Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] 2,8 193 KM czy 1,8T 150KM plusy i minusy


G-ME

Rekomendowane odpowiedzi

bierz 1.8T AJL i objedziesz każde seryjne 2.8 :):cool1:

z malym szczegolem, ze to 2.8 bedzie 12V

kulturka pracy w v6 jest niczego sobie i w zasadzie radio nie potrzebne - a to jeden z większych plusów których w/g mnie za wiele nie ma. Dla mnie osobiście jeżeli 2.8 to tylko quattro a to już i większe spalanie i droższa eksploatacja a 1.8T może być ośka. Poza tym pod światłami bulgot v6 może być ośmieszony małym bzyknięciem r4 w 1.8. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za V6 przemawia kultura pracy, chyba lepiej sie instalacja LPG sprawdza no i najwazniejsze to na trase to silnik marzenie nabiera predkosci rowno jak by opory powietrza nie istanialy, pali relatywnie nieduzo poza miastem, z wad to troche czuc ze silnik ciezszy od R4 i nie da sie zwiekszyc mocy, ja bym sie zastanowil tez nad 1.9 TDI 115 malo pali i modzic mozna az ponad 200km i dalej bedzie malo palil. No i jak audi to tylko Quattro obojetne jaki silnik bo z 4x4 to inne auto i inne prowadzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

v6 droższa eksploatacja ? i niewiem co masz za torpede:) moze masz 10 turbin wpakowane ale to 1,8t zostaje na swiatłach a pozeniej zaczyna ci sie krecic turbo , chyba ze masz inaczej , zreszta to juz było na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to 1,8t zostaje na swiatłach a pozeniej zaczyna ci sie krecic turbo

to zalezy od tego,kto siedzi w 1,8 T i jak trzyma stope na pedale gazu :naughty: 1,8T trzeba umiec wcisnac gaz,zeby wystartowac szybko :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to 1,8t zostaje na swiatłach a pozeniej zaczyna ci sie krecic turbo

to zalezy od tego,kto siedzi w 1,8 T i jak trzyma stope na pedale gazu :naughty: 1,8T trzeba umiec wcisnac gaz,zeby wystartowac szybko :wink4:

święta prawda :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

v6 droższa eksploatacja ? i niewiem co masz za torpede:) moze masz 10 turbin wpakowane ale to 1,8t zostaje na swiatłach a pozeniej zaczyna ci sie krecic turbo , chyba ze masz inaczej , zreszta to juz było na forum

Jakbyś kolego przeczytał ze zrozumieniem to byś wyczytał że napisałem o quattro bo w/g mnie skoro 2.8 i v6 to Q i że quattro to większa eksploatacja a nie v szóstka (w sensie zawieszenie itp itd). Nigdy nie napisałem że gardzę Q a tym bardziej widlakiem bo jakby mnie było stać to i znalazł bym dobry egzemplarz to bym się nie zastanawiał. Jedyne co miałem na myśli to to że 1.8T w sensie AJL objeżdża 2.8 w serii i to nie ma przeproś... ot taką torpedę posiadam :D

edit:

do tej pory nie dałem rady Volvo s80 biturbo (272KM) i dziś tj. (21.05) Maserati GranTurismo (323KW) :):polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tej pory nie dałem rady Volvo s80 biturbo (272KM)

to wyobraz sobie, ze 2.8 30V ma do 100km/h tylko o 0,1s gorszy czas jak te Volvo

trafiles na jakis zajezdzony egzemplarz i teraz powtarzasz w kolo ze to niby AJL w serii jest szybsze

swoja droga wyjasnisz moze, jak to mozliwe, ze auto :

- z nizszym momentem w calym zakresie (od 1000 obr/min az do odcinki)

- o 13KM slabsze

- i tylko 45kg lzejsze

moze byc szybsze ?

tylko dzieki znacznie krotszym przelozeniom skrzyni AJL nie wiele odstaje od 2.8 30V

po programie to juz inna bajka, AJL zostawi 2.8 z tylu, ale dziwnym trafem na forum jest duzo AJL, a ani jednego po programie ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DOBRZE 2,8 jest lepsze fajniejsze i szybsze - na tym zakończe

może i była zajeżdżona, może kierowca ch*****, a może mój taka torpeda :P a może jeszcze co innego

a co do virusa - na razie nie znalazłem nikogo w okolicy kto by to zrobił... a może słabo szukam

a może ten virus już tam jest :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do virusa - na razie nie znalazłem nikogo w okolicy kto by to zrobił... a może słabo szukam

a może ten virus już tam jest :D :D :D

W AJL już nie podniesiesz zbytnio mocy, jedynie moment z dołu bo AJL już ma fabrycznie mocniejszy program, a dla bezpieczeństwa turba nie podaje się więcej u góry.

Odnośnie wyboru to jak autorowi wątku nie zależy kompletnie na modyfikacjach, chcesz mieć seryjne "bez obsługowe" auto i po prostu się trochę szybciej przemieszczać to 2.8

Jeśli natomiast nie wykluczasz jakiś modyfikacji w przyszłości to bardziej rozwojowy silnik, taki jakim jest 1.8T pasowałby ci bardziej. Można kupić 1.8T chodźby z miłości do turbo doładowanych benzyn, ale skoro ty napisałeś ten post z tym pytaniem to ta mięta jest ci pewnie obca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...