Mike9 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 (edytowane) Hej, Potrzebuję pomocy z zerknięciem na logi i ocenę co tam z tym turbo się dzieje. Od jakiegoś czasu ciągle mam występujące błędy: 16618 - Boost Pressure Regulation P0234 - 001 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent 17887 - Brake Boost Vacuum System P1479 - 008 - Mechanical Failure - Intermittent Czyli turbo przeładowuje i coś z hamulcami (z hamulcami miałem raz sytuację, że zacząłem hamować i bardzo ciężko mi było pedał wcisnąć, przez co hamowanie mi się wydłużyło, ale silnik normalnie był odpalony - z hamulcami pojadę do mechanika, żeby zobaczył). Do was mam prośbę w kwestii turbo, bo na początku roku miałem gruby remont góry silnika i wszystkich pierdół + turbo hybryda od Geremiego, sztywny TIP, prawy IC, DV od BAM/APX 225KM. Na program pojechałem do @Łukasz13. I było OK. (Zrobione ok 10 000 km od remontu, wymieniłem olej i filtry). W kwestii nieszczelności dolotu ostatnio zobaczyłem, że ezektor się rozpiął, więc go ponownie wpiąłem i od zewnątrz dałem trochę kleju na gorąco - wiem, drutowanie. Błędy czyściłem, przejechane 100 km i dalej te same się pojawiają. (Wcześniej było jeszcze dużo innych, ale zakładam, ze to związane z ezektorem, to na razie już tu nie wklejam). Zrobiłem logi, ale to multitronic, więc nie wiem na ile dobrze je zrobiłem: 002+033 Log #894402 LOG.TUNEZILLA.COM I jeszcze raz 002+033+032 Log #894406 LOG.TUNEZILLA.COM 001+003 Log #894404 LOG.TUNEZILLA.COM 090+093 Log #894408 LOG.TUNEZILLA.COM I dynamiczne: 002+033 Log #894410 LOG.TUNEZILLA.COM 003+020 Log #894412 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118 Log #894414 LOG.TUNEZILLA.COM Edytowane 9 Grudnia 2024 przez Mike9
przem8 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Ezektor wymien na nowy to i pewnie problemy się skończą. Odpowiedzialny tez jest za wspomaganie hamulców. 1
Łukasz13 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Sprawdz dolot kompresorem bo doładowanie ucieka w atmosfere, albo jak chcesz to podjedz zerknę na to.
Mike9 Opublikowano 26 Stycznia Autor Opublikowano 26 Stycznia Wymieniłem ezektor na ori z ASO. Na wolnych obrotach nic już się nie dzieje, ale dalej miałem błędy, mechanik znalazł pęknięty wężyk od N75 i sam N75 też nie działał, więc został wymieniony na nowy też z ASO. Mechanik sprawdzał szczelność - mówi, że wszystko szczelne.Nie świeci mi się już check engine, ale nadal błędy mam jak trochę mu pocisnę (przy spokojnej jeździe nie ma błędów, sprawdzałem też tylko na PB i błędy są nawet bez LPG): 16683 - Boost Pressure Regulation P0299 - 002 - Control Range Not Reached 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) P1128 - 001 - System too Lean - Intermittent Logi statyczne: 002+033 Log #907795 LOG.TUNEZILLA.COM 001+003 Log #907800 LOG.TUNEZILLA.COM 090+093 Log #907802 LOG.TUNEZILLA.COM Dynamiczne: 002+033 Log #907804 LOG.TUNEZILLA.COM 003+020 Log #907808 LOG.TUNEZILLA.COM 115+003+020 Log #907937 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118+002 Log #907939 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118+002 v2 Log #907940 LOG.TUNEZILLA.COM 003+020+115 Log #907941 LOG.TUNEZILLA.COM 002+033+003 Log #907944 LOG.TUNEZILLA.COM Po tych 115+118 widać, że turbo nie wstaje jak wcześniej do 2barów tylko zatrzymuje się na 1680. To przez zmianę N75?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się