wrocli Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu Witam wszystkich Władców Pierścieni:) Posiadam Audi a4 b7 2005r z silnikiem 2.0 ALT benz+ LPG, przebieg 260k, Ostatnio wyskoczyła mi kontrolka ciśnienia oleju więc oddałem Auto do mechanika. Okazało się że jest problem z pompą oleju (2.0 BENZYNA ALT AWA BVY BLR BLX 06B103535B) która na wolnych obrotach daje 1,4-1,5 Bara, odkręcono miskę wyczyszczono smog nie było go dużo oraz wymieniono olej na gęstszy 10w-40, po wymianie ciśnienie podniosło się 1,6Bara, odebrałem samochód lecz kontrolka nadal się pojawia głównie na niskich obrotach-postojach, przy obciążeniu pompa daje prawidłowe ciśnienie. Czy takie pompy daje się do regeneracji? - mieszkam w Toruniu więc fajnie byłoby jakby było w miarę blisko Widziałem na allegro używki po 600-800zł czy to dobra opcja? Ostatnio wymieniane były również oba rozrządu łącznie z kołem zmiany faz. Z góry dziękuje za pomoc w temacie :)
MarioR34 Opublikowano 16 godzin temu Opublikowano 16 godzin temu Maybe its a oil sensor , few euro ...that was my case
Langista Opublikowano 15 godzin temu Opublikowano 15 godzin temu Po pierwsze - zmień warsztat który zmienia olej z 5W na 10W kiedy jest problem z ciśnieniem. Po drugie - jak jest podejrzenie złej pracy czujnika cienia, podpina się manometr który sprawdzi już jakie jest rzeczywiste ciśnienie oleju. Jeżeli manometr nadal zgodnie z czujnikiem pokazuje spadki, to zagląda się do pompy oleju. Znając wady tego silnika, będzie to prawdopodobnie jego zużycie na panewkach, a nie pompa oleju. Ile oleju dolewasz między wymianami?
wrocli Opublikowano 8 godzin temu Autor Opublikowano 8 godzin temu 7 godzin temu, Langista napisał(a): Po pierwsze - zmień warsztat który zmienia olej z 5W na 10W kiedy jest problem z ciśnieniem. Po drugie - jak jest podejrzenie złej pracy czujnika cienia, podpina się manometr który sprawdzi już jakie jest rzeczywiste ciśnienie oleju. Jeżeli manometr nadal zgodnie z czujnikiem pokazuje spadki, to zagląda się do pompy oleju. Znając wady tego silnika, będzie to prawdopodobnie jego zużycie na panewkach, a nie pompa oleju. Ile oleju dolewasz między wymianami? Czujnik ciśnienia był wymieniany i miałem 2miesiące spokoju. Teraz ciśnienie było mierzone manometrem i pokazuje obecnie ok 1,5bara - ponoć jest to graniczna wartość właśnie do zapalania tej kontrolki, mierzony na wysokich obrotach ciśnienie jest ok. Samochód mam od lutego, poprzedni właściciel (znajomy) dolewał ok 2,5-3l na rok (10tys km). samochód ma 10lat instalacje LPG staga. Włożyłem już trochę w naprawę tego auta (oba rozrządy, zmienne koła faz)i przeraża mnie kolejny potencjalnie duży wydatek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się