Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyciek płynu z króćca w Audi A4 B6 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czemu wrzucasz zdjecia ekranu? Prosiłem o linki, które przekierują do strony gdzie będą czytelne logi. Jak to sprawia taką trudność to dołącz pliki z vcds i sobie poradzę.

Nie zrobiłeś grupy 33, tylko 3 zamiast tego kilka razy...

Powinno byc 2+33 na lpg i pb do 6 tys. obr. Z tego co zrobiłeś to wynika, że turbo w miarę ok.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
W dniu 4.01.2025 o 07:27, przem8 napisał(a):

 

Czujnik temperatury na zapłonie pokazał 0 stopni czyli tyle ile aktualnie jest. Po odpaleniu po 15 sekundach pokazywał 22 to normalne ? Że tak szybko? 

Opublikowano

Nie jest to normalne jeśli chodzi o czujnik g62/g2. Jeszcze napisz w którym bloku i grupie sprawdzałeś ten czujnik 

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, przem8 napisał(a):

Nie jest to normalne jeśli chodzi o czujnik g62/g2. Jeszcze napisz w którym bloku i grupie sprawdzałeś ten czujnik 

Najpierw sprawdziłem na vcds i miał temperaturę 0 stopni taka też była na dworze. Potem chciałem zobaczyć czy może jest wypadanie zapłonu jak trzęsie autem po odpaleniu ale nie ma. Mówię sprawdzałem to może z max pół minuty i po wpisaniu grupy 004 czujnik miał 21 stopni dziwne 

IMG_1339.jpeg

Edytowane przez Bloody_dave
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
W dniu 9.01.2025 o 13:44, przem8 napisał(a):

Nie jest to normalne jeśli chodzi o czujnik g62/g2. Jeszcze napisz w którym bloku i grupie sprawdzałeś ten czujnik 

Siema mam problem. Chciałem napisać w starym temacie ale ludzie aktywni tam byli w 2018r także słabo. Problem polega na tym że od pewnego czasu na fisie wyskakiwał błąd otwarcia tylnej klapy bagażnika pojawiał się i znikał a teraz palił się już cały czas. Zdemontowałem tapicerkę sprawdziłem mikrostyk blendy tam gdzie jest zamek od kluczyka klika super dodam że nie było problemu z zamykaniem i otwieraniem auta. Poprostu palił się błąd na fisie. To sprawdziłem wszystkie kostki i są super ale zerwał się pin z kostki zamka klapy a mikrostyk pracuje prawidłowo wina leży właśnie w zerwanym pinie da się jakiś wymienić samą kostkę bo widać że jest złączona więc w grę wchodzi pewnie wymiana całego elementu? czy wiecie gdzie można zamówić nową kostkę bo jest spojona z mikrostykiem. A nie mogę tego znaleźć na necie. I gdzie znajdują się odpływy w klapie bo kable były mokre kostki tak samo oraz silniczek spryskiwacza. ;/ 

IMG_1395.jpeg

IMG_1393.jpeg

IMG_1396.jpeg

IMG_1392.jpeg

Edytowane przez Bloody_dave
Opublikowano (edytowane)

Weź sobie ogarnij całą nową blendę na kluczyk i zamek tylko przełożysz. Tą ktoś już zmieniał bo ten mikrostyk jest z a3 8l.

Edytowane przez Langista
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Langista napisał(a):

Weź sobie ogarnij całą nową blendę na kluczyk i zamek tylko przełożysz. Tą ktoś już zmieniał bo ten mikrostyk jest z a3 8l.

Tylko że to nie jest mikrostyk z blendy tylko mikrostyk z zamka klapy. Do czego w sumie służy ta wtyczka bo po przeczyszczeniu wszystkich kostek założyłem teraz sam zamek na noc oczywiscie bez tej kostki w zamku i wszystko działa nie ma już żadnego błędu hmm..? Ale i tak chce zamówić tą kostkę z mikrostykiem tylko nie wiem skąd. Zamek działa więc nie widzę sensu kupna całego zamka

IMG_1397.jpeg

Edytowane przez Bloody_dave
Opublikowano

Jesteś pewien, że jak zamykasz centralny, to zamyka się i klapa?

Opublikowano
3 godziny temu, Langista napisał(a):

Weź sobie ogarnij całą nową blendę na kluczyk i zamek tylko przełożysz. Tą ktoś już zmieniał bo ten mikrostyk jest z a3 8l.

 

1 godzinę temu, Langista napisał(a):

Jesteś pewien, że jak zamykasz centralny, to zamyka się i klapa?

Byłem sprawdzić i tak klapa jest zamknięta

Opublikowano

A pokazuje jej otwarcie na fis?

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Langista napisał(a):

A pokazuje jej otwarcie na fis?

No właśnie nie ma błędu ale za to otwarcia klapy też nie pokazuje więc skąd mógłbym zamówić taką kostkę ? Czy wchodzi tylko kupno całego zamka ?

Edytowane przez Bloody_dave
Opublikowano

Pojedź na szrot i wyciągnij taki zamek.

Opublikowano
W dniu 2.02.2025 o 01:32, Langista napisał(a):

Pojedź na szrot i wyciągnij taki zamek.

A czy po nocy gdy rano odkręcam korek zbiorniczka płynu wyrównawczego to jeśli słychać syczenie no dosłownie przez sekundę ujście ciśnienia to czy to jest normalne ?

Opublikowano
1 godzinę temu, Bloody_dave napisał(a):

A czy po nocy gdy rano odkręcam korek zbiorniczka płynu wyrównawczego to jeśli słychać syczenie no dosłownie przez sekundę ujście ciśnienia to czy to jest normalne ?

Tak

Opublikowano
1 godzinę temu, Rob@k napisał(a):

Tak

Okej dzieki

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
W dniu 1.02.2025 o 08:50, Langista napisał(a):

A pokazuje jej otwarcie na fis?

Siema nowy problem :( . Jakoś 2 dni temu podczas jazdy auto raz szarpnęło ale tylko tyle. Po podjechaniu pod dom zaczęło rzucać silnikiem pokazało się esp. Pierwsza myśl przepustnica albo przeplywka. Podłączyłem kompa no i jest błąd sterowanie przepustnica błąd mechaniczny usunąłem błąd i cisza. Rundka wokół domu i znowu rap szarpie silnikiem a po wciśnięciu sprzegla auto prawie gasło więc musiałem trzymać na podniesionych obrotach dodam że można było jechać maksymalnie 40km/h. Zdjąłem dolot no i za jak i przed przepustnica nic nie było a niedawno ją czyściłem adaptację też wtedy robiłem.Teraz nie wyskakuje już że błąd uszkodzona mechanicznie tylko że za małe napięcie. Mam również błąd ZACISK 30 napięcie za niskie. Mam nowy akumulator od około 7miesiecy. Na starym akumulatorze który był już wadliwy klemy były uwalone jakimś osadem dziwnym wszystko porządnie wyczyściłem kupiłem nowy akumulator i był spokój do teraz klemy naprawdę leciutko aby aby są zanieczyszczone właśnie tym osadem po wyczyszczeniu i spryskaniu contact sprayem jest jeszcze gorzej błąd zacisk 30 nie chce zniknąć. Kostka w dobrym stanie nic nie zaśniedziałe kable od akumulatora wyczyszczone i lekko wyszlifowane. Komputer auta pod podszybiem również sprawdziłem jest tam sucho każda wtyczka wygląda jak nowa przekaźniki i bezpieczniki przy komputerze w dobrym stanie. Gdzie mam szukać problemu? Naprawdę jest to denerwująca jazda 7 minut wszystko okej i nagle straszne szarpanie ręce opadają. 

IMG_1636.jpeg

IMG_1637.jpeg

Opublikowano

A alternator sprawdzałeś czy podaje prawidłowe napięcie? Jak nikt go nigdy nie ruszał to na bank regulator napięcia pada.

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, Langista napisał(a):

A alternator sprawdzałeś czy podaje prawidłowe napięcie? Jak nikt go nigdy nie ruszał to na bank regulator napięcia pada.

No właśnie sprawdziłem i akumulator bez jak i na obciążeniu razem z alternatorem zachowują się wzorowo. Sprawdziłem również gdy auto zaczęło wariować i dalej jest super ładowanie nie ma żadnych spadek mega dziwne. Wyczyściłem jeszcze raz porządnie klemy i dalej lipa pojeździł 5 min i zaczął trząść. Sprawdziłem również kostkę od przepustnicy i prąd jest parametry też prawidłowe 😞

IMG_1639.jpeg

Edytowane przez Bloody_dave
Opublikowano

Wszystko wskazuje na to, że padła przepustnica. Zobacz jeszcze dokładnie jak wygląda wiązka i jak wygląda pod obudową ECU.

Opublikowano
W dniu 8.03.2025 o 00:32, Langista napisał(a):

A alternator sprawdzałeś czy podaje prawidłowe napięcie? Jak nikt go nigdy nie ruszał to na bank regulator napięcia pada.

Tak sprawdziłem i właśnie jest wszystko okej. Bez obciążenia 14.5 a na obciążeniu 14.02 nie schodzi poniżej 14 i jest stabilnie nie ma żadnych spadków ani przyrostów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...