AdamB8 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu Witam serdecznie Mam pytanie dotyczące tych błędów – od czego mogą pochodzić? Co jakiś czas wracają, ostatnio 3 kwietnia i znowu wczoraj. 4 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 4914 - Filtr cząstek stałych; czujnik różnicy ciśnienia P2453 00 [032] - niewiarygodny sygnał Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 12307 - Filtr cząstek stałych; zespół 1 P2002 00 [237] - za mała skuteczność MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Przebieg: 278494 km Data: 2025.04.17 Czas: 14:16:53 Prędkość obrotowa silnika: 2350.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 62 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 83 °C Temperatura powietrza zasysanego: 37 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 14.000 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Objętość strumienia spalin filtra cząstek stałych: 284.9 mł/h Regeneracja pola: status:-Bits 0-7: 0 Regeneracja pola: status:-Bits 0-7: 0 Regeneracja pola: status:-Bits 0-7: 16 Regeneracja pola: status:-Bits 0-7: 1 Filtr cząstek stałych: różnica ciśnienia: 12 hPa Filtr cząstek stałych: offset różnicy ciśnienia: 13 hPa Temperatura spalin za katalizatorem wstępnym: 319.8 °C Filtr cząstek stałych: zawartość popiołu w oleju: 0.20 l Filtr cząstek stałych: kilometry od ostatniej regeneracji: 0 m 5262 - Filtr cząstek stałych; czujnik różnicy ciśnienia Ten błąd wydaje mi się dość nietypowy. Dane z ramki zamrożonej są dziwne – prędkość 255 km/h przy zerowych obrotach silnika, do tego data 2000.00.00. Wygląda to tak, jakby sterownik wyświetlał przypadkowe wartości. P2454 00 [032] - zwarcie z masą Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 27 Przebieg: 278600 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 255 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 18 °C Temperatura powietrza zasysanego: 16 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 12.560 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 39 Objętość strumienia spalin filtra cząstek stałych: 0.0 mł/h Temperatura powierzchni filtra: 98.2 °C Regeneracja pola: status:-Bits 0-7: 0 Regeneracja pola: status:-Bits 0-7: 128 Regeneracja pola: status:-Bits 0-7: 16 Regeneracja pola: status:-Bits 0-7: 1 Filtr cząstek stałych: różnica ciśnienia: 0 hPa Filtr cząstek stałych: offset różnicy ciśnienia: 4 hPa Temperatura spalin za katalizatorem wstępnym: 126.7 °C Filtr cząstek stałych: kilometry od ostatniej regeneracji: 0 m 5162 - Filtr cząstek stałych; czujnik różnicy ciśnienia P2453 00 [096] - niewiarygodny sygnał Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Kody gotowości: 1 1 0 0 0 DPF przed wypalaniem 15:26:22 IDE00427 Filtr cząstek stałych: różnica ciśnienia 31 hPa IDE00428 Filtr cząstek stałych: offset różnicy ciśnienia 8 hPa IDE00430-ENG188621 Filtr cząstek stałych: status żądania regeneracji podczas użytkowania-Bits 0-7 0 IDE00431-ENG188621 Filtr cząstek stałych: status blokowania regeneracji podczas użytkowania-Bits 0-7 0 IDE00432 Filtr cząstek stałych: czas od ostatniej regeneracji 43513 s IDE00433 Filtr cząstek stałych: zawartość popiołu w oleju 0.20 l IDE00434 Filtr cząstek stałych: obliczona masa sadzy 21.06 g IDE00435 Filtr cząstek stałych: zmierzona masa sadzy -3.61 g IDE00436 Filtr cząstek stałych: kilometry od ostatniej regeneracji 631972 m IDE01407 Filtr cząstek stałych: zużycie paliwa od ostatniej regeneracji 41.48 l DPF po wypaleniu 15:54:17 IDE00427 Filtr cząstek stałych: różnica ciśnienia 29 hPa IDE00428 Filtr cząstek stałych: offset różnicy ciśnienia 8 hPa IDE00430-ENG188621 Filtr cząstek stałych: status żądania regeneracji podczas użytkowania-Bits 0-7 0 IDE00431-ENG188621 Filtr cząstek stałych: status blokowania regeneracji podczas użytkowania-Bits 0-7 0 IDE00432 Filtr cząstek stałych: czas od ostatniej regeneracji 199 s IDE00433 Filtr cząstek stałych: zawartość popiołu w oleju 0.20 l IDE00434 Filtr cząstek stałych: obliczona masa sadzy 2.17 g IDE00435 Filtr cząstek stałych: zmierzona masa sadzy -0.91 g IDE00436 Filtr cząstek stałych: kilometry od ostatniej regeneracji 0 m IDE01407 Filtr cząstek stałych: zużycie paliwa od ostatniej regeneracji 0.04 l
Muskel1 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu Wrzucamy zawsze pełny auto-scan a nie kody błędów czy wycinki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się