siemian Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 nie, ale teoretycznie takie światła są nielegalne i dlatego nikt nie chce się tego dotykać...
źrebak Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Poechalem na inna stacje i bez problemu wyregulowali. Teraz jest git
michalchelm Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Witam Jestem przed wymianą zwykłych reflektorów na reflektory bi-ksenonowe. Przeczytałem chyba wszystkie tematy z tym związane. Z tego co zrozumiałem, wynika, że: - reflektor ksenonowy ma inna kostkę niż zwykły i są 2 możliwości - dokupienie kostek w ASO i podłączenie wg schematu. "1) światła do jazdy dziennej (długie działają ), Xenon (długie nie działają ) 2)bez świateł do jazdy dziennej (xenon i długie działają normalnie)" cyt. peter22 - dokupienie kabelkahttp://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p467_Adapter-Xenon-Scheinwerfer-Audi-A4-B7.html - trzeba przekodować komputerek. Witam staję przed tym samym problemem chciałbym dowiedzieć się jak założyć bi-xenony aby przy posiadaniu czujnika zmierzchu w pozycji AUTO działały światła do jazdy dziennej (oczywiście puki czujnik nie uaktywni świateł mijania) oraz poziomowanie ręczne z kabiny? Gdzie dostać przejściówkę do podłączenia bądź znaleźć schematy do podłączenia kostek z ASO oraz jak przekodować komputer... Z góry dzięki za każde info [br]Dopisany: 01 Marzec 2010, 14:52_________________________________________________Widzę że jeszcze nikt nie wymienił lampek w B7
źrebak Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 ja wymieniałem, przy pomocy kabelka z kufatec wszystko pięknie śmiga, oprócz regulacji
michalchelm Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Gdzie można dostać ten kabelek i z jakimi kosztami trzeba się liczyć ? Czy trzeba dodatkowo wyrezać coś vagiem ?
źrebak Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p467_Xenon-HID-Curve-Light---Adapter---Audi-A4-B7-8E.html Przesyłka do PL ok 20 EUR Bywam w Niemczech więc mogę Ci taki kabelek załatwić (szczegóły na priv) Co do VAGa trzeba na końcu ustawić światła, ale to nie problem. Generalnie cały zabieg jest dośćprosty
bogi Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 http://www.allegro.pl/item913907212_xenon_adapter_przejsciowka_kable_audi_a4_s4_b7.html można by jeszcze samemu zrobić taką przejściówkę jakby się komuś kto już ją ma chciało rozpisać które piny ze sobą połączyć i podać nr kostek.
peter22 Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 ja pierdziele czy wy nie czytacie tego co napisałem nie jest potrzebna taka przejsciówka za 250 zł wystarcza wtyczki do xenonów i poprzekładac kable i ten jeden kabelek dodatkowy pociagnąc od przesłony. jeszcze raz macie link gdzie jest wszystko pokazane http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=23248605
michalchelm Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Witam ponownie jestem już szczęśliwym posiadaczem Bi-xenonika (jeszcze raz dzięki Rafał za przejściówki) mam taką małą dolegliwość i chciałbym zapytać czy to normalne (mam nadzieję że to objawy "kończenia" palników) Kupiłem kompletne lampki z żarówkami nie wiem po jakim są przebiegu jednak z pewnością nie były wymieniane kompletem więc ich wiek jest różny w jednej lampie siedzi osram a drugiej philips barwa światła identyczna i jasna... Przechodząc do sprawy: podczas hamowania (miasto małe prędkości) często potrafi mrugnąć mi prawa lampa wygląda to jak przygaśniecie nie jestem pewny ale chyba na różowo (bądź tylko tak mi się wydaje) lewej też się to zdarzyło ale o wiele rzadziej podobnie ale o wiele bardziej sporadycznie widać to przy zaliczeniu dołka... na trasie i równej drodze wszystko jest ok... Co może być powodem takiego zachowania? Dużo przejeździłem na palnikach D2S i tam nie występowały takie sytuacje gdy żarówka zaczynała się kończyć przechodziła na różowy kolor nowa miała biały po rozświeceniu błękitnawy Pierwszy raz mam D1S i nie wiem czy przekopywać instalacje czy tak wygląda jazda na tym typie żarówki...
KERCZI Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Panowie a wiec juz czesciowo lampki zalozone, pozostalo jeszcze przeciagnac kabelki do modulu centralnej elektryki i mam taki problem: Mam czujnik zmierzchu Mam wlacznik AUTO Chcialbym ustawic wszystko aby: w pozycji przelacznika 0: wszystkie swiatla byly wylaczone w pozycji AUTO: jesli jest dzien i jasno byly swiecily swiatla dzienne a po zmierzchu zapalal sie xenon w pozycji postoju: swiecily postojowki w pozycji swiatel mijania xenony oczywiscie przy kazdej z opcji zeby dzialaly dlugie. Czy jest to mozliwe?? Na chwile obecna nie mam jeszcze podlaczonych kabelkow do centralnej (ale jesli dobrze kojarze dotyczy to tylko uruchamiania przeslony czyli dlugich ) ktore teraz nie dzialaja bo nie maja prawa. W pozycji 0 mam dzienne, a w pozycji AUTO mam caly czas wlaczony XENON. Czy ktos wie jak temu zaradzic?? Pozdro KERCZI
źrebak Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Panowie a wiec juz czesciowo lampki zalozone, pozostalo jeszcze przeciagnac kabelki do modulu centralnej elektryki i mam taki problem: Mam czujnik zmierzchu Mam wlacznik AUTO Chcialbym ustawic wszystko aby: w pozycji przelacznika 0: wszystkie swiatla byly wylaczone w pozycji AUTO: jesli jest dzien i jasno byly swiecily swiatla dzienne a po zmierzchu zapalal sie xenon w pozycji postoju: swiecily postojowki w pozycji swiatel mijania xenony oczywiscie przy kazdej z opcji zeby dzialaly dlugie. Czy jest to mozliwe?? Na chwile obecna nie mam jeszcze podlaczonych kabelkow do centralnej (ale jesli dobrze kojarze dotyczy to tylko uruchamiania przeslony czyli dlugich ) ktore teraz nie dzialaja bo nie maja prawa. W pozycji 0 mam dzienne, a w pozycji AUTO mam caly czas wlaczony XENON. Czy ktos wie jak temu zaradzic?? Pozdro KERCZI Długo Ci zeszło - kabelek wysłałem wieki temu co do przesłony masz rację - nie będzie działać bez tych dodatkowych kabelków - co do reszty niestety nie pomogę U mnie "0" to światła mijania, następnie pozycja - i xenon. Nie mam "AUTO"
KERCZI Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 nie mialem przetwornic, potem kupilem ale okazalo sie ze skretne, az w koncu kupilem dobre i zabralem sie za rezanko Kabelek daje rade i tutaj dzieki dla Cie , tylko jeszcze nie wiem tych dwoch rzeczy. A powiedz mi te piny z kabelka trzaba wpiac bodajze w 21 i 22 centralnej elektyrki. Czy istotne jest ktory w ktory??? Czy nie ma to znaczenia??
źrebak Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 zgadza się "16. Route your Kufatec wires through the tack tie and put the pins into empty slots 21 and 22. Note the markings for pin numbers on the connectors and the wires. If you're on the correct side, the connector should say "17" and "32" on the left and right ends of the connector, and the wires say "32 B7 21" and "32 B7 22". These should click in nicely, provided you inserted them with the jagged-looking sides out. " http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2677639
Wojtek_A4 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 nie mialem przetwornic, potem kupilem ale okazalo sie ze skretne, az w koncu kupilem dobre i zabralem sie za rezanko Kabelek daje rade i tutaj dzieki dla Cie , tylko jeszcze nie wiem tych dwoch rzeczy. A powiedz mi te piny z kabelka trzaba wpiac bodajze w 21 i 22 centralnej elektyrki. Czy istotne jest ktory w ktory??? Czy nie ma to znaczenia?? NIe ma najmniejszego znaczenia. U mnie tez mam lekki balagan z pozycja Auto bo chwilowo mi nie dziala. NIe zrobilem jeszcze kodowania- brak czasu. W pozycji 0 skoleji swieca mi dzienne- poprost kwestia poprawnego kodowanie
KERCZI Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 no wiec dzisiaj mocno sie zdziwilem jak wyjechalem na ulice. Jednak na pozycji AUTO dzialaja dzienne a jak tylko przyslonie to myk na xenon. Widocznie jak w garazu sprawdzalem i swiecilem ledowa latarka w czujnik to na takie swiatlo nie reagowal. Jeszcze tylko jakby ktos podpowiedzial jak wylaczyc dzienne na pozycji 0 bo reszta dziala malinowo.
mk4 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 no wiec dzisiaj mocno sie zdziwilem jak wyjechalem na ulice. Jednak na pozycji AUTO dzialaja dzienne a jak tylko przyslonie to myk na xenon. Widocznie jak w garazu sprawdzalem i swiecilem ledowa latarka w czujnik to na takie swiatlo nie reagowal. Jeszcze tylko jakby ktos podpowiedzial jak wylaczyc dzienne na pozycji 0 bo reszta dziala malinowo. zdaje się, że tak nie będzie się dało ... ja mam przełącznik auto i jak dam kraje skandynawskie to na 0 mam światła i od razu na auto też... wiec moim zdaniem to się nie da... pytanie po co Ci na zero na stałe włączone? ja mam tylko pozycje Auto i nie dotykam włącznika i wszystko jest miodzio... czasem nie ma sensu przekombinować
KERCZI Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 tez jezdze glownie na AUTO ale czasem chcialbym miec odpalone auto i nie koniecznie swiecic dookola )))))))))))
mk4 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 tez jezdze glownie na AUTO ale czasem chcialbym miec odpalone auto i nie koniecznie swiecic dookola ))))))))))) hehe źle rozumiałem wyłączyć chcesz to kraje skandynawskie przestaw na normalne podawałem Ci to mniej więcej przez gg * ?xxxx: Chassis o 0 = Limousine (PR-K8B) o 1 = Avant (PR-K8D) o 2 = Cabriolet (PR-K8K) * x?xxx: Driving Light Switch o 0 = Rain/Light Sensor (G397) not installed (PR-8K0/8K1/9C6/8K4) o 1 = Rain/Light Sensor (G397) installed (PR-8K3/8K7/9C7/8K9) * xx?xx: Trailer Hitch o 0 = Trailer Hitch not installed (PR-1D0) o 1 = Trailer Hitch installed (PR-1D2) * xxx?x: Headlights o 0 = Halogen Headlights w/o Daytime Running Lights (PR-8Q0/8Q1+8K0/8K7) o 1 = Halogen Headlights with Daytime Running Lights (PR-8Q0/8Q1+8K1/8K3/9C6/9C7) o 2 = Bi-Xenon Headlights with Daytime Running Lights (PR-8Q3/8Q5+8K9/8K4) o 3 = Bi-Xenon Headlights w/o Daytime Running Lights (PR-8Q3/8Q5+8K0/8K7) o 4 = Bi-Xenon Headlights with Daytime Running/Tail/License Plate Lights (PR-8Q3/8Q5+8K1/8K3) * xxxx?: Country o 1 = Rest of World/Nordic Countries/Denmark/Croatia/Baltic Countries with Bi-Xenon o 2 = Nordic Countries/Denmark/Croatia/Baltic Countries without Bi-Xenon o 3 = USA/Canada with Bi-Xenon o 4 = Canada without Bi-Xenon o 5 = Special Vehicles zapewne masz ostatnią 2 wiec zamień na 1
peter22 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 da sie to zrobic ja tak mam wystarczy wymienic przełącznik który w aucie bez xenonow był odpowiedzialny za regulacje wysokosci swiateł . u mnie jest tak włącznik swiateł na 0 , swiecą sie DRL (dzienne) na mijania swieca sie xenpony. Analogicznie z funkcją AUTO jak jest widno to swieca sie DRL zciemnia sie zapalaja sie xenony. dopiero po wymianie przęłącznika tego co opisałem wcześniej istnieje mozliwość wyłączenia DRL . Pozdrawiam[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2010, 17:56_________________________________________________a odnosnie barwy xenonów to jesli zmienia sie w kolor czerwony to oznacza ze juz sie wypaliły i czas je zmieniac
KERCZI Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 no ale jak wylaczysz drl wlacznikiem to nie beda dzialaly przeciez na opcji auto nie prawdaz??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się