Kamilsliwa Opublikowano 16 Kwietnia Opublikowano 16 Kwietnia 2.0 tdi CNHA 190. Witam od jakiegoś czasu walczę ze swoim autem. Ubywał płyn chłodniczy wymieniony został rozrząd z pompą wody wraz intercoolerem wodnym nadal ubywało płynu później wymieniona dwa węże od turbiny które były podejrzane nadal ubywa. Wymieniłem chłodnicę spalin egr z racji że nadal były ubytki kilka razy auto ciężko odpalało i były brudne plamy na zderzaku w dodatku zauważyłem że dymiło na biało tak do osiągnięcia 70 stopni.. później przestawało dymić. Po wymianie egr nie zdarzyło że auto ciężko odpala przy każdym rozruchu ładnie zapala, nie ma brudnych śladów na zderzaku odpowietrzyłem układ ręcznie później VCDs. Po wymianie chłodniczki zrobiłem test obecności spalin w układzie nie zmienił barwy. Po kilku dniach znowu wykonałem test zmienił barwę na taką lekko zieloną nie wiem jak go interpretować. Węże są ok górny po rozgrzaniu elastyczny gorący dolny chłodniejszy o wiele elastyczny. Na zimnym weze są elastyczne nie ma kamienia ani betonu. Wykonałem test CO2 na dwóch pozostałych autach zmienił barwę też wykonałem na 3 nie zmienił barwy. Zbiorniczek z korkiem jest nowy co myśleć IMG_7198.mov
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się