Josha Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu Witam, posiadam audi a4 b6 z podstawowym nagłośnieniem, głośniki przód jak i tył lecz brak wzmacniacza, głośniki ciągnie radio. (głośniki z przodu wymienione na audio system, wszystkie drzwi zostały wygłuszone) Radio samochodowe jakie posiadam jest to: Pioneer MVH-S420BT. Przeczytałem post naszego kolegi: ale dalej nie jestem pewny co do przeróbki. Stąd pytanie do was, czy jest możliwość podłączenia wzmacniacza i subwoofera pod radio które posiadam? Jestem w tym lekko mówiac zielony, ciężko mi się w tym wszystkim połapać. Nie mam pojęcia jak się za to zabrać, ciągnąć plus od akumulatora do wzmacniacza, kable sygnałowe do radia czy może być to podłączone tylko i wyłącznie pod same radio. Czy wymiana głośników z tył na bose jest możliwa? Wiem że różnią się one 4omy ,2omy. Jeśli ktoś jest wstanie odpowiedzieć o takową odpowiedź proszę. Jeśli odpowiedź na moje pytania znajduje się w poscie naszego kolegi poproszę o informację i wrócę do ponownego przerobienia materiału.
Muskel1 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu 1 minutę temu, Josha napisał(a): Stąd pytanie do was, czy jest możliwość podłączenia wzmacniacza i subwoofera Jakiego?
Josha Opublikowano 3 godziny temu Autor Opublikowano 3 godziny temu Oryginalnego wzmacniacza jak i subwoofera bose
Josha Opublikowano 3 godziny temu Autor Opublikowano 3 godziny temu 25 minut temu, Muskel1 napisał(a): Gra nie jest warta świeczki. w jaki sposób mogę to zrobić? Bo szczerze powiedziawszy tube wraz ze wzmacniaczem już posiadam, auto również jest deczko rozebrane więc z tym nie bedzie większego problemu, aczkolwiek a jaki sposób to zrobić?
Muskel1 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu Do wzmacniacza musisz podciągnąć zasilanie z aku, masę oraz sygnał wzbudzający wzmacniacz (remote) z radia, które posiadasz.