Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Nowa turbina padła po 25 tyś


krzysiek23

Rekomendowane odpowiedzi

panowie jak w temacie wytrzymala rok i 25tys.km nowa turbosprezarka,gwarancja na nia juz skonczona,wczesniej zadnych objawow nie bylo,brak dymien itd...jakies 2tyg.temu po 3500tys.obr tryb awaryjny,bledy to 575,519 z tym ze 575 nie wystepowal za kazdym razem...i dzis jade przedmuchac turbine 2-4000tys,3-4000tys.,4-3000tys. obr tryb awaryjny,zatrzymuje sie gasze go i zapalam ponownie,rozpedzam go i bialo za mna i dziwny dzwiek z turbo dojechalem do domu 3km..i spr.olej i zeszlo ok 1l przez ten czas,puscila strona goraca....kopci caly czas na bialo,

dziwne ze takie cuda dzieja sie z nowymi rzeczami(wahacze lemka tez mi sie posypaly-gorne(nowe))

moje pytanie czy moze ktos zalatwic nowa turbine do AFN-w rozsadnych pieniadzach bo z allegro juz ost.raz kupilem nawet z gwarancja(od awx mnie nie interesuje), i co moglo byc przyczyna?zadnych objawow nigdy nie bylo,autko sie super zbieralo,slaba jakosc turbiny czy jakas felerna podroba regenerowana mi sie trafila......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

link juz nieaktywny niestety,turbine sprawdzali fachowcy i twierdzili ze nowe lipa na calej lini a samochodu potrzebuje do pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:witam drogi kolego oj cos mysle za sam zajechales turbo koto po takich obrotach gasi motorr zasada pare minut niech pochodzi az ostygnie troche aty na gorącym motorku poprostu zajechales turbinke niewiem moze sie myle ale mam 190tys i turbo od nowego pozdrawiam jesli moge poradzic to regeneracji daj nara pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Trzeniu

:hi:witam drogi kolego oj cos mysle za sam zajechales turbo koto po takich obrotach gasi motorr zasada pare minut niech pochodzi az ostygnie troche aty na gorącym motorku poprostu zajechales turbinke niewiem moze sie myle ale mam 190tys i turbo od nowego pozdrawiam jesli moge poradzic to regeneracji daj nara pozdrawiam

ale bełkot ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj nazwę sprzedawcy z allegro.

Masz katalizator?

Ciśnienie oleju do turbo dobre było?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kat wywalony,cisnienie nie wiem ale raczej dobre(odrazu zapytam czy da sie jakos sprawdzic za pomoca vaga cisnienie?)jutro jak zdemontuje zasilanie odpale motor na chwile to zobacze jak tryska,,, allegrowicz to piteRTV...jutro dotrze z polski moja stara turbina w ktorej kierowniczki sie zapiekaly,juz jest wyczyszczona takze jutro zakladam,a ta oddam na ogledziny...

olej byl caly czas na czas wymieniany czyli 8-10tys.zalezy jak wyjazd do polski wypadl 1 raz wymienilem po 12tys.z olejem wymienialem regularnie filtr oleju,powietrza i climy.....do kolegi wyzej przykazania diesla znam i stosuje je,fakt ze zgasilem motor po jakis 30sek.ale zostal odrazu odpalony takze zasilanie w olej ciagle bylo.....najgorsze ze juz po 20tys.kierownice sie lekko stopowaly choc w to nie wiezylem i stawialem na n75 jutro chcialem robic logi...haha,ale i tak zrobie na tej starej turbinie tylko teraz bede sie bal wysokich obrotow zeby i ta nie wywalila.....jakby ktos mial namiar na b.dobry zaklad do regeneracji lub mial do afn cosik nowego zapraszam na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja robilem turbinke w turbo-tec, to jest kolo katoic, wszystko znajdziesz na ich stronce, przelatalem juz na turbince ponad 50k km, a gwarancje daja na dwa lata, pozdrawiam, szybkiej naprawy zycze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dopiero wrocilem z pracy i co zdazylem wyciagnac pacjenta ku mojemu zdziwieniu :shocked: :shocked: :shocked: to mialem wielkie szczescie strona wydechowa puscila olej ale to ni, ale co wirnik wyprawia,luzu wzdluznego nie ma ale poprzeczny jest tak wielki ze :shocked: znowu czesc ssaca wporzadku bo oleju nie puscila ale wirnik to kolejny :shocked: w ssacej czesci lopatki zaczely sie wywijac tak jakby caly czas o cos tarly czego na bank nie bylo slychac, luz tez jest wielki ale nie tak jak na wydechu...przewod doprowadzajacy olej jest ok i drozny,jak odpalilem silnik to mocno pryskal do butelki....bledy nie wiem czy byly wina kierownic bo sztanga chodzi w calym zakresie,chyba ze przy agoni i moim ost.butowaniu sie tak wyczyscily....

nie wiem jak z data ale na tabliczce cz.ssacej turbiny niby nowej jest

vw,oooo...gt1749v italy,

G64 028 1457 02R

V220 454231-2

FBU 02 129 1

a na starej ktora do mnie dzis dotarla jest

UNT 15 FRANCE

02 8145 702C

454158-1

AA 301090D

jutro rozkrece wszystko i zrobie foty jak wirniki wygladaja,nie wiem czy przy takich luzach nie zajdzie potrzeba wymiany wirnikow....co do firmy z TURBO TECH te 2 lata gwarancji jest b.kuszace

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co napisales to wyglada ze nowa ta turbinka byla bo kiedys szly vnt 15 a pozniej te gt1749v i w zaleznosci od koncowki byly to do silnikow 101 110 116 i te mocniejsze 131 gt1749va ta ze zdjęc wyglada na nowa na 99% a nie regenerowana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec tak panowie,przeladowania raczej musze szukac gdzie indziej bo rzeczywiscie kierownice sa czyste praktycznie nie maja nagaru,wirniki oba maja luz ale chyba dlatego ze poruszaja sie na wspolnej osi,w obu lopatki sa delikatnie otarte o obudowe chyba przez te 3km.ktore jechalem do domu z juz uszkodz.turbina....

mam teraz pytanie chcialem zrobic swap czyli srodek wirniki itd.wlozyc ze swojej starej turbiny do obudowy z nowej jak rowniez najwazniejsze chcialem z nowej wlozyc kierownice poniewaz sa troche delikatniejsze jak i pierscien co bedzie widac na zdjeciach i mysle ze to bedzie sie mniej zacinac przy nagaze....obudowy sa takie same reszta rozna tzn.kierownice,walki,tuleki srodkujace pierscien sterujacy do kierownic ale jak przymiezylem wstepnie wyjdzie tak samo tzn.polozenia itd...

mam dylemat jak to bedzie dzialac czy nie bedzie jakis nie spodzianek po zlozeniu tego,westgate chcialem zalozyc swoj stary poniewaz wydaje mi sie ze chodzi lepiej w nowym musze sztange zaprzec o ziemie bo reka ciezko nia poruszac,porusza sie ona w calym zakresie czyli ok 2cm ale b.ciezko,w starej chodzi elegancko....

b05f611a8a9f1625m.jpg

f4a3ab77a81567b1m.jpg

b4800e1e701c7eeem.jpg

ee430b3162c626fdm.jpg

na zdjeciach kierownice sa czarne ale to olej ktory poszedl w wydech jest delikatnie nagar ale w porownaniu jak czyscilem stara to jest nic,zastanawiam sie jak bedzie to dzialalo jak zrobie tak jak chcialem ma ktos moze jakies spostrzezenia>????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

srodek od gt 1749 jest inny niz vnt 15 to jak chcesz to zrobic , a strona zimna gt1749 jest grubsza od tej z vnt 15 ,strona goraca taka sama jest ale kierownice musza idealnie pasowac na wirnik aby powietrze napieralo na niego a nie gdzies po bokach ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz kolego racje przyjzalem sie dokladnie i sa roznice, dlatego nie bede kombinowal i skladam stara ze soba i nowa tak jak byly teraz szukam przyczyny takiego stanu,co moglo doprowadzic do upadku uszczelniaczy....bo po srodku widac bylo ze po 20tys.km byla swieza w srodku takze mozliwe ze byla nowa...jedynie co mi przychodzi to doprowadzenie oleju moze szwankowac ale spr.wczoraj i walilo grubo olejem czyli chyba to nie to...nie wiem co moze byc...i ten blad 519 i czasem 575,kierownice poruszaly sie lekko ale sztanga od samej gruszki chodzi b.ciezko w tej turbinie,jutro zdemontuje n75 i zobacze jak z nim jest...........ma ktos jakis pomysl co do upadku uszczelniaczy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze gruszka ciezko chodzi to normalne bo jest nowa i ma nóweczke membrane ja swojej tez nie moglem tak latwo wcisnac jak swoja stara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...