Johnym2 Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu Witam Mam problem z Audi. Mianowicie jak w tytule, dławi się gdy mocniej depnę gaz. Czasem jest ok cały dzień i na kolejny lipa. z rzeczy które już robiłem / sprawdziłem: wypruty kat sprawdzony i zmieniony zawór odmy pod kolektorem zmieniony grzybek odmy na oem przy pokrywie i wymieniony przewód od grzybka. zmienione swiece podmieniona przeplywka cewki przepustnica+adaptacja szczelnosc sprawdzana dymem i ciśnieniem(nawet półtorej bara) mam 3 dv na każdej to samo N75 podmieniany jak i fabryczny sprawdzany na stole obejscie n249 robione zawór kombinowany zaslepiony olej w multitronicu zmieniony zawor evap zmieniony bo były błędy evap plus uboga mieszanka usztywniany tip (po spartańsku do testów) filtr powietrza i nowy Filtron i pipercrosa to samo filtr paliwa zmieniony na oryginał ( mimo że objaw na LPG i pb ten sam) W kompie brak błędów poza sai kat i sonda 2 logi niestety nie są miarodajne. Bo jedyne co mogę zrobić to na trójce ale powoli wciskając gaz co daje jedynie do odczytu polsekundowe niedoładowanie potem przeładowanie i dalej już wykres się pokrywa zadane-uzyskane. robiłem też loga w trybie D w momencie dławienia: podobna sytuacja. Niedoładowanie mimo wysterowanego na 95% n75 i dławienie. Wszystko leci na pysk, czasy wtrysków, obciążenie, przeplywka i zamyka się przepustnica. sprawdzałem też w logach pedal gazu vs przepustnica i wszystko ok. zdjąłem też tipa. Luzu osiowego niby brak (może kiepsko sprawdzam), wirnik się kręci palcami ale czasem słychać pisk/zgrzyt przy ręcznym kręceniu - chwilowy ale jednak.
przem8 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Pokaż te logi albo do wróżki się udaj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się