Demoniq Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 Witam wszystkich Co prawda nie jestem uzytkownikiem pojazdu ze stajni Audi ale mam nadzieje, ze mimo wszystko bedziecie mi w stanie pomoc zdiagnozowac auto... Mialem niebawem jechac na chipa do Rogala ale przedtem postanowilem sprawdzic dokladnie samochod, zeby po przyjezdzie na miejsce nei wyszly jakies zonki. No i wyszly Testowalem na A1. Na dowolnym biegu (testowalem na 4, 5 i 6), przy ok. 3500 obr auto traci moc i silnik lapie notlauf. Kod bledu, ktory sie zapisuje to: 17958 - Charge Pressure - Control Deviation; P1550 - 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent Zrobilem wszystkie logi tak jak bylo w poradniku. Wklejam je ponizej i mam nadzieje, ze pomozecie mi rozwiazac problem. Pozdrawiam Dodam jeszcze,ze w miescie nie zdazylo mi sie zlapac trybu awaryjnego, nawet przy dosc mocnym dogazowaniu. Jedynie przy szybkiej i stalej jezdzie na autostradzie Golf IV TDI, PD, 115 KM, Silnik: AJM, rok 2000 LOGI DYNAMICZNE: 000 001 003 004 008 010 011 LOGI BASIC SETTINGS: 000 003_a 003_b 011_a 011_b LOGI STATYCZNE: 000 001 003 004 007 011 013 018 023 P.S. Obawiam sie, ze to turbina padla ale pare osob juz mi podpowiedzialo, zeby zdjac wezyk cisnienia z N75 i jeszcze raz zlogowac gr. 011
spanky Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 termostat do wymiany ... turbo do czyszczenia ... [mozesz dla swietego spokoju podmienic N75 na nowy]
Darev Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 termostat do wymiany ... turbo do czyszczenia ... [mozesz dla swietego spokoju podmienic N75 na nowy] SPANKY... jak możesz... to jak to jest że sterownik pomimo tak dużego ciśnienia nie próbuje zmniejszyć otwarcia zaworu N75 tylko cały czas podnosi, patrz log011 poz. 4 - % otwarcia
Demoniq Opublikowano 24 Maja 2009 Autor Opublikowano 24 Maja 2009 Witam jeszcze raz Zrobilem jeszcze ten test grupy 011 z odlaczonym od N75 wezykiem cisnienia. Niestety wyglada na to, ze mieliscie racje... chociaz przeladowanie nastapilo pozniej o 200 obr... Czy widziciejeszczejakies niedomagania oprocz termostatu i turbawki ? I skad widac, ze z termostatem jest cos nie tak ? Czy moze miec na to wplyw fakt, ze moze za slabo rozgrzalem samochod przed logowaniem ? Pozdrawiam
Darev Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 skad widac, ze z termostatem jest cos nie tak log 007MB poz ostatnia,,, jest temp ok 82 stopnie
Demoniq Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Opublikowano 26 Maja 2009 A moze mi ktos wjasnic, dlaczego w dynamicznym logu 011, cisnienie aktualne caly czas rosnie ? W sensie czy zaden czujnik (N75?) tego nie ogranicza ? Czy to sie cos blokuje (kierownice?) w turbinie i nie moze juz zmniejszyc cisnienia ? Pozdrawiam
Darev Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 Tak kierownice są blokowane osadami sadzy itp, tylko nie wiem dlaczego w 4 pozycji logu 11 nie widać że sterownik prubuje zmniejszyć otwarcie zaworu N75 (chyba że zmniejsza a tutaj tego nie widać )
spanky Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 A moze mi ktos wjasnic, dlaczego w dynamicznym logu 011, cisnienie aktualne caly czas rosnie ? W sensie czy zaden czujnik (N75?) tego nie ogranicza ? Czy to sie cos blokuje (kierownice?) w turbinie i nie moze juz zmniejszyc cisnienia ? Pozdrawiam przeciez widac ze N75 walczy .... [maksymalne wysterowanie] ale syf jest taki w turbulum ze nie daje rady ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się