Kacperek99DD Opublikowano 27 Maja Opublikowano 27 Maja Witam, ostatnio wymieniałem przekładnie na regenerowaną z serwotronic i nową pompę wspomagania Boscha. Płyn zalany LHM citroena. Zaworek zwrotny na wężu ciśnieniowym założonu nowy. Założona wiązka servo, przekaźnik i czujnik. Podczas postoju mam wrażenie że kierownica kręci się jak przy zwykłym wspomaganiu, a od 30 km/h czuć jak słabnie, czyli servo działa. Układ , wszystkie przewody zostały dokładnie wypłukane, ale według mnie wspomaganie działa zbyt ciężko jak na servo. Jednym palcem na postoju to nie da się kręcić. Może sam przewód ciśnieniowy jest uszkodzony? Paska nie słychać żeby piszczał, czyli się raczej nie ślizga.
Kacperek99DD Opublikowano 27 Maja Autor Opublikowano 27 Maja Godzinę temu, afroo. napisał(a): Pompa tej samej wydajności, co oryginał? Tak, ma 120 Bar
Kacperek99DD Opublikowano 28 Maja Autor Opublikowano 28 Maja Dodam również, że od około 40-50 km/h mam wrażenie jakby tego wspomagania w ogóle nie było. Poprosiłbym o pomoc w tym temacie.
Langista Opublikowano 28 Maja Opublikowano 28 Maja Jaki masz numer sterownika? Sprawdź też jaką rezystancję ma cewka na wyjściu (najlepiej tam gdzie łączy się wtyczka w nadkolu).
Kacperek99DD Opublikowano 28 Maja Autor Opublikowano 28 Maja 6 minut temu, Langista napisał(a): Jaki masz numer sterownika? Sprawdź też jaką rezystancję ma cewka na wyjściu (najlepiej tam gdzie łączy się wtyczka w nadkolu). Zmierzyłem rezystancje
Langista Opublikowano 28 Maja Opublikowano 28 Maja Cewka wydaje się być ok. Skąd brałeś ten zaworek zwrotny na wężu ciśnieniowym?
Kacperek99DD Opublikowano 28 Maja Autor Opublikowano 28 Maja (edytowane) https://allegro.pl/oferta/oe-zawor-zwrotny-8e0422529-audi-vw-skoda-seat-uklad-wspomagania-11580019778 Tu kupiłem. Właśnie sprawdziłem napięcie które dochodzi do zaworka serva, jest 12,5V Zauważyłem, że wspomaganie działa tak samo(bardzo słabo), na odpalonym silniku odpiąłem wtyczkę od zaworka i podpiąłem z powrotem kostke od zaworu, przekaźnik też wyciągnąłem i wspomaganie chodzi tak samo na zamontowanym i zdjetym. Czyżby zaworek serva się zepsuł? Dopiero po ponownym uruchomieniu silnika wspomaganie jako tako chodziło na postoju. Jeszcze podczas kręcenia na postoju słychać jakieś stuki . Edytowane 28 Maja przez Kacperek99DD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się