Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Proszę o analizę logów - notlauf (Golf IV TDI)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Co prawda nie jestem uzytkownikiem pojazdu ze stajni Audi ale mam nadzieje, ze mimo wszystko bedziecie mi w stanie pomoc zdiagnozowac auto...

Mialem niebawem jechac na chipa do Rogala ale przedtem postanowilem sprawdzic dokladnie samochod, zeby po przyjezdzie na miejsce nei wyszly jakies zonki. No i wyszly ;)

Testowalem na A1. Na dowolnym biegu (testowalem na 4, 5 i 6), przy ok. 3500 obr auto traci moc i silnik lapie notlauf. Kod bledu, ktory sie zapisuje to:

17958 - Charge Pressure - Control Deviation; P1550 - 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

Zrobilem wszystkie logi tak jak bylo w poradniku. Wklejam je ponizej i mam nadzieje, ze pomozecie mi rozwiazac problem. Pozdrawiam

Dodam jeszcze,ze w miescie nie zdazylo mi sie zlapac trybu awaryjnego, nawet przy dosc mocnym dogazowaniu. Jedynie przy szybkiej i stalej jezdzie na autostradzie

Golf IV TDI, PD, 115 KM, Silnik: AJM, rok 2000

LOGI DYNAMICZNE:

000 8b8e4319bd752238m.jpg 001b22299f6de615858m.jpg 003a867e19cc356d2bem.jpg 0049d35ec8f213c7a31m.jpg

00892cf3e280fd33244m.jpg 010494a0de988662563m.jpg 011def2e51ab426c39em.jpg

LOGI BASIC SETTINGS:

0000a5e913de1541f2dm.jpg 003_ad9582c1f3c99f407m.jpg 003_b034cf259ad195d5am.jpg

011_a0ec8cb6a73826eddm.jpg 011_bf59c822f18c01458m.jpg

LOGI STATYCZNE:

000600f813d135f63acm.jpg 001ca6f6bb506c4f1dfm.jpg 003b7028e3726a6416dm.jpg 00499936cf4a73b7169m.jpg

007289dd916aa7634cbm.jpg 011de59eb223ef9aa18m.jpg 013f4d07466de9dae0dm.jpg 018a7679b6ec78bf4e7m.jpg

023f9b5c449c78ffab2m.jpg

P.S. Obawiam sie, ze to turbina padla ale pare osob juz mi podpowiedzialo, zeby zdjac wezyk cisnienia z N75 i jeszcze raz zlogowac gr. 011

Opublikowano

termostat do wymiany ...

turbo do czyszczenia ... [mozesz dla swietego spokoju podmienic N75 na nowy]

Opublikowano

termostat do wymiany ...

turbo do czyszczenia ... [mozesz dla swietego spokoju podmienic N75 na nowy]

SPANKY... jak możesz... to jak to jest że sterownik pomimo tak dużego ciśnienia nie próbuje zmniejszyć otwarcia zaworu N75 tylko cały czas podnosi, patrz log011 poz. 4 - % otwarcia

Opublikowano

Witam jeszcze raz ;)

Zrobilem jeszcze ten test grupy 011 z odlaczonym od N75 wezykiem cisnienia.

Niestety wyglada na to, ze mieliscie racje... chociaz przeladowanie nastapilo pozniej o 200 obr...

Czy widziciejeszczejakies niedomagania oprocz termostatu i turbawki ?

I skad widac, ze z termostatem jest cos nie tak ? Czy moze miec na to wplyw fakt, ze moze za slabo rozgrzalem samochod przed logowaniem ?

Pozdrawiam

8fe1e37e11ec729e.jpg

Opublikowano

skad widac, ze z termostatem jest cos nie tak

log 007MB poz ostatnia,,, jest temp ok 82 stopnie

Opublikowano

A moze mi ktos wjasnic, dlaczego w dynamicznym logu 011, cisnienie aktualne caly czas rosnie ?

W sensie czy zaden czujnik (N75?) tego nie ogranicza ?

Czy to sie cos blokuje (kierownice?) w turbinie i nie moze juz zmniejszyc cisnienia ?

Pozdrawiam

Opublikowano

Tak kierownice są blokowane osadami sadzy itp,

tylko nie wiem dlaczego w 4 pozycji logu 11 nie widać że sterownik prubuje zmniejszyć otwarcie zaworu N75 (chyba że zmniejsza a tutaj tego nie widać :mysli:)

Opublikowano

A moze mi ktos wjasnic, dlaczego w dynamicznym logu 011, cisnienie aktualne caly czas rosnie ?

W sensie czy zaden czujnik (N75?) tego nie ogranicza ?

Czy to sie cos blokuje (kierownice?) w turbinie i nie moze juz zmniejszyc cisnienia ?

Pozdrawiam

przeciez widac ze N75 walczy .... [maksymalne wysterowanie] ale syf jest taki w turbulum ze nie daje rady ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...