soeren Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 Witam, Panowie nie oburzajcie się od razu, ale mam prośbę o analizę logów BS z auta mojego brata, jest VW Golf IV z silnikiem 19 TDI Wiem, że wątek powinien zostać umieszczony na jakimś forum VW, ale tam nie jestem zalogowany, a brat ze względu na charakter pracy nie ma na to wszystko czasu Silniczek każdemu znany więc występuję z prośbą o looknięcie na tą krótką diagnostykę. Wykonałem ją dlatego, że jakiś tydzień temu auto straciło moc, coś w rodzaju jakby suszarka przestałą pompować i auto poruszało się jak "wół". Sprawa o tyle ciekawa, że po przejechaniu około 100km wszystko wróciło do normy Przejrzałem rury dolotowe i wszystko ok, Podpowiedzcie coś zanim wyjmiemy turbine na warsztat w celu gruntownego czyszczenia zacinających się łopatek Oto logi:
przemik Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 Podejrzewam ze problem braku mocy nie tkwi w sprezarce... wyglada jakby pasek przeskoczyl - zapłon jest rozlegulowany koncertowo... nie zwlekaj ze sprawdzeniem stanu rozrzadu.
mcm Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 poza tym do oceny suszarki przydały by się dynamiczne
soeren Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Opublikowano 13 Maja 2009 Podejrzewam ze problem braku mocy nie tkwi w sprezarce... wyglada jakby pasek przeskoczyl - zapłon jest rozlegulowany koncertowo... nie zwlekaj ze sprawdzeniem stanu rozrzadu. Auto jest dwa tygodnie po wymianie rozrządu po podpięciu vaga pokazał właśnie błąd - regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku nr błędu chyba 550, lecz mechanik powiedział, że to nie możliwe - umówiony jestem z nim na piątek. W moim poprzednim Audi A6 C4 z silnikiem AEL 140km miałem przypadek taki , że zaczął mi się ścinać klin na kółku osadzonym na wale korbowym i też przestawiał mi się kąt wyprzedzenia, czy jest to możliwe w przypadku silnika od tego golfa o którym mowa?
spanky Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 rozrzad rozjechany w kosmos ... do sprawdzenia kolo pasowe na wale korbowym ... albo pasek przeskoczyl ...
soeren Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Opublikowano 13 Maja 2009 OK, rozumiem, że rozrząd rozregulowany, ale czy to może być przyczyną utraty i powrotu mocy o której pisałem na początku?
przemik Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 OK, rozumiem, że rozrząd rozregulowany, ale czy to może być przyczyną utraty i powrotu mocy o której pisałem na początku? Moze byc... ale moze byc tez cos innego... wyjasnią to logi dynamiczne.Osobiscie nie ryzykowalbym palowania tego auta przy tak rozpitolonym zaplonie.
odzim Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 jeden zab przeskoczyl albo pierdoła mechanik założył
soeren Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Opublikowano 15 Maja 2009 Panowie, czy moglibyście mnie oświecić i powiedzieć mi w której grupie i które parametry mówią o tym rozjechanym rozrządzie? Przydało by się mi to u mechanika, co by mi kitów nie żenił że wszystko ok, a ja sobie tylko wymyślam. Z góry dzięki
vikis4 Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 000BS tez ... Jak je pokaże temu "mechanikowi" i tak nie będzie wiedział o co kaman :polew:
soeren Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Opublikowano 15 Maja 2009 OK czaje, tylko jakie powinny być wartości w tych grupach w stosunku do tego co wyszło z tych logów.?
przemik Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 Grupa 000BS - tam gdzie u Ciebie jest 205 powinno byc 50-60... jak sam widzisz masz baaaaardzo wczesny zapłon.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się