Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Nareszcie A4 B8 2009


Rossi_46

Rekomendowane odpowiedzi

Hm, rzeczywiście, w Polsce 270 KM jak na nasze drogi to absolutne minimum :cool1:

Przecież tyle mamy możliwości, żeby je w pełni rozwinąć, co nie ?

Zdrowaś

K.

ale nie mylmy pojęć - ja obiektywnie stwierdzam że diesel 170KM w B8 jedzie przeciętnie i nie w porównaniu z moim silnikiem tylko w porównaniu ze 140KM diesel B7. więc mam podstawy przypuszczać że 143KM jedzie jeszcze słabiej.

a co mojego silnika i Twojej ironii to uwierz mi że można je w pełni rozwinąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, rzeczywiście, w Polsce 270 KM jak na nasze drogi to absolutne minimum :cool1:

Przecież tyle mamy możliwości, żeby je w pełni rozwinąć, co nie ?

Zdrowaś

K.

ale nie mylmy pojęć - ja obiektywnie stwierdzam że diesel 170KM w B8 jedzie przeciętnie i nie w porównaniu z moim silnikiem tylko w porównaniu ze 140KM diesel B7. więc mam podstawy przypuszczać że 143KM jedzie jeszcze słabiej.

a co mojego silnika i Twojej ironii to uwierz mi że można je w pełni rozwinąć.

Ani chybi, będziesz mnie musiał osobiście przekonać :wink4:

Zdrowaś

K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No rzeczywiście to białe to jednak ma coś w sobie, prezentuje się przynajmniej wyjątkowo. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gratki za wybór autka :good: fele lux i tak jak mowia koledzy jesli zdecydowales sie juz na biale auto to najlepsza opcja zeby je robic w stylu black & white wszystko ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super kolorek !

Co do mocy, to ile byś nie miał, to zawsze i tak za mało. Jak kupiłem swoje 354KM to przez pierwszy tydzień było oooooo jak za***rdala, a teraz, po 3-tygodniach, już mocy brakuje ... przydało by się jeszcze ze 200KM więcej ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam pytanko.. :)

A mianowicie stoję przed zakupem sprężyn obniżających moje autko (w serii jest zbyt duży prześwit...kiepsko to wyglada;/)

Cały czas sie zastanawiam które wybrać :confused4:

Czy H&R przód 30/45 tył

lub Eibach przód 35/30 tył

Jestem kompletnie zielony w tym temacie;/

Z góry dziękuje z pomoc w rozwianiu wątpliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam pytanko.. :)

A mianowicie stoję przed zakupem sprężyn obniżających moje autko (w serii jest zbyt duży prześwit...kiepsko to wyglada;/)

Cały czas sie zastanawiam które wybrać :confused4:

Czy H&R przód 30/45 tył

lub Eibach przód 35/30 tył

Jestem kompletnie zielony w tym temacie;/

Z góry dziękuje z pomoc w rozwianiu wątpliwości

No panie kolego, to pytanie na forum techniczne, więc rozsądnie ostrzegam - uważaj z takimi tematami tutaj, bo się moderatorstwo zdenerwuje i Cię jeszcze gotowe wypunktować za "bałaganienie"

Pozdrawiam

Zdrowaś

K.

PS. A skoro już pytanie padło - poszukaj kolegi vario-tech, on te sprawy ma w małym.

Paluszku, oczywiście :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No panie kolego, to pytanie na forum techniczne, więc rozsądnie ostrzegam - uważaj z takimi tematami tutaj, bo się moderatorstwo zdenerwuje i Cię jeszcze gotowe wypunktować za "bałaganienie"

A niby za co? Przecież to jest jego temat o jego aucie, ma prawo do takich pytań w tym temacie :) Lepiej tu niż ma takie pytania zadawać u kogoś innego w temaciku, albo jak chciałby założyć kolejny taki temat w dziale technicznym (bez szukania podobnego - a jest takich masa) :wink4:

Czy H&R przód 30/45 tył

Że niby tył chcesz bardziej obniżyć czy co? :blink:

lub Eibach przód 35/30 tył

To zestawienie mi się bardziej podoba :good:

P.S. Masz piękne autko :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy H&R przód 30/45 tył lub Eibach przód 35/30 tył

Mnie sie wydaje ze decyzja nalezy do Ciebie. Wszystko zalezy od tego po jakich drogach jezdzisz, jak jezdzisz :), jaki przeswit i jaka glebe lubisz. Ostatnia kwestia dotyczy szerokosci i wysokosci opon na jakich jezdzisz/bedziesz jezdzil i oczywiscie felgi :)

Bo jak to mowia w Norwegii, gust jest jak tylek, kazdy ma swoj:)

Od lat sam obnizajac auta nie patrze na to co mowia inni. Sugeruje sie wlasnie tym co napisalem wyzej. Dla mnie najlepiej spisuje sie gwint regulowany.. W Norwegii na lepszych drogach zazwyczaj nizej, po Polsce wyzej itp. Na zime wyzej na lato w dol na maxa :) Gewinde rules.. Jedyny minus regulowanego gwintu to ze za kazdym razem po regulacji powinno sie robic kontrole zbieznosci. Jak sie kat kamber zwali to opony na szrot :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byl juz taki temat wystarczy wpisac A4 B8 w szukajce, albo oglądnac temat kolegi Kuredu :wink4:

ja bede bral regulowany jak juz bede mial $, a jak nie to sprezyny same Eibacha najprawdopodobniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnienie wiem czemu h&r zrobil takie zestawienie;/

chyba jednak eibach;)

good choice :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładny, ładny........tylko ten kolor :cool1:

pogadaj z Makkim na temat tego koloru to Ci wyjasni :wink4:

Kolor jest za***isty nie ma co :kox: :kox: Furacz tez.

Motorek moze troche jak dla mnie za slaby jak na tyle piniesy ale TObie ma wystarczac !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, rzeczywiście, w Polsce 270 KM jak na nasze drogi to absolutne minimum :cool1:

niestety tak jest albo masz bardzo mocne auto ok 300 lub wiecej koni (ok 200KM na tone wagi) i jezdziesz szybko i bezpiecznie :cool1: albo masz mniej i jezdzisz grzecznie z innymi w ruchu i wogule swojej mocy nie wykorzystujesz wtedy lepiej miec dielsla 1.9-2.0 bo malo spali

zeby nie bylo OT B8mka sliczna i fajna wersja tylko szkoda ze nie Quattro (to jak by namiastka Audi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B8 2.0 CR 170 KM wogóle nie jedzie :( szczególnie Q więc może lepiej, że nie ma Q, osobiście widziałem hamowanie takiej B8 w Q i miała 170 z groszem i 350 Nm i "stała" w miejscu w porównianiu z moim 166 KM i 375 Nm FWD ale to tak po za tematem :) ten silnik jest dziwnie nerwowy i jak bym dał tą kasę za ten efekt to był bym :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, rzeczywiście, w Polsce 270 KM jak na nasze drogi to absolutne minimum :cool1:

niestety tak jest albo masz bardzo mocne auto ok 300 lub wiecej koni (ok 200KM na tone wagi) i jezdziesz szybko i bezpiecznie :cool1: albo masz mniej i jezdzisz grzecznie z innymi w ruchu i wogule swojej mocy nie wykorzystujesz wtedy lepiej miec dielsla 1.9-2.0 bo malo spali

zeby nie bylo OT B8mka sliczna i fajna wersja tylko szkoda ze nie Quattro (to jak by namiastka Audi)

no nie wiem... moze zadko jezdze zadko jestem w kraju i mam tylko ponad 180km ...ale majac Vectre 2.2dti 125 km robilem roszady na drodze i mieszalem w tabeli :polew: :polew:...

Wszystko zalezy od drivera :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...