kondziu81 0 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Witam. Odłączyłem akumulator w moim Audi A4 2.5 TDI V6 BFC podczas włączonego alarmu. Ponownie go podłączyłem i pojawiło mi się kilka usterek: - nie działający obrotomierz i prędkościomierz, - brak naliczania przejechanych kilometrów, - brak oświetlenia zegarów, klimatronika, radia i wszystkich przycisków, - na wyświetlaczu kompa pali się ostrzeżenie o oleju, - nie działające wskaźniki włączonego kierunkowskazu i świateł- a na zewnątrz światła świecą bez zarzutu. Podłączyłem go pod WAG i pojawił się błąd 00576 terminal 15- brak zasilania po zapłonie. Proszę o pomoc bo jeżdżę po elektrykach i nikt mi nie jest w stanie pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobradd 0 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 a próbowałeś jeszcze raz odpiąć aku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzanek85 3 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Jak to nie mogą Ci pomóc przecież pisze jak byk terminal 15 czyli plus po przełączeniu stacyjki. Bezpieczniki sprawdzone?? Klemy dobrze zapięte nic z nich nie spadło?? Wystarczy miernik w łapkę i poszukiwania gdzie brakuje + bardzo proste zadanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Panowie Nie ma co sprawdzać. Masz dokładnie ta samą usterkę co ja. Uszkodzeniu ( spaleniu uległa pamięc NEC - obok procesora BOSCHa na płycie głównej wskaźników ) Musisz znaleźć w ETCE zamiennik zegarów ( nowe wskaźniki ) potem udać się do jaiegoś fachowca który odczyta PIN ze sterownika silnika i nowych zegarów a następnie przeprowadzić procedurę adaptacji czyli: znając oba PINy montujemy nowe zegary w aucie, podajemy PIN do sterownika silnika, następnie do zegarów i po zczytaniu przez wskaźniki danych auta ( VIN ) kodujemy klucze pod zgodność nowych parametrów. Bez tego Immobiliser nie odpali auta. Acha szukając zegarów na allegro nie przejmuj się czy sa 4 czy 6 garów - ja do 1,9 kupiłem od 2,5 TDI i mimo że gość się upierał że nie będą pasować to działają pięknie bez żadnego dodatkowego kodowania. Jeżeli masz kolorowego FISa to polecam takie oznaczenia: 8EO 920 930R 8EO 920 930SX 8E0920930T - ja takie kupiłem http://www.allegro.pl/item601368879_audi_a4_02r_2_5tdi_multitronic_licznik.html szukając dla siebie znalazłem jeszcze takie ale: 8E0 920 900 K - czerwony FIS 8E0 920 930 J - kolor ale mają wade wskaźnika paliwa 8E0 920 900 G - czerwony FIS 8E0 920 900 M - czerwony FIS 8E0 920 901 H - czerwony FIS 8E0 920 900 E - ...?? Poczytaj też mój pionierski wątek związany z tym problemem. Miesiąc zajeło mi ponowne ożywienie auta powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziu81 0 Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Dzięki za info. Mam jeszcze pytanko. Zawsze po odłączeniu akumulatora będzie się coś takiego dziać?? Jaki jest koszt całej naprawy?? Można te zegary naprawić, czy koniecznie trzeba kupić nowe?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Mam jeszcze pytanko. Zawsze po odłączeniu akumulatora będzie się coś takiego dziać?? Nie... poprostu miales pecha lub nieumiejetnie odpiales kleme. Masz szczescie w nieszczesciu, ze niedawno adaho przechodzil przez to samo i przetarl szlak sporym nakladem czasu i pieniedzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 dokładnie ja sporo zdrowia i czasu starciłem zanim doszliśmy po wielu testach co jest przyczyną i jak to odkręcić. Kondziu naprawiać nikt tego nie chce. Przynajmniej ta usterka która masz, w moim przypadku nikt się nie chciał tego podjąć. Kup wskaźniki na allegro i jedz do Kobry - będzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziu81 0 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 OK. To teraz powiedźcie mi jak wymontować zegary z mojej bryki?? Bardzo proszę o dokładny opis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 OK. To teraz powiedźcie mi jak wymontować zegary z mojej bryki?? Bardzo proszę o dokładny opis. zdejmij ramke pod zegarami, odkręc dwie czy trzy śruby i wyciągnij. Z tyły są dwie kostki na klemach odpinanych od dołu i jedna wtyczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 adaho. Widząc, że masz spore doświadczenie w tej kwestii zadam krótkie pytanie. Czy zegary, które kupiłeś będą bez problemu pasować do mojej furki? Furka jak w profilu z Multi. Generalnie nie mam zadnych problemów, ale chciałbym mieć u siebie kolorowy FIS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziu81 0 Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Adaho możesz mi napisać pełną listę oznaczeń zegarów do diesla B^ z kolorowym fisem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 adaho. Widząc, że masz spore doświadczenie w tej kwestii zadam krótkie pytanie. Czy zegary, które kupiłeś będą bez problemu pasować do mojej furki? Furka jak w profilu z Multi. Generalnie nie mam zadnych problemów, ale chciałbym mieć u siebie kolorowy FIS. pasowac będą ale czy FIS kolorowy będzie działał poprawnie - niewiem ( raczej nie ).. poszukaj był topic odnośnie swapa Fisa z czerwonego na kolor. rodzaj skrzyni i pojemność nie mają znaczenia .. ja do swojego kupiłem z 2,5 TDI multitronic i działa - ważne żeby były Dieslowskie. Kondziu napiałem Ci wcześniej jakich szukać - wszystkich chyba nie sposób wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Hmm... Może spróbuje skontaktować sie z ludźmi, którzy naprawiają FIS-y. Może dadzą radę podmienić sam wyświetlacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziu81 0 Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Spoko. Znalazłem gościa, który chcę się podjąć naprawy moich zegarów. Zobaczymy czy da radę. Jak nie to muszę kupić jakieś na allegro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Spoko. Znalazłem gościa, który chcę się podjąć naprawy moich zegarów. Zobaczymy czy da radę. Jak nie to muszę kupić jakieś na allegro. szkoda czasu..u mnie też próbowali, prywaciarze i serwisy ale mam nadzieje ze Twój elektronic to jakiś magik i poradzi sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziu81 0 Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Też mam taką nadzieje, że da radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieek 8 Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Mam jeszcze pytanko. Zawsze po odłączeniu akumulatora będzie się coś takiego dziać?? Nie... poprostu miales pecha lub nieumiejetnie odpiales kleme. Masz szczescie w nieszczesciu, ze niedawno adaho przechodzil przez to samo i przetarl szlak sporym nakladem czasu i pieniedzy. A jak bezpiecznie odpinać kleme wie ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziu81 0 Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Dobre pytanie. Aż się boję jak to naprawię i przyjdzie mi wymiana akumulatora i co wtedy. Serwis?? Adaho ty odłączałeś po naprawie akumulator?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Mam jeszcze pytanko. Zawsze po odłączeniu akumulatora będzie się coś takiego dziać?? Nie... poprostu miales pecha lub nieumiejetnie odpiales kleme. Masz szczescie w nieszczesciu, ze niedawno adaho przechodzil przez to samo i przetarl szlak sporym nakladem czasu i pieniedzy. A jak bezpiecznie odpinać kleme wie ktoś? normalnie - najpierw - potem + ...ale z naszymi furami jest tak że po prostu jak idzie prąd na instalacje to wrażliwa elektronika zegarów może się wysrać. Zdarza się to 1 na 100 przypadków ale....jak widać jak już się zdarzy to koszta są spore. Ja już sam nic nie odłączam. Jeżeli trzeba będzie odpinac AQ jade do ASO - jakby co oni poniosą koszty zakupu nowego zestawu wskaźników ( 2800 pln ) + kodowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziu81 0 Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Jak to naprawie to tylko ASO. Drugi raz nie odważę się odłączyć sam AQ. Jutro biorę się za wyjmowanie zegarów i daje do naprawy- zobaczymy czy coś z tego wyjdzie.[br]Dopisany: 26 Maj 2009, 09:40_________________________________________________Właśnie wyciągnąłem zegary. Mam 8E0 920 930R. Jak nie naprawię to w razie co ma może ktoś takie na sprzedaż?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się