sitar Opublikowano 5 Kwietnia Opublikowano 5 Kwietnia Witam . Może ktoś miał podobny przypadek...kolega kupił golfa 6 cbdc 2.0 na common rail i po 2 miesiącach auto zaczęło mocno kopcić jak jest rozgrzane. Kopci na czarno, niebiesko najbardziej przy przyspieszaniu. Korekty wtryskow są ok. Dpf był zabity i został wyczyszczony. Z intercolera po odpieciu węża polecialo moze z 10 kropli oleju.
sitar Opublikowano 5 Kwietnia Autor Opublikowano 5 Kwietnia Nie wiemy bardzo od czego zacząć bo kopci tylko na rozgrzanym. Ma moc chodzi ładnie. Zauważyłem przed chwilą że jak jest rozgrzany to ma podwyższone obroty, również egr ma zaślepione podciśnienia i fizycznie też jest zaślepiony...
sitar Opublikowano 7 Kwietnia Autor Opublikowano 7 Kwietnia (edytowane) Znaleźliśmy jedna nieszczelnosc i już jest ok. Fura nadal dymi na niebiesko...ciśnienie paliwa w ciągu sekundy skacze 200 bar do 300 bar i tak w kolo...na biegu jałowym ma 940 obr. Z dymieniem na biegu jałowym jest tak że chwilę dymi chwilę nie. Po przegazowaniu na jalowym obroty spadły do 740 i przestał dymic Edytowane 7 Kwietnia przez sitar
sitar Opublikowano 7 Kwietnia Autor Opublikowano 7 Kwietnia Na tą chwilę doszliśmy do tego że z odpięta wtyczka od turbo auto nie kopci wcale i trzyma niskie obroty. Z podpięta po przejechaniu 100metrow obroty trzymają już 940 i auto dymi . Odpinamy wtyczkę obroty spadają i auto nie dymi. Po zdjęciu rury z IC praktycznie sucho
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się