montie Opublikowano 13 Grudnia Opublikowano 13 Grudnia Cześć wszystkim. Nie mam co prawda A4 ale mam problem z moją q5. Mój problem jest taki z adblue. 16955 - Control Circuit for Reductant Pump 1 P208B 00 [01100000] - Implausible Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 72511 km Date: 2024.12.06 Time: 17:38:03 Engine RPM: 1064.00 /min Normed load value: 18.0 % Vehicle speed: 7 km/h Coolant temperature: 35 °C Intake air temperature: 28 °C Ambient air pressure: 950 mbar Voltage terminal 30: 14.840 V Unlearning counter according OBD: 38 Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 3.0 °C Pressure sensor for reducing agent: measured pressure: -38 hPa Sensor for reducing agent tank temperature: temperature: 4.5 °C Reducing agent pump: activation: 34.99 % Sensor for reducing agent fill level: voltage: 13107.0 mV Potem znów mam takie 16955 - Control Circuit for Reductant Pump 1 P208B 00 [01100101] - Implausible Signal Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 72613 km Date: 2024.12.07 Time: 19:30:37 Engine RPM: 879.50 /min Normed load value: 35.3 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 35 °C Intake air temperature: 17 °C Ambient air pressure: 970 mbar Voltage terminal 30: 14.720 V Unlearning counter according OBD: 40 Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 2.5 °C Pressure sensor for reducing agent: measured pressure: 6297 hPa Sensor for reducing agent tank temperature: temperature: 6.0 °C Reducing agent pump: activation: 34.99 % Sensor for reducing agent fill level: voltage: 13107.0 mV Wymieniony został czujnik ciśnienia, kilka dni be problemu po czym znów podobnie, wartość ciśnienie ponad 6000hPA. Można błąd skasować a potem czekać na powrót(lub nie?) Co z tym zrobić? Pomysły na takie wysokie ciśnienie? wizja 9tysi za zbiornik jest rozwalająca + praca mechanika. Inna droga też jest tzw na stałe no ale potencjalny nabywca w przyszłości musi być tego świadom. Nie wiem tak naprawdę co może się dziać jak tego "cudownego" płynu nie będzie.
Muskel1 Opublikowano 13 Grudnia Opublikowano 13 Grudnia Wrzucamy zawsze pełny auto-scan a nie wycinki.
montie Opublikowano 13 Grudnia Autor Opublikowano 13 Grudnia nie mam teraz auta przy sobie więc nie podeślę takiego skanu. Dodatkowe pytanie: wiem że są firmy które naprawiają takie zbiorniki, czy warto? cenowo na pewno, może ktoś miał takie doświadczenie i coś się wypowie
montie Opublikowano 14 Grudnia Autor Opublikowano 14 Grudnia (edytowane) Przesyłam full scan z tym błędem. 96688 - Control Circuit for Reductant Pump 1 P208B 00 [00001101] - Implausible Signal Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 13 Mileage: 72991 km Date: 2024.12.20 Time: 07:52:35 Terminal 30A voltage: 14.74 V Terminal 30B voltage: 14.79 V Supply voltage for external components: 5.00 V Supply voltage for external components: voltage KL31: 0.00 V Pump for reducing agent: speed: 0 /min Pump for reducing agent: current: 0.00 A Reducing agent pump: operating state: Speed control Reducing agent pump: end stage activation status: not active Reducing agent pump: activation: 35.20 % Reducing agent pump: end stage temperature: 8 C Pressure sensor for reducing agent: measured pressure: 241 mbar Reducing agent quality sensor: urea concentration: 33.50 % Sensor 1 for reducing agent filling level: 122 mm Sensor 2 for temp. reducing agent: act. value: 7.50 C Sensor 2 for reducing agent filling level: 57 mm Reducing agent quality sensor: diagnosis status-Power supply: OK Reducing agent quality sensor: diagnosis status-Temperature sensor: OK Reducing agent quality sensor: diagnosis status-Temperature: status: OK Reducing agent quality sensor: diagnosis status-Status of the measurement: Concentration invalid Reducing agent quality sensor: diagnosis status-Measurement procedure: Measurement in progress Reducing agent quality sensor: diagnosis status-Ultrasound sensors: fault status: OK Reducing agent quality sensor: diagnosis status-ASIC malfunction: OK Reducing agent quality sensor: diagnosis status-Ultrasound sensor 2 status:: valid Heating circuit 1 f. red. agent metering sys.: end stage temp.: 5 C Reducing agent metering system heating circuit 1: actual current: 0.00 A Heating circuit 1 for reducing agent: power limitation: 144 W Reducing agent metering system heating circuit 2: actual current: 0.00 A Heat. circ. 2 f. red. agent metering activ. status Output stage: not active Heating circuit 2 for reducing agent metering: power: 0 W Heating circuit 3 for reducing agent: current: 0.00 A Heating circuit 3 for reducing agent: power set value: 0 W Heating circuit 3 for reducing agent: power: 0 W Heating circuit 3 for reducing agent: power limitation: 144 W Supply voltage 2 for external components: 14.45 V Reducing agent quality sensor: voltage terminal 31: 0.00 V Pump for reducing agent: sensors-Sensor 1: 0 Pump for reducing agent: sensors-Sensor 2: 0 Pump for reducing agent: sensors-Sensor 3: 0 Heating circuit 1 for reducing agent: power set value: 0 W Heating circuit 1 for reducing agent: power: 0 W 16955 - Control Circuit for Reductant Pump 1 P208B 00 [00100111] - Implausible Signal Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 72991 km Date: 2024.12.20 Time: 07:52:37 Engine RPM: 861.00 /min Normed load value: 25.9 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 47 C Intake air temperature: 34 C Ambient air pressure: 970 mbar Voltage terminal 30: 14.720 V Unlearning counter according OBD: 40 Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 5.5 C Pressure sensor for reducing agent: measured pressure: 277 hPa Pump for reducing agent: speed: 0.0 /min Sensor for reducing agent tank temperature: temperature: 7.5 C Reducing agent pump: activation: 34.99 % Sensor for reducing agent fill level: fill level height: 123 mm Sensor 2 for temp. reducing agent: act. value: 7.5 C Edytowane Piątek o 08:30 przez montie
montie Opublikowano Piątek o 08:41 Autor Opublikowano Piątek o 08:41 Na chwilę obecną wymieniłem pompkę (używka) i niestety efekt jest taki(gorszy) że teraz to non stop mam info o 1000km. Pompka używka zatem może być nie w pełni sprawna, sprawdzę jeszcze inną. Poprzednia nie chciała się kręcić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się