KapiQQu Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu Witam serdecznie . Mam problem a moim audi a3 . Od jakiegoś czasu ubywa mi płyn chłodniczy. Głównie braki widać po przejechaniu się autostrada prędkościami od 140km/k wzwyż ,gdzie po 80-100 km musze dolać około 1-1,5l . Auto było już u kilku mechaników ale żaden na razie nie znalazł przyczyny ubywania płynu . Robiliśmy test na UPG i test nic nie pokazał. Wymieniłem już zbiorniczek + nowy korek , chłodnice EGR , sprawdzaliśmy węże itd , wymieniałem olej który był czysty po spuszczeniu ,nigdzie nie widać śladów wycieku. Na razie działam metodą prób i zastanawiam się czy po prostu nie wymieniać wszystkich części po kolei zaczynając oczywiście od tych najtańszych. W lipcu będę wymieniał na pewno rozrząd bo zbliża się już jego czas wiec pompa wody będzie tez nowa . Kolega doradzał mi tez sprawdzenie nagrzewnicy i kolektora dolotowego bo gdzieś czytał o skodzie z tym silnikiem i tam był walnięty właśnie kolektor . Tez na jednym z forów czytałem ze w tych silnikach niby występuje jeszcze jedna chłodniczka która może tez powodować ubytki płynu . Tez na moja logikę przy tak dużych ubytkach płynu raczej nie jest to UPG bo jeśli by było to na 100% powinno wyjść na teście. Podsumowując jestem w kropce i może ktoś z was miał do czynienia z czymś takim Jeśli chodzi o specyfikacje auta to tak: 2.0 TDI BMN 140km 2007 rok 270tys nalotu Manual Pozdrawiam
Langista Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Umyj dokładnie silnik, dodaj barwnika na sprawdzanie wycieków do układu chłodzenia, przejedź się i zobacz gdzie widać wyciek. Stawiam na króciec z tyłu bloku od strony grodzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się