mcemsi Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Witam Chodzi o taka rurke: http://moto.allegro.pl/item180343021_rurka_lejek_miarki_oleju_bagnet_diesel_vw_audi_vag.html Moj bagnet do sprawdzania poziomu oleju ma na sobie polowe tej rurki , druga polowa siedzi w silniku. Pytanie - jak to w PROSTY sposob wyjąć, mechanik mnie straszy rozbieraniem polowy wnetrza komory silnika. Fakt faktem przewody dolotowe z gory "nieco" przeszkadzaja ale moze jakis dlugi pret z haczykiem na koncu zadziala? Co radzicie?
demoralizator Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Ja tą pozostałą część odłupałem długim wkrętakiem z góry. Ze ściąganiem jakimś haczykiem daj sobie spokój, za mocno siedzi. A rozbierania nie polecam - za dużo zabawy. I uważaj przy zakładaniu bo czasami nowe pękają. Przy zakładaniu posmaruj delikatnie olejem (może byc z bagnetu ).
mcemsi Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Przy tym odłupywaniu nie powpadają jakies odłamki do srodka?
demoralizator Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Staraj sie tak żeby nie wpadły. Spróbuj długim płaskim wkrętakiem udeżyć u nasady tak żeby pękło i wtedy napewno nie będzie problemów ze zdjęciem
wiki Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 jakie odłupywanie :eek: , ja też wymieniałem u siebie ten element bo miałem popekany i zciągłem go bez problemu i nasunąłem nowy i po kłopocie, wsadzasz łapkę pomiędzy zbiorniczkiem wyrównaczym a kolektorem i nie opłaca sie tego kupować na allegro + koszty przesyłki, ja w ASO dałem około 10 zł za ori , a w tym wypadku każdy milimetr w wykonaniu tego elementu jest bardzo ważny
demoralizator Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Nie chodzi o odłupywanie po kawałku tylko o spowodowanie pęknięcia tego elementu w celu łatwiejszego usunięcia. Niestety u siebie nie mogłem go ściągnąc ręką i trzeba było użyć sposobu i siły. Wiem że to taki nie fachowy i nie humanitarny ale jakos musiałem to zrobić. Być może u mnie ten element był nie oryginalny i dlatego ciężko było ściągnąć a nowy tez był nie oryginalny(3.60zł) i też było ciężko nałożyć.
wiki Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 no widzisz a mój oryginalny pięknie się nakładał i równie dobrze zciagał wiec ori to ori i mam pewnosc że oleju mam tyle co pokazuje bagnet
sewgor1979 Opublikowano 17 Lipca 2007 Opublikowano 17 Lipca 2007 [adr 1.8 125kM] ja przy wyjmowaniu alternatora,a dokladnie dlugies sruby,ktora przy wyciaganiu, centralnie uderza w metalowa rurke bagnetu i aby ja wyciagnac musialem odgiac delikatnie rurke ale niestety za malo delikatnie odginalem i ulamala sie plaskikowa koncowka tegoz bagnetu. Czy ktos moze wie czy to sie wymienia??? Chodzi mi o plastikowa koncowke nalozona na rurke metalowa w ktorej siedzi bagnet oleju. Narazie skleilem.
kiosek Opublikowano 19 Lipca 2007 Opublikowano 19 Lipca 2007 [adr 1.8 125kM] ja przy wyjmowaniu alternatora... Wymienia się i to bardzo prosto (wyciagasz to co zostało) i zakładasz nową tylko jak kupujesz musisz dokładnie podać rodzaj silnika ponieważ od tego zależy długośćtej nasadki.. najlepiej jak weźmiesz tę złamaną do sklepu..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się