro 3 bo po 155 tyś km przejechanych na LPG nadaje się na śmietnik albo do regeneracji za minimum 3 tyś zł, gdzie nie wiadomo czy za chwilę po regeneracji nie pęknie, taki urok tych głowic niestety. Moja zdjęta z auta wygląda tak, gdzie gaz miałem zawsze prawidłowo wyregulowany (mam Vfiza i podgląd do korekt na bieżąco) i nigdy nie zapalił się błąd od ubogiej mieszkanki na zegarach.

IMG_20241127_181649.thumb.jpg.5768f9bdc3b7cfd3481f19e72685ce86.jpg

Opublikowano
13 godzin temu, pelonek1 napisał(a):

Tutaj powinny być korekty w gr. 32 i 33 najlepiej na minusie tak do -5. Błąd na zegarach wywali dopiero jak będziesz miał +25 w grupie 32, także jak dla Ciebie to jest tylko ważne to jeździj. Te głowice euro 4 są wykonane z gównolitu. Jestem właśnie na etapie wymiany swojej z euro 4 na euro 3 bo po 155 tyś km przejechanych na LPG nadaje się na śmietnik albo do regeneracji za minimum 3 tyś zł, gdzie nie wiadomo czy za chwilę po regeneracji nie pęknie, taki urok tych głowic niestety. Moja zdjęta z auta wygląda tak, gdzie gaz miałem zawsze prawidłowo wyregulowany (mam Vfiza i podgląd do korekt na bieżąco) i nigdy nie zapalił się błąd od ubogiej mieszkanki na zegarach.

IMG_20241127_181649.thumb.jpg.5768f9bdc3b7cfd3481f19e72685ce86.jpg

 

Opublikowano

To wychodzi na to że nawet jak ktoś wyreguluje ten gaz to ta głowica w bfb i tak jest skazana na zagładę. 

Pozostaje tylko czekać końca albo pogonić babcię w świat 👍

Opublikowano
3 godziny temu, Czajson napisał(a):

głowica w bfb i tak jest skazana na zagładę.

Jest skazana, tylko pamiętaj, że mając ubogo ten proces będzie szybszy. Z drugiej strony to trochę oszczędności jeżdżąc przez te 155 tyś km na LPG jest, starczy na remont, a nawet drugie takie kałdi i jeszcze zostanie 😉

Opublikowano
11 godzin temu, pelonek1 napisał(a):

Jest skazana, tylko pamiętaj, że mając ubogo ten proces będzie szybszy. Z drugiej strony to trochę oszczędności jeżdżąc przez te 155 tyś km na LPG jest, starczy na remont, a nawet drugie takie kałdi i jeszcze zostanie 😉

Jeszcze dochodzi składowa w postaci poprzedników, a sam soft jest na ubogo w serii.

Opublikowano
16 minut temu, george napisał(a):

Jeszcze dochodzi składowa w postaci poprzedników, a sam soft jest na ubogo w serii.

Jeśli licznik mówi prawdę to poprzednicy przejechali niecałe 130 tyś km i to na benzynie, LPG montowałem ja zaraz po zakupie i chyba tylko zbiornik benzyny wypaliłem. Nie zauważyłem żeby w serii na benzynie było ubogo, pod butem zawsze było na minusie w gr. 33.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...