Kacperek99DD Opublikowano 15 godzin temu Opublikowano 15 godzin temu Witam, ostatnio wymieniałem przekładnie na regenerowaną z serwotronic i nową pompę wspomagania Boscha. Płyn zalany LHM citroena. Zaworek zwrotny na wężu ciśnieniowym założonu nowy. Założona wiązka servo, przekaźnik i czujnik. Podczas postoju mam wrażenie że kierownica kręci się jak przy zwykłym wspomaganiu, a od 30 km/h czuć jak słabnie, czyli servo działa. Układ , wszystkie przewody zostały dokładnie wypłukane, ale według mnie wspomaganie działa zbyt ciężko jak na servo. Jednym palcem na postoju to nie da się kręcić. Może sam przewód ciśnieniowy jest uszkodzony? Paska nie słychać żeby piszczał, czyli się raczej nie ślizga.
afroo. Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Pompa tej samej wydajności, co oryginał?
Kacperek99DD Opublikowano 8 godzin temu Autor Opublikowano 8 godzin temu Godzinę temu, afroo. napisał(a): Pompa tej samej wydajności, co oryginał? Tak, ma 120 Bar
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się