Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry,

czy ktoś coś wie lub oglądał to Audi?

Wiem, że ma nadkola pomalowane pędzelkiem.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=418550323&scopeId=C&action=parkItem&vc=Car&s=Car

Z góry dziękuję za każde info.

Opublikowano

Dziwna ta książka serwisowa, olej w s-tronicu wymieniany za każdym serwisembgdzie interwał jest 60 tyś. km, do tego w haldexie, którego tam nie ma też :)

Opublikowano

Źle sobie popatrzyłeś. Masz dwa rzędy okienek do zakreślenia. Lewe jest "Ja", prawe jest "Nein". Masz tam  zakreślone prawe okienka, czyli "Nein".

Screenshot_20250316_125607_Opera.jpg

Opublikowano

Masz rację, sorry, niemiecki nie jest moim ulubionym jezykiem ;)

Opublikowano
24 minuty temu, PUPPY napisał(a):

Przebieg spory ale podobno zadbany.

230k to spory przebieg jak na 15-letniego diesla z Niemiec? Przecież tam takie auta kupuje się do latania i one walą po 40k rocznie. 

Ze skrzynią s-tronic może być różnie. Nie ma reguły tak naprawdę.

Opublikowano
29 minut temu, Hugo napisał(a):

230k to spory przebieg jak na 15-letniego diesla z Niemiec?

No pewnie, że sporo. Za miesiąc u handlarza pod Radomiem będzie miał 150k 😁

Może źle sprecyzowałem pytanie. Bardziej chodziło mi o to czy 300 koni to nie za dużo na stronica.

Bo już czytałem, że przy multitronicu Audi obniżało moc silnika aby skrzyni nie przeciążać.

 

Po kilku latach chciałbym znowu wrócić do Audi. Próbuję nadrobić zaległości ale co artykuł to inna opinia.

 

Nawet się zastanawiałem nad wymianą skrzyni na taką po regenaracji (8-9k na alledrogo) ale właśnie trochę obawiam się tych 300 koni. A z drugiej strony (parafrazując osła ze Shreka) to podoba mi się tych 300 koni. To naprawdę ładne 300 koni 😇

Opublikowano

@PUPPY bardziej chodzi ile jest niuta zrobione. Bo jak sobie poczytasz to konkretne skrzynie biegów mają swoją wytrzymałość określoną właśnie w Nm.

A to czy była katowana i czy była regularnie serwisowana to już inna sprawa. 

Opublikowano

Jak kiedyś przeglądałem techniczną charakterystykę S-tronica to się zdziwiłem bo max moment był chyba 530-540 N, niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę, tak że przy słabszym V6 w dieslu to było na styk z momentem generowanym przez silnik. Jak ma zrobione 300 KM to moment na bank dobrze powyżej 600 N i może być zonk ;) 

Opublikowano
3 godziny temu, PUPPY napisał(a):

Bardziej chodziło mi o to czy 300 koni to nie za dużo na stronica.

Nie tyle moc, co moment obrotowy jest tu znaczący. Niestety w ogłoszeniu nie został on podany. Zbyt duży moment obrotowy jest dla s-tronica wyrokiem śmierci.

Opublikowano

Dostałem od sprzedawcy numer VIN i w instrukcji do tego modelu są tylko Multi- albo tiptronic.

Niestety na ten moment nie mogę tego w żaden sposób zweryfikować.

Opublikowano (edytowane)

W B8 w 3.0 TDI były tylko manual albo s-tronic. 

Gdybyś do 3.0 TDI włożył multi mógłbyś części na jezdni zbierać :whistling:

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano (edytowane)

WAUZZZ8K09A086292

 

Są tylko te dwie 🤔

 

tu szukałem

https://ownersobraz.png.00560f92ca939200addcd7f202a86b22.pngmanual.audi.com/home/pl_PL

Edytowane przez PUPPY
Opublikowano

W silnikach V6 nie dawali multitronica bo wytrzymuje max 400 Nm

Opublikowano

Widzę, że @Muskel1 ma w B9 tiptronica więc może przez pomyłkę ktoś do tego B8 też wsadził 😁

Cóż, czekam teraz na rozkodowanie wyposażenia - wtedy się wszystko wyjaśni.

Opublikowano

W B8 masz tam skrzynię s-tronic DL501.

 

W B9 (przedlift) są dwa różne 3.0 TDI. Ten słabszy (CSWB) z ograniczonym momentem na 400 Nm ma skrzynię s-tronic DL382, oraz ten mocniejszy 3.0 TDI (CRTC) ma skrzynię tiptronic.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...