SoMeS Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Witam. Desperacko szukam jakiegoś rozwiązania na uglebienie mojej a4 Doszedłem do wniosku że zakupię same springi i naciągnę na ori amortyzatory bo te są w bardzo dobrym stanie lub kupię jakiś używany zestaw. Z racji tego że jestem laikiem w tych sprawach to zwracam się z prośbą do was o ocenę kilku rzeczy które znalazłem na allegro Co mam wybrać? może ktoś ma jeszcze lepszy pomysł? Planuje wydać na ten sprzęt coś w okolicach 400zł Oto coś co udało mi się znaleźć: 1. http://moto.allegro.pl/item635033454_audi_a4_sprezyny_przod_tyl_kombi_seda_sportowe.html 2. http://moto.allegro.pl/item633007258_audi_a4_tdi_sportowe_sprezyny_zawieszenia_40mm.html 3. http://moto.allegro.pl/item636976456_sprezyny_obnizajace_a4_b5_komplet.html 4. http://moto.allegro.pl/item617768189_amortyzatory_sportowe_przod_i_tyl_audi_a4.html Zależało by mi na jak najtańszym rozwiązaniu na chwile obecną bo mam jeszcze sporo do zrobienia choć nie ukrywam że marzy mi się gwint ale to najwyżej później... z góry dzięki!
soolek Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Z powyższych to postawiłbym na TA-Technix. Używki to za bardzo nie wiadomo jakie. Sprężyny mogę polecić Lowtec (na allegro dawali za ok. 360 zeta) - u siebie mam -35/-35 i jestem zadowolony. Co do zakładania samych sprężyn do używanych amorków, to odradzam. Szybko mogą paść i wtedy drugi raz płacisz za wymianę - sprawdzone niestety na własnej skórze. U siebie amorki miałem 65-70 % przód i 60-65 tył. Założyłem niższe springi i po 3 tygodniach już szperałem na allegro za amorkami, bo na starych już się nie dało jeździć (szalę przeważyło to, że na jednej z hopek tył podskoczył powyżej mojej głowy a przód zaszorował o asfalt ;( ) Kupiłem amorki MTS Technik (utwardzone, skok zmniejszony o 25mm) - jest OK, ale teraz chyba połasiłbym się na gwinta i glębę -40. Taka gleba wygląda już bardzo dobrze, a z komfortem nie powinno być tragedii.
_Solar_ Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 tutaj masz ciekawą ofertę http://moto.allegro.pl/item627324481_sprezyny_audi_a4_avant_02_96_10_01_4cyl_b_35_35.html ja tam bym Ci radził obciąć zwoj albo 2 w strarych spręzynach i tez autko miało by glebę i nie musiał byś kasy wydawać :polew:
Pucek Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Solar pomyśl a potem pisz... ja na ori amorach ze obniżającymi sprężynami jeździłem rok, po roku skuteczność wynosi 69/70% ale miałem ORI amory jak by nie było gwint to gwint, ustawiasz na ile chcesz i masz, ale kosztuje swoje
SoMeS Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Opublikowano 17 Maja 2009 hmm... no rozglądam się za gwintem ale póki co nic nie widać
soolek Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Ja mam właśnie takie sprężynki co Solar pokazał. I z tej firmy jest też gwint. Proszę -> KLIK na link
SoMeS Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Opublikowano 17 Maja 2009 jednak zakupuje springi narazie... weitec -40 z tuv'em w bardzo dobrym stanie naciągam na ori amory a potem pomyślę o czymś lepszym
Peterka Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Springi fajne. Życzę, żeby amorki za szybko nie padły przy takiej glebie. Pozdrawiam
soolek Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 jednak zakupuje springi narazie... weitec -40 z tuv'em w bardzo dobrym stanie naciągam na ori amory a potem pomyślę o czymś lepszym Good choice Oprócz zakładania na ori amory - przemyśl to jeszcze, bo potem założenie znowu amorków to kolejny wydatek.
_Solar_ Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Solar pomyśl a potem pisz... pucek2509 wiem ze z tym obcieciem zwojów przegiołem ale to był żart oczywiście edmondo a jakie polecasz amory do obniżających spręzyn np: do takich co podałem wcześniej http://moto.allegro.pl/item627324481_sprezyny_audi_a4_avant_02_96_10_01_4cyl_b_35_35.html
soolek Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Do Lowtec mam u siebie założone amorki MTS Technik - utwardzone i skok zmniejszony o 25mm -> jestem zadowolonu. Ale apetyt rośnie w miarę jedzenie (z pół roku dopiero mam taki zestaw) i chyba teraz bym się zdecywał na gwinta. -40 jednak fajniej by wyglądało niż -35 a podobno nie jest tak wcale twardo na gwincie, a przynajmniej nie nurkuje przy hamowaniu i zadziera nosa przy starcie (na podstawie opinii z forum).
Peterka Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Witam, w wersji ekonomicznej słyszy się wiele pozytywnych opinii o amorkach MTS skróconych. Dużo na ich temat jest na forum VW. Ja używam obecnie Bilstein B8 skrócone i dość twardawe. Przy tym zestawie tzn B8 + eibachy auto nie wykazuje tendencji do nurkowania przy hamowaniu. Plusem Bilsteina jest możliwość regeneracji w zerkopolu w Wawie. Pozdrawiam
SoMeS Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Opublikowano 17 Maja 2009 robił będę sobie to sam z asystą mojego mechanika więc spokojnie nic za to nie płacę jak padną amory to wtedy pomyślimy o sportowych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się