lukdohc Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Witam prozbe mam abyscie rzucili okiem na logi, po regeneracji turbiny i po wywaleniu katalizatora, bede wdzieczny o kazda sugestie, bo chce doprowadzic autko do idealnego stanu :> bledy juz zadne sie nie pojawiaja w komputerze, ale jest taki problem wczasie jazdy, jak dynamicznie przyspieszam jedzie ladnie, ale po zmianie biegu jak daje znowu gaz to on przez chwile nie przyspiesza, z takim malym opoznieniem jedzie znowu.. logi statyczne 000 http://img38.imageshack.us/img38/7047/grupa000.png 001 http://img38.imageshack.us/img38/7837/grupa001.png 003 http://img38.imageshack.us/img38/3792/grupa003.png 004 http://img33.imageshack.us/img33/4204/grupa004.png 007 http://img33.imageshack.us/img33/235/grupa007.png 013 http://img40.imageshack.us/img40/6154/grupa013.png 018 http://img40.imageshack.us/img40/7899/grupa018.png 023 http://img40.imageshack.us/img40/6724/grupa023.png grupy basic settings 000 http://img188.imageshack.us/img188/6094/grupa000basicsettings.png 003 http://img188.imageshack.us/img188/440/grupa003basicsettings.png 004 http://img43.imageshack.us/img43/5633/grupa004basicsettings.png grupy dynamiczne 000 http://img43.imageshack.us/img43/7835/grupa000dynamiczna.png 001 http://img194.imageshack.us/img194/7614/grupa001dynamiczna.png 003 http://img194.imageshack.us/img194/9844/grupa003dynamiczna.png 004 http://img42.imageshack.us/img42/9243/grupa004dynamiczna.png 008 http://img42.imageshack.us/img42/533/grupa008dynamiczna.png 010 http://img51.imageshack.us/img51/2034/grupa010dynamiczna.png 011 http://img51.imageshack.us/img51/2890/grupa011dynamiczna.png z gory dziekuje Wam
przemik Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Cos slaba ta regeneracja... wyglada jakby dalej sie kierownice przycinaly w turbinie. Wezyki podcisnienia zmieniałes ? Samochod po tuningu(kolejny dzis ) i kolejny limiter momentu wywalony w kosmos... auto poddymia pewnie. EGR - permanentnie zaslepiony. Uklad wtryskowy - taki sobie. Zaplon - OK Termostat - OK Tyle ode mnie. Pozdrawiam
Wihajster Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 po tuningu?? turbina dmucha jak seria... jedynie dawki paliwa troszke podniesione
spanky Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 turbine bym zostawil .. ale znowu jakies nieumiejetne grzebanie w sofcie... [br]Dopisany: 17 Maj 2009, 22:11_________________________________________________ po tuningu?? turbina dmucha jak seria... jedynie dawki paliwa troszke podniesione seria to jest 1948 mbar w wymaganych ...
Wihajster Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 seria... jedynie dawki paliwa troszke podniesione :wink4 no wiem ze 1948 ale powinno byc przynajmniej 2100 a nie 1989 poprostu ktos lipe odstawił
spanky Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 seria... jedynie dawki paliwa troszke podniesione :wink4 no wiem ze 1948 ale powinno byc przynajmniej 2100 a nie 1989 poprostu ktos lipe odstawił odwalil... odwalil ....
lukdohc Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Opublikowano 18 Maja 2009 czyli turbiny nie ruszac? byla robiona w firmie zajmujacej sie tylko turbinami i walami napedowymi, od wielu lat wiec myslalem ze zrobia dobrze... a co do programu.... juz zaluje ze dalem sie namowic takiemu jednemu ze mi zrobi... tylko ze na nowy soft narazie brak kasy, czy cos sie stanie jesli na takim sofcie pojezdze do pazdziernika??? i co moze byc przyczyna takiego opoznienia w przyspieszeniu zaraz po zmianie biegu?? chwile nic i potem jedzie ladnie... a przepływka ok?
spanky Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 a co do programu.... juz zaluje ze dalem sie namowic takiemu jednemu ze mi zrobi... i co moze byc przyczyna takiego opoznienia w przyspieszeniu zaraz po zmianie biegu?? chwile nic i potem jedzie ladnie... a przepływka ok? tzn ze ktos grzebal w sofcie ... ? te opoznienia moga wynikac ze zmiany softu ... a przepływka ok? dla mnie slabo mierzy nisko nisko... moze najpierw wymienic filtr powietrza ... z drugiej jednak strony cholera wie jak mapki wygladaja ...
odzim Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 kolego lukdohc wróć sobie do starych kości (czytaj oryginalnych)i zrób nowe wtedy logi wtedy może sie okarze ze twoje problemy sie skończą
lukdohc Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Opublikowano 19 Maja 2009 tak spanky soft byl robiony i jak widac nie udolnie... co do starych kosci nie mam mozliwosci do nich powrotu bo ich nie mam zrobie nowy program tym razem w profesjonalnym zakładzie w Bielsku (compsport, lub ecusoft) chyba dobre? tylko czy nic sie nie stanie jak na tym programie przejezdze do pazdziernika, bo narazie calkowity brak kasy.. inne wydatki, ale w pazdzierniku bez problemu moge zrobic nowy program. a co do przepływki lepiej nie ruszac narazie? skoro nie wiadomo czy to nie przez program?? wiec jak myslicie moge na tym programie jezdzic?? a filtr powietrza nowy dziekuje za kazda pomoc pozdr
odzim Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 podaj mi numer sterownika na pw to moze mam kosci pasujace do twojego motoru
lukdohc Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Opublikowano 20 Maja 2009 sprawdze nr jutro ale czy moge jezdzic na tym sofcie co jest? bo wolalbym nie ruszac nic i w pazdzierniku zrobic program u tunera...
lukdohc Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Opublikowano 12 Lipca 2009 dzieki chlopaki za pomoc w pazdzierniku zrobie program to sie pochwale jak poszlo :> a jesli znacie... to ktorego tunera lepiej wybrac, jestem z Bielska, wiec mam na miejscu dwóch.. Ecusoft i Compsport byloby fajnie jakbyscie polecili ktoregos pozdrawiam[br]Dopisany: 22 Maj 2009, 06:33_________________________________________________Witam Normalnie zalamka, byla robiona regeneracja turbiny w naprawde dobrym warsztacie i teraz tak akurat jechalem sam i zrobilem logi dynamiczne 003 i 011 naraz i z tego co widze to turbina ma przeladaowania straszne regenerowana 3 miechy temu i nie jezdze jak dziadek, czesto pedal w podlodze... oto te logi Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 kwi-84 STAMP /min mg/R mg/R % 0,38 1785 850 670 4,8 1,24 2016 850 890 4,8 2,1 2289 850 1055 4,8 2,96 2562 850 1105 4,8 3,82 2835 850 1080 4,8 4,69 3087 850 1030 4,8 5,55 3318 850 740 4,8 6,41 3486 850 560 4,8 7,27 3612 850 665 4,8 8,13 3759 850 680 4,8 8,99 3927 850 660 4,8 9,85 4053 850 635 4,8 10,71 4179 850 620 4,8 11,58 4305 850 615 4,8 011 Group B: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle STAMP /min mbar mbar % 0,81 1890 1989 1642,2 43 1,67 2142 1989 2233,8 75,7 2,53 2415 1989 2570,4 94,4 3,39 2709 1989 2570,4 94,4 4,25 2961 1989 2570,4 94,4 5,12 3213 1989 2570,4 94 5,98 3402 1989 1795,2 66,9 6,84 3528 1989 1458,6 49,4 7,7 3675 1989 2009,4 68,1 8,56 3843 1989 1948,2 64,9 9,42 3990 1989 1927,8 64,1 10,28 4116 1989 1897,2 62,6 11,14 4242 1989 1948,2 63,4 12,01 4347 1989 1968,6 63,4 normalnie az mam dosc tego auta, staram sie chce doprowadzic do jaknajlepszego stanu a tu mimo ze poprawie to wraca to samo... o co w tym chodzi sory chlopaki ze tak byle jak wkleiłem.... na poczatku watku sa logi robione zaraz po regeneracji.. podpowiedzcie cos jesli macie jakies pomysly
przemik Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Pomysly mamy Doprowadzenie regulacji cisnienia doladowania do porzadku.. skoro turbina byla regenerowana mozne trzeba by sprobowac podmienic zawor N75 od dobrego auta... celem wykluczenia go definitywnie. Jesli N75 jest sprawny pozostanie Ci doprowadzenie turbawy do ladu... Pozdr
lukdohc Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Opublikowano 12 Lipca 2009 hmmm a da sie jakos sprawdzic ten zaworek N75 w inny sposob niz podmiana, bo nie bardzo mam dojscie do jakiegos sprawnego...jakby to bylo tylko to.. to bym byl szczesliwy:D
odzim Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 a ty regenerowales czy czysciłes turbo , a jak regenerowales to dlaczego puszczalo olej czy cos innego sie dzialo z turbiną , zaworek sprawdza sie w grupie 011 bs
lukdohc Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Opublikowano 12 Lipca 2009 turbina byla oddana do czyszczenia kierownic, jak przyjechalem odebrac mowili ze ja zregenerowali bo troszke puszczala juz olej oczywiscie wiecej zaplacilem.... wiec niby puszczala olej ale i wyczyszczona byla no hmm ale ja mam 96 rok afn i z tego co wiem chyba ze sie myle... nie da sie tej grupy zrobic 011 bs
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się