acer0666 Opublikowano 18 Października Opublikowano 18 Października Witam. Nie wiem o co chodzi, czy jest możliwość żeby przy zmianie paska rozrządu przestawić rozrząd o jeden ząbek tak, aby silnik działał tylko korekty w grupie 23 na wolnych obrotach cylinder 1 i 3 były za wysokie, a na 3000 mieszczą się w normie. Założony jest nowy EGR, nowy N18 i N75, pompowtryskiwacze mają 4000 km po regeneracji (zregenerowane, korekty były ok.), nowy przepływomierz. Czy może jest możliwość, że same się rozregulowały ? Z ciepłym silnikiem nie ma żadnego problemu. Zmienną geometrię w ciągu 2 lat czyściłem 3 razy i zawsze problem powraca. Jak go przegoniłem, to 3 dni był spokój. 1.9 TDI AVF. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc. Vag 23.mp4
Silver3833 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października 11 godzin temu, acer0666 napisał(a): Witam. Nie wiem o co chodzi, czy jest możliwość żeby przy zmianie paska rozrządu przestawić rozrząd o jeden ząbek tak, aby silnik działał tylko korekty w grupie 23 na wolnych obrotach cylinder 1 i 3 były za wysokie, a na 3000 mieszczą się w normie. Założony jest nowy EGR, nowy N18 i N75, pompowtryskiwacze mają 4000 km po regeneracji (zregenerowane, korekty były ok.), nowy przepływomierz. Czy może jest możliwość, że same się rozregulowały ? Z ciepłym silnikiem nie ma żadnego problemu. Zmienną geometrię w ciągu 2 lat czyściłem 3 razy i zawsze problem powraca. Jak go przegoniłem, to 3 dni był spokój. 1.9 TDI AVF. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc. Vag 23.mp4 Witam wszystko możliwe wałek rozrządu sprawdzony przy regeneracji pompowtryskiwaczy ?
Pieterb Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października (edytowane) A co w gr 13? Bo tylko jedna grupw pokazałeś. Bip wygląda średnio bo przy dobrze zregenerowanych i prawidłowo zamontowanych powinno być ok 0. Dopuszczalne jest zdaje się - +30 przy 3 tys. Edytowane 19 Października przez Pieterb
acer0666 Opublikowano 19 Października Autor Opublikowano 19 Października W grupie 13 wszystko dobrze tam jest około +/- 0,7mg/H dopuszczalne 2.8 mg/H. Grupa 18 też jest dobrze. Rok temu gdy robione były pompowtryskiwacze po włożeniu zregenerowanych wszystkie grupy były dobre. Miesiąc temu miałem wymieniany zimering na wałku rozrządu i przy okazji pasek. Nie sprawdzałem przed wymianą paska jak wygląda grupa 23. I teraz nie wiem gdzie jest błąd, czy same pompowtryskiwacze się rozregulowały, czy mechanik źle pasek założył. Synchronizacja rozrządu jest na 0.0 Wałek rozrządu jest dobry.
acer0666 Opublikowano 19 Października Autor Opublikowano 19 Października (edytowane) Jeszcze jedno pytanie. Czy dawki na wolnych obrotach jakie mam w grupie 23 maga być przyczyną szybko brudzącej się zmiennej geometrii. Zastanawiam się dlaczego w grupie 23 przy 3000 obr. jest w normie, a na wolnych są za wysokie dawki. Przed regeneracja było odwrotnie. Mam jeszcze logi 23 grupy po regeneracji. LOG-01-003-011-023.CSV Edytowane 20 Października przez acer0666
acer0666 Opublikowano 13 Listopada Autor Opublikowano 13 Listopada Witam Jeśli chodzi o zacinanie się zmiennej geometrii, kopcenie na czarno i brak mocy, to turbina jest po regeneracji i wszystko jest już dobrze. Z tego co mi powiedziano to olej przedostawał się do zmiennej geometrii i mieszając się z sadzą powodował zalepianie łopatek co utrudniało ich poruszanie. Jedynie co mnie jeszcze męczy to VAG grupa 23. Nie mam pojęcia co z tym robić. Dlaczego na wolnych obrotach jest źle, a na wysokich mieści się w normie. Czy można z tym jeździć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się