Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Nawiew na szybe raz działa raz nie działa


macieek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od dluższego czasu VAG pokazywał mi bląd:

00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

....ale nic podejrzanego sie nie działo.

Lecz od niedawna ów błąd daje sie we znaki w taki sposób, że nawiew na szybe działa z przerwami tzn dmucha ładnie np przez 20-30 sekund i cisza (nie dmucha) przez ok 2-3 sekundy i znowu dmucha. :confused4:

Czytałem, że czyszczenie silniczków prawie zawsze pomaga ale czasem wymagana jest zmiana panela klimatronika. Czy ktoś miał takie same objawy?

Bo nie wiem czy jest sens zabieranie sie za ten silniczek...

Dzięki za ewentualne sugestie i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wentylator w tym czasie gdy nie ma nawiewu na szybe dziala czy przestaje pracować?

Działa - dmucha ladnie na nogi i bocznymi nawiewami, tylko górny nawiew na szybe przerywa :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczyścić silniczek a jak nie pomorze to wymiana i ma hulać, przerabiałem ten temat u siebie :hi:[br]Dopisany: 19 Maj 2009, 02:59_________________________________________________oczywiście chodzi mi o silniczek sterujący nawiew na szybę :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości spytam...Miales ten sam objaw - nawiew na szybe wlaczal sie i wyłaczał? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki za info. A czy przeprowadzałeś po naprawie silniczka nastawy podstawowe klimy? Bo jak juz sie za to zabiore w weekend to chcialbym tez zrobic te nastawy. Znalazłem opisy tylko do b5 a b6 nie ma nigdzie. Może są takie same? hmm :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klima a nawiew to zupełnie co innego, co do tego co ja robiłem to przeczyściłem silniczek i założyłem-nic więcej. Życzę powodzenia :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK dzięki ale chodziło mi o nastawy podstawowe klap nawiewów/silniczków - wydaje mi sie ze to jednak system klimatyzacji czyż nie? Tak czy owak dzieki jeszcze raz, sprobuje przeczyscić te silniczki w weekend.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie wszystko system sobie sam ustawił bez żadnej ingerencji w to, dasz rade. Daj znać później czy wszystko hula :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. A propo klimy to w b5 ktora mialem 2 lata klima chodziła jak złoto, miałem akurat farta, żadne klapy sie nie blokowały, panel działał idealnie i wyglądał też o niebo lepiej niz w b6 (moja subiektywna opinia) wszystko wydawało sie bardziej przejrzyste i jakość wykonania o wiele lepsza. Ale b6 za to ma 2 strefy :guma:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można prosić o jakieś wskazówki, który to dokładnie silniczek, żeby się nie pomylić i nie wymienić innego?

Wystarczy sam nr OE, bo na pewno będzie naklejony, w przeciwieństwie do V107.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie falowanie tylko nawiewu tzn. np. są 4 kreski a zaraz 2 i spowrotem ale zdarza się to bardzo rzadko , vag pokazał błąd w układzie klimatyzacji czujnik G 113 brak - lub zwarcie w obwodzie, błąd sporadyczny i co Wy na to ?????

czujnik G113 - Potencjometr silnika klapy powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam ten wątek:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=177354

w którym odpowiadam na większość zadanych tu pytań.

Co do nastawów podstawowych to tutaj jest pełna instrukcja:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=71163.0;highlight=nastawy+podstawowe+klima

:-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fahur a mój przypadek vag wywalił czujnik G 113 , błąd wykasowałem narazie spokój wszystko śmiga dobrze , ale piszesz że na krótko to pomaga :cool1: w moim przypadku o co chodzi z tym czujnikiem G 113 ???? czy winny jest tutaj potencjometr ??? gdzie on sie znajduje ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fahur a mój przypadek vag wywalił czujnik G 113 , błąd wykasowałem narazie spokój wszystko śmiga dobrze , ale piszesz że na krótko to pomaga :cool1: w moim przypadku o co chodzi z tym czujnikiem G 113 ???? czy winny jest tutaj potencjometr ??? gdzie on sie znajduje ???

Napisz dokładnie to co Ci wyrzucił VAG - będzie łatwiej diagnozować.

G113 to potencjometr najprawdopodobniej w silniku klapy przepływu powietrza (V71) jest zanieczyszczony i błąd pewnie po pewnym czasie powracał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vag wyrzucił : błąd czujnika G 113, brak masy lub zwarcie w obwodzie potencjometru, BŁĄD SPORADYCZNY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może trochę z innej beczki

ale czy ktoś wie co się dzieje że klimatronik wieje mi na maxa gorącem do środka.

ustawiam np.: 22 stopnie a wieje na maxa gorącem zmniejszam temperaturę i nic się niedzieje, następnie za kilka dni samo się naprawia, a potem znowu to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może trochę z innej beczki

ale czy ktoś wie co się dzieje że klimatronik wieje mi na maxa gorącem do środka.

ustawiam np.: 22 stopnie a wieje na maxa gorącem zmniejszam temperaturę i nic się niedzieje, następnie za kilka dni samo się naprawia, a potem znowu to samo.

Czy VAG wyrzucił jakiś błąd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...