storm37 Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Witam, zdarza sie to sporadycznie ale nieraz po deszczowej pogodzie auto stasznie szarpie, traci moc, ciezko reaguje na pedal gazu, strasznie dymi przy obratach 800-2200. bylo juz wiele podobnych tematow ale jeszcze nikt nie znalazl rozwiazania. oczywiscie zawsze po wyschnieciu wszystko wracalo do normy. zamieszczam logi zrobione gdy auto stracilo moc, przed robieniem logow odlaczylem przeplywomierz auto narmalnie sie zachowywalo, nie szarpalo i normalnie reagowalo na pedal gazu (lecz nie mialo przyspieszenia i mocy ale to normalne po odlaczeniu lmm) po podlaczeniu zachowywalo sie jak opisalem wyzej (szarpie, ciezko reaguje na pedal gazu, dymi) po logach widac ze lmm zle mierzy czy moze byc to spowodowane wilgocia i czy to lmm jest glownym winowajca statyczne 000 001 003 004 007 013 st BS 000 003 004 011 dynamiczne 000 001 003 004 008 010 011 po zrobieniu logow auto troche odzylo lecz jeszcze duzo brakuje do normy jutro wyschnie i bedzie pewnie OK pozdrawiam
letallec Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Co do problemów w razie deszczu to sprawdz czy do ECU nie dostaje sie woda. Sprawdz tez droznosc kanałow odprowadzjacych wode z podszybia tzn czy pod aku nie zbiera sie woda. Logi jeszcze przeglądam....[br]Dopisany: 22 Maj 2009, 19:16_________________________________________________Logi nie sa zle poza lekkim przeladowywaniem - sztanga do rozruszania + troche dynamiczniejsza jazda. Wydaje się ze masz lekkiego chipa Kto go robił? Acha, przepływka jest OK.
storm37 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Opublikowano 22 Maja 2009 ECU, droznosc sprawdzone juz dawno.., auto jest po chipie robil go Witek. Jestem niemal pewien ze to wina lmm, potraktowalem go 30min suszarka i auto zaczelo chodzic jak nalezy
letallec Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Na logach tego nie widać. Może bardziej chodzi o okablowanie?
spanky Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 ECU, droznosc sprawdzone juz dawno.., auto jest po chipie robil go Witek. Jestem niemal pewien ze to wina lmm, potraktowalem go 30min suszarka i auto zaczelo chodzic jak nalezy no to podmien na nowy jak masz mzoliwosc ... sprawdz jeszcze czy napewno nie ma wody w ECU ...
storm37 Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Opublikowano 23 Maja 2009 W ECU napewno nie ma wody sprawdzalem to, innej przeplywki nie mam, nastepnym razem jak znowu oslabnie potraktuje go znowu suszara jezeli wszystko wroci do normy po tym zabiegu bedzie wszystko jasne...
karwat23 Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 kurcze ja nie wiem co jest z tymi AWX ami u mnie jest taka sama sytuacja po porządnym deszczu i po myciu auta i do tej pory nie znalazłem przyczyny też sprawdzałem ECU przeczyściłem styki kostek i nic a do tego jeszcze raz na jakiś czas przy ostrej jezdzie tak na 3 biegu 3500 obr i odłącza sie turbina dopiero po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy ,też zastanawiam sie nad przepływomierzem ciekawe czy ktoś dojdzie do tej usterki ja nawed nie mam gdzie podłączyć VAGa
letallec Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 kurcze ja nie wiem co jest z tymi AWX ami u mnie jest taka sama sytuacja po porządnym deszczu i po myciu auta i do tej pory nie znalazłem przyczyny też sprawdzałem ECU przeczyściłem styki kostek i nic a do tego jeszcze raz na jakiś czas przy ostrej jezdzie tak na 3 biegu 3500 obr i odłącza sie turbina dopiero po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy ,też zastanawiam sie nad przepływomierzem ciekawe czy ktoś dojdzie do tej usterki ja nawed nie mam gdzie podłączyć VAGa Zrob oddzielny watek do swojego problemu. Potem wrzuć logi, bo przepływomierz to nie jedyny element w ukladzie dolotowym Twojego silnika. A tak stawianie diagnozy trąca wróżeniem
spanky Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 kurcze ja nie wiem co jest z tymi AWX ami u mnie jest taka sama sytuacja po porządnym deszczu i po myciu auta i do tej pory nie znalazłem przyczyny też sprawdzałem ECU przeczyściłem styki kostek i nic a do tego jeszcze raz na jakiś czas przy ostrej jezdzie tak na 3 biegu 3500 obr i odłącza sie turbina dopiero po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy ,też zastanawiam sie nad przepływomierzem ciekawe czy ktoś dojdzie do tej usterki ja nawed nie mam gdzie podłączyć VAGa u Ciebie problem moze lezec zupelnie w czy innym .. ale to juz inny temat na nowy watek i kompletem logow ...
karwat23 Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 narazie nie mam gdzie podłaczyć VAGa najszybszy termin to 15 czerwiec zebym miał taki sam przepływomierz to bym założył i sprawdził czy jest jakaś różnica
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się