Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów BS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Panowie nie oburzajcie się od razu, ale mam prośbę o analizę logów BS z auta mojego brata, jest VW Golf IV z silnikiem 19 TDI

Wiem, że wątek powinien zostać umieszczony na jakimś forum VW, ale tam nie jestem zalogowany, a brat ze względu na charakter pracy nie ma na to wszystko czasu :kox:

Silniczek każdemu znany więc występuję z prośbą o looknięcie na tą krótką diagnostykę. Wykonałem ją dlatego, że jakiś tydzień temu auto straciło moc, coś w rodzaju jakby suszarka przestałą pompować i auto poruszało się jak "wół". Sprawa o tyle ciekawa, że po przejechaniu około 100km wszystko wróciło do normy :blink: Przejrzałem rury dolotowe i wszystko ok, Podpowiedzcie coś zanim wyjmiemy turbine na warsztat w celu gruntownego czyszczenia zacinających się łopatek :kox:

Oto logi:

000max.jpg

w769.png

003max.jpg

w640.png

004max.jpg

w640.png

011max.jpg

w962.png

Opublikowano

Podejrzewam ze problem braku mocy nie tkwi w sprezarce... wyglada jakby pasek przeskoczyl - zapłon jest rozlegulowany koncertowo... nie zwlekaj ze sprawdzeniem stanu rozrzadu.

Opublikowano

poza tym do oceny suszarki przydały by się dynamiczne

Opublikowano
Podejrzewam ze problem braku mocy nie tkwi w sprezarce... wyglada jakby pasek przeskoczyl - zapłon jest rozlegulowany koncertowo... nie zwlekaj ze sprawdzeniem stanu rozrzadu.

Auto jest dwa tygodnie po wymianie rozrządu po podpięciu vaga pokazał właśnie błąd - regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku nr błędu chyba 550, lecz mechanik powiedział, że to nie możliwe - umówiony jestem z nim na piątek. :wallbash:

W moim poprzednim Audi A6 C4 z silnikiem AEL 140km miałem przypadek taki , że zaczął mi się ścinać klin na kółku osadzonym na wale korbowym i też przestawiał mi się kąt wyprzedzenia, czy jest to możliwe w przypadku silnika od tego golfa o którym mowa?

Opublikowano

rozrzad rozjechany w kosmos ... do sprawdzenia kolo pasowe na wale korbowym ... albo pasek przeskoczyl ...

Opublikowano

OK, rozumiem, że rozrząd rozregulowany, ale czy to może być przyczyną utraty i powrotu mocy o której pisałem na początku? :mysli:

Opublikowano

OK, rozumiem, że rozrząd rozregulowany, ale czy to może być przyczyną utraty i powrotu mocy o której pisałem na początku? :mysli:

Moze byc... ale moze byc tez cos innego... wyjasnią to logi dynamiczne.Osobiscie nie ryzykowalbym palowania tego auta przy tak rozpitolonym zaplonie.

Opublikowano

jeden zab przeskoczyl albo pierdoła mechanik założył

Opublikowano

Panowie, czy moglibyście mnie oświecić i powiedzieć mi w której grupie i które parametry mówią o tym rozjechanym rozrządzie?

Przydało by się mi to u mechanika, co by mi kitów nie żenił że wszystko ok, a ja sobie tylko wymyślam.

Z góry dzięki :wink4:

Opublikowano

000BS tez ...

Opublikowano

OK czaje, tylko jakie powinny być wartości w tych grupach w stosunku do tego co wyszło z tych logów.?

Opublikowano

Grupa 000BS - tam gdzie u Ciebie jest 205 powinno byc 50-60... jak sam widzisz masz baaaaardzo wczesny zapłon.

Opublikowano

Wielkie dzięki za pomoc,

pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...