burdzi Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu (edytowane) A4459102-5655-4553-921F-D709FF9EA8C3.mov Witam, już przez jakiś czas męczę się z ubywaniem płynu chłodniczego. Silnik 2.0 ALT wymieniony termostat, króciec/czwórnik z tyłu silnika, dwoje mechaników sprawdzało i mówili że wszystko powinno być okej. bo odebraniu auta od mechaników przez tydzień ani kropli nie ubyło i po tygodniu zaczął kapać. Zamieszczam krótki filmik gdzie kapie, niestety nie mam jak wjechać na kanał a od góry nic nie widac. Zauważyłem że ten wyciek nie zawsze występuje, czasami 3 dni jest okej później dalej kilka dni kapie, na postoju po zgaszeniu auta i w trakcie jazdy nie ma reguły. Czemu warto było by się przyjrzeć ? Co myślicie by wlać barwnik uv by to zlokalizować ? Edytowane 8 godzin temu przez burdzi
Rob@k Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu To nie leci z przelewu ze zbiorniczka. Taki duży wyciek musi być widać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się