Michalll23 Opublikowano 27 Września Opublikowano 27 Września (edytowane) Witam przychodze z problemem dziwnych dzwiekow w mojej audi. Zaczelo sie od tego ze w okolicy 2k rpm przy lekkej nodze na pedale gazu slychac dziwne terkotanie z silnika. Byłem z tym problemem u Lukasz13 lecz nic nie udało sie ustalil bo oczywiscie po przegonieniu na autostradzie dzwieki znikneły . po powrocie do domu po około tygodniu znowu wróciły i są do teraz raz glosniej raz ciszej raz ich nie ma wcale. Ale Pan lukasz w logach zauwazyl ze moj snilnik ma bardzo wysokie cofki zapłonu nawet do 10 stopni. Dzisiaj ponownie robiłem log (bo zimniej na dworze mniejsza temperatura dolotu) lecz wyglada to podobnie. Wymieniłem świece u Lukasza cewke bo padła przy logach, przepływke, jakis zawor przy turbo bo przeładowywało. Chciałem zrobic jakas mape na wiecej mocy ale w tym przypadku nie bardzo moge chciałbym sie dowiedziec co sie z tym silnikiem może dziać. Pracuje normalnie moc niby jakąś ma ale te cofki oznaczają cos dziwnego. Obydwa rozrządy wymienione bo mechanik twierdzil że to napinacz wydaje te dzwięki przy 2k. Na koniec dodam. Audi a4 b6 avant 2003r kod silnika bfb 163km ori soft. Paliwo 95 z lotosu log audi.pdf Edytowane 27 Września przez Michalll23
przem8 Opublikowano 27 Września Opublikowano 27 Września Kat zapchany? i nagraj ten dźwięk. Może masz chiński napinacz łańcucha rozrzadu albo słabe ciśnienie oleju i stąd dzwoni i przez to silnik widzi stuki.
Michalll23 Opublikowano 27 Września Autor Opublikowano 27 Września 32 minuty temu, przem8 napisał(a): Kat zapchany? i nagraj ten dźwięk. Może masz chiński napinacz łańcucha rozrzadu albo słabe ciśnienie oleju i stąd dzwoni i przez to silnik widzi stuki. kat wyrzucony za radą łukasza13 dzwięk próbowałem nagrywac ale ciężko go nagrac bo pracuje silnik itp to jest tylko podczas jazdy. Przed wymiana napinacza bylo to samo a watpie zeby dwa napinacze byly srednie
przem8 Opublikowano 27 Września Opublikowano 27 Września (edytowane) 2 godziny temu, Michalll23 napisał(a): dzwięk próbowałem nagrywac Czy to jest cos takiego ? Edytowane 27 Września przez przem8
Michalll23 Opublikowano Niedziela o 08:20 Autor Opublikowano Niedziela o 08:20 13 godzin temu, przem8 napisał(a): Czy to jest cos takiego ? Nieee wogóle to nie jest tego typu dzwięk. To gra tylko jak osiagnie temp robocza 90st, tylko przy 2k w momencie jazdy autem nacisniecie sprzegla wiecej/mniej gazu od razu przestaje. No i też w momencie tych 2k rpm spokojnej jazdy jest najwieksza cofka zaplonu. A sam dzwięk to jest takie jakby terkotanie łańcucha od roweru jakby sie po zebatkach slizgal tak bym to nazwal
Langista Opublikowano Niedziela o 11:59 Opublikowano Niedziela o 11:59 A jak masz w ogóle ten rozrząd ustawiony?
Michalll23 Opublikowano Niedziela o 20:23 Autor Opublikowano Niedziela o 20:23 8 godzin temu, Langista napisał(a): A jak masz w ogóle ten rozrząd ustawiony? Mechanik to robił na znaki tak jak było wcześniej. Auto pracuje normalnie wszystko jest dobrze jeżdżę tak już dobre 6mcy ale no coś się tam dziwnego dzieje a szczególnie dziwne te cofki zapłonu… chciałem zrobić mapę ale w tej sytuacji nie mogę i chcę się dowiedzieć o co z tym chodzi
Langista Opublikowano Niedziela o 22:42 Opublikowano Niedziela o 22:42 To w końcu ustawił jak trzeba, czyli na blokady do rozrządu, czy markerem sobie pozycję zaznaczył kiedy rozrząd już był wyciągnięty??
Michalll23 Opublikowano wczoraj o 12:54 Autor Opublikowano wczoraj o 12:54 W dniu 29.09.2025 o 00:42, Langista napisał(a): To w końcu ustawił jak trzeba, czyli na blokady do rozrządu, czy markerem sobie pozycję zaznaczył kiedy rozrząd już był wyciągnięty?? Z tego co pamiętam to na znaki, były wycięte
przem8 Opublikowano wczoraj o 15:00 Opublikowano wczoraj o 15:00 Rozrząd się sprawdza w kilka sekund vcdsem, a tutaj rozkminy jakby to był lot w kosmos. Był u łukasza to na pewno sprawdził. Jeśli dwumas nie halasuje i wszystko inne zostało sprawdzone to silnik złom i tyle. W przypadku 1.8t to i tak kwestia czasu 😁 1
pelonek1 Opublikowano wczoraj o 16:23 Opublikowano wczoraj o 16:23 W dniu 29.09.2025 o 00:42, Langista napisał(a): To w końcu ustawił jak trzeba, czyli na blokady do rozrządu, czy markerem sobie pozycję zaznaczył kiedy rozrząd już był wyciągnięty?? Jakie blokady?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się