WEXTAZY15 Opublikowano Czwartek o 02:46 Opublikowano Czwartek o 02:46 Hej przychodzę z prośbą bo zaczynam się martwić o swoją a4 b7 3.0tdi quattro manual. Dałem mu lekko w palnik i w pewnym momencie pedał sprzęgła został twardy, auto lekko wbija biegi wszystko jest okej tylko mnie martwi czemu ten pedał stał się tak twardy, dodam że sprzęgło kpl zostało wymienione na nowe razem z dwumasą +/- 2tyś km temu ? Pomoże ktoś błagam bo auto jest mi bardzo potrzebne a boję się że padnie w trasie
Langista Opublikowano Czwartek o 09:17 Opublikowano Czwartek o 09:17 (edytowane) Wysprzęglik ma swoje lata + po daniu w palnik, zwykłe sprzęgło skleja się z tarczą dociskową (dosłownie) stąd twardy pedał żeby to rozłączyć. Edytowane Czwartek o 09:18 przez Langista
WEXTAZY15 Opublikowano Czwartek o 15:25 Autor Opublikowano Czwartek o 15:25 6 godzin temu, Langista napisał(a): Wysprzęglik ma swoje lata + po daniu w palnik, zwykłe sprzęgło skleja się z tarczą dociskową (dosłownie) stąd twardy pedał żeby to rozłączyć. Czyli wymiana wysprzęglika i będzie gitarka ?
Langista Opublikowano Czwartek o 20:33 Opublikowano Czwartek o 20:33 No nie do końca. Takie strzały ze sprzęgła ogólnie nie są zdrowe dla żadnych seryjnych podzespołów, zwłaszcza z momentem diesla. Ja bym odpuścił temat na Twoim miejscu i zwyczajnie ruszał z miejsca, inaczej bardzo szybko padną przeguby, potem półosie, za tym polecą poduchy silnika i skrzyni, na tulejach zawieszenia i sani kończąc.
WEXTAZY15 Opublikowano wczoraj o 01:55 Autor Opublikowano wczoraj o 01:55 5 godzin temu, Langista napisał(a): No nie do końca. Takie strzały ze sprzęgła ogólnie nie są zdrowe dla żadnych seryjnych podzespołów, zwłaszcza z momentem diesla. Ja bym odpuścił temat na Twoim miejscu i zwyczajnie ruszał z miejsca, inaczej bardzo szybko padną przeguby, potem półosie, za tym polecą poduchy silnika i skrzyni, na tulejach zawieszenia i sani kończąc. Tylko ja nie strzeliłem z sprzęgła, tylko normalnie wrzuciłem wyższy bieg i potem jak zmieniałem to pedał był twardy, z miejsca ruszyć walnać z sprzęgła w quattro to zabójstwo napędu. Przerzutka z 3 na 4 bieg i potem już sprzęgło było twarde 😅
Langista Opublikowano wczoraj o 05:33 Opublikowano wczoraj o 05:33 A to w takim razie wysprzęglik do wymiany. Jak teraz jeździsz? Przy wymianie sprzęgła było sprawdzane jak wygląda łapa wysprzęglika i samo łożysko oporowe?
WEXTAZY15 Opublikowano 20 godzin temu Autor Opublikowano 20 godzin temu 5 godzin temu, Langista napisał(a): A to w takim razie wysprzęglik do wymiany. Jak teraz jeździsz? Przy wymianie sprzęgła było sprawdzane jak wygląda łapa wysprzęglika i samo łożysko oporowe? Łożysko wymienione łapa w super stanie była, teraz jak jeżdze to zależy jak mu się uwidzi raz jest wszystko okej a raz jest twarde, ale zamówilem pompkę pedału i wysprzęglik, a powiedz mi kolego czy muszę ściągać skrzynie żeby wymienić wysprzęglik ?
Langista Opublikowano 19 godzin temu Opublikowano 19 godzin temu (edytowane) Nie trzeba. Jest ciasno ale się da, poza tym wysprzęglik zakłada się po założeniu skrzyni (przy wymianie sprzęgła). Trzeba tylko pamiętać aby odpowietrzyć wysprzęglik. Edytowane 19 godzin temu przez Langista
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się