dareksa1 Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Witam kolegów Mam mały problem. Gdy uruchamiam silnik, to falują obroty (nierówna praca), tak jakby się silnik dławił. Najgorzej jest, gdy silnik jest zimny, później gdy się rozgrzeje falowanie jest dużo mniejsze. Co to może być? Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam Paweł
Musashi Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 podlacz VAG, wykonaj logi, sa jakies dodatkowe efekty? - dymienie z rury wydechowej, - sprawdz wyglad plynu chlodzacego: czy ine ma tlustych oczek, czy nie smierdzi spalinami. - obejrz silnik czy nie ma wyciekow paliwa
dareksa1 Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Opublikowano 19 Maja 2009 Podłącze VAGA Nigdy jeszcze nie robiłem logów. Z rury dymi na czarno przez chwilę przy zapalaniu.
Sztomel Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 najczęstsze przyczyny falowania obrotów i nierównej pracy to uszkodzenie czujnika G80 (czujnik wzniosu iglicy rozpylacza trzeciego wtryskiwacza) - jego uszkodzenie lub przerwy w połączeniu ze sterownikiem silnika powodują brak dynamicznej regulacji kąta wyprzedzenia tłoczenia realizowanej za pomocą sygnału płynącego do przestawiacza kąta wtrysku z ECU silnika, drugim najczęstszym powodem nieregularnej pracy silnika to zabrudzenie nastawnika dawki w pompie wtryskowej, usterka czujników temperatury jak i dość częste przerwy sygnałów z nich docierających do ECU z powodu śniedziejących złączek, pomijam tu oczywiście kwestię zapomnianych, przez niektórych właścicieli TDI i nie tylko, dawno lub wcale nie wymienianych filtrów paliwa i powietrza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się