Nacek Opublikowano 28 Marca Opublikowano 28 Marca Cześć ostatnio wymieniałem żarówki i zauważyłem że te gniazdo jest pęknięte przez co nie trzyma się oprawka wraz z żarówką postojową.. Gniazdo było nadpalone i ten plastik był skruszany, przegrzany ale się trzymało. Natomiast ktoś to robił nie umiejętnie i szarpał na warsztacie więc popsuł mi do reszty, oderwał kawałek plastiku no i koniec. Podwinąłem trochę taśmą izolacyjną oprawkę wrzuciłem i jakoś się trzyma, lecz nie jest już to wypośrodkowane i leci żarówka w dół. Jakieś rady jak to można naprawić? Nowa lampa zamiennik albo używka lub rozbieranie i wymienianie tego elementu o ile się da? Aha i jak rozpoznać czy mam zwykłe bi-xenony czy skrętne?
Muskel1 Opublikowano 28 Marca Opublikowano 28 Marca Kup lampy bo nie są drogie. 3 minuty temu, Nacek napisał(a): Aha i jak rozpoznać czy mam zwykłe bi-xenony czy skrętne? Po numerze części na naklejce lampy, lub po sekwencji testu soczewek przy rozruchu silnika.
Nacek Opublikowano 28 Marca Autor Opublikowano 28 Marca 15 minut temu, Muskel1 napisał(a): Kup lampy bo nie są drogie. Po numerze części na naklejce lampy, lub po sekwencji testu soczewek przy rozruchu silnika. Masz na myśli nowe? Przy takiej wymianie lampy trzeba robić jakąś adaptacje cokolwiek żeby nie wywalało później jakiś błędów? Nie mam na myśli regulacji strumienia światła. Czy tylko polega to na zasadzie wpiąć wtyczkę w 2 lampę przykręcić i gotowe. Aha akumulatora nie trzeba odpinać przed odpięciem wtyczki bo gdzieś się spotkałem, że przy wymianie palnika jeśli wtyczka nie jest odpięta to powinno się aku odłączyć.
Muskel1 Opublikowano 28 Marca Opublikowano 28 Marca Kup używki w dobrym stanie i wymień. Po wymianie należy przeprowadzić nastawy podstawowe/kalibracje lamp, które wiążą się z ustawieniami wiązki światła. Odpinasz wtyczki przy lampach i to wszystko.
Langista Opublikowano 28 Marca Opublikowano 28 Marca Ale ukruszyło się gniazdo w odbłyśniku lampy, czy oprawka żarówki?
Nacek Opublikowano 2 Kwietnia Autor Opublikowano 2 Kwietnia W dniu 28.03.2025 o 14:21, Langista napisał(a): Ale ukruszyło się gniazdo w odbłyśniku lampy, czy oprawka żarówki? Właśnie gniazdo w odbłyśniku lampy ;/ oprawkę bym wymienił bo tam na wsuwkach bodajże kabelki są zamontowane
Langista Opublikowano 3 Kwietnia Opublikowano 3 Kwietnia To w grę wchodzi tylko rozklejenie lampy i wymiana całego odbłyśnika.
Nacek Opublikowano 3 Kwietnia Autor Opublikowano 3 Kwietnia 8 godzin temu, Langista napisał(a): To w grę wchodzi tylko rozklejenie lampy i wymiana całego odbłyśnika. Za dużo z tym zachodu, chyba wole używkę dobrą 2 kupić i podmienić jak mówił Muskel1 Ale wkurza to bo dziś znów poprawiałem bo się wysuwa od dołów podczas jazdy ta oprawka z gniazda do tyłu Tylko gorzej bo miałem wypolerowane obydwie i oklejone folią ppf więc mi szkoda trochę też Jakby ktoś z forumowiczów miał taką na handel w jakiś sensownych pieniądzach proszę o kontakt na prv myślę że się dogadamy
Langista Opublikowano 3 Kwietnia Opublikowano 3 Kwietnia To oddaj komuś do zrobienia tą jedną lampę, w tedy raczej PPF będzie do wymiany ale założy to samo szkło.
Nacek Opublikowano 3 Kwietnia Autor Opublikowano 3 Kwietnia (edytowane) Porozglądam się za jakimś specem co takie tematy lamp ogarnia na rejonie też ale A jak nie to w komplecie wymienić, na jakieś w miarę dobre byle by tylko nie były bardzo jakieś zżółkniałe Edytowane 3 Kwietnia przez Nacek
Nacek Opublikowano 6 Kwietnia Autor Opublikowano 6 Kwietnia W dniu 3.04.2025 o 19:37, Langista napisał(a): To oddaj komuś do zrobienia tą jedną lampę, w tedy raczej PPF będzie do wymiany ale założy to samo szkło. A czy jazda z samą oprawką bez żarówki może coś powodować oprócz błędu spalonej żarówki na fisie? Bo to można wykodować.. Chyba ją wywalę całkiem na razie dopóki tematu nie ogarnę bo pojadę 2 razy do roboty i wypada z gniazda i świeci w środku lampy grzeje tam niepotrzebnie się styka itp. Także chyba będzie to tymczasowe lepsze rozwiązanie..
Muskel1 Opublikowano 6 Kwietnia Opublikowano 6 Kwietnia Nie będzie nic powodowało. Nie wykodujesz w tym aucie błędu spalonej żarówki.
Langista Opublikowano 6 Kwietnia Opublikowano 6 Kwietnia Od biedy jak chcesz to możesz tą oprawkę na gorącym kleju wkleić, tylko w tedy już jest to rozwiązanie permanentne. Lepiej będzie zastosować jakąś plastikową rurkę, która będzie pasować i trzymać całą oprawkę, taki chałupniczy sposób naprawy ale na czas znalezienia nowych może być.
Nacek Opublikowano 7 Kwietnia Autor Opublikowano 7 Kwietnia (edytowane) Takie mam te lampy to jest skręt czy zwykły ale obstawiam na 99% że zwykły bo soczewki się nie ruszają, dajcie znać po tych numerach bo ja się na tym nie znam jak to odczytywać Od filtra źle było zdjęcie mi zrb Edytowane 7 Kwietnia przez Nacek
Muskel1 Opublikowano 7 Kwietnia Opublikowano 7 Kwietnia 8E0 941 029 BB lewy skrętny 8E0 941 004 AF prawy skrętny. Lewy został już kiedyś wymieniony.
Nacek Opublikowano 9 Kwietnia Autor Opublikowano 9 Kwietnia (edytowane) W dniu 7.04.2025 o 22:45, Muskel1 napisał(a): 8E0 941 029 BB lewy skrętny 8E0 941 004 AF prawy skrętny. Lewy został już kiedyś wymieniony. Dzięki, więc mówisz że mam skrętne po tych numerach co na lampach hmm.. A nie powinno to tak wyglądać jak się ma skrętne?: Bo ja takiego czegoś u siebie nie zaobserwowałem chyba (chociaż dla pewności jeszcze to sprawdzę z ciekawości bo nigdy w miejscu jak wariat nie kręciłem ;)) Edytowane 9 Kwietnia przez Nacek
Muskel1 Opublikowano 9 Kwietnia Opublikowano 9 Kwietnia 1 godzinę temu, Nacek napisał(a): A nie powinno to tak wyglądać jak się ma skrętne?: W B7 tak nie jest. Stań po zmroku pod ścianą, ustaw wyłącznik świateł w pozycji "Auto", uruchom silnik. Soczewki wtedy wykonają test, czyli ruch pionowy oraz poziomy, co będziesz mógł obserwować na ścianie przde Tobą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się