pawelmienko 1 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 mam problem bo nie moge dokladnie zlokalizowac wycieku oleju kapie mi gdzies z przodu silnika blizej lewej strony(zdjeta oslona) przez noc kilka kropel wymienilem juz uszczelke pod pokrywa zaworow ale dalej kapie myslalem ze to z miski olejowej ale ja wytarlem a olej naciekal z gory z lewej strony dolacze fotki na ktorych zaznaczylem gdzie jest mokre ale nie wiem co to za element i jeszcze jedno pytanie czy moze warto przejsc na gestszy olej bo mam przejechane prawie 300 000 a jezdze na full syntetyku prosze nie kasowac tego watku bo juz cierpliwosci nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 moze uszczelka pod glowica?? ale to raczej plyn chlodniczy by ciekl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelmienko 1 Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 uszczelke pod glowica raczej wykluczam bo nie ma zadnych objawow nieszczelnosci glowicy a co to jest za czesc ktora zaznaczylem strzalkami bo tam jest jakies kolo pasowe i tak jakby z tego cieklo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi.wielun 0 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Zdejmij obudowę rozrządu i sprawdź dobrze :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelmienko 1 Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Zdejmij obudowę rozrządu i sprawdź dobrze :gwizdanie: podejrzewasz ze to uszczelniacz walu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlis 0 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Ja podejrzewam uszczelniacz wału, u mnie przy robieniu rozrządu mechanik zasugerował wymianę uszczelniacza bo już delikatnie zaczynało z niego kapać. Popatrz jeszcze dobrze za obudową rozrządu czy gdzieś tam się nie sączy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Obejrzyj turbinę, szczególnie odprowadzenie oleju (od dołu). Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin6622 0 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 a co do oleju to bym nie zmienial, mam ponad 260tys i wczesniej byl mobil pelen syntetyk a jak zmienialem to tez wlalem pelen syntetyk tyle ze castrol i jest ok nic nie ubylo a zrobilem juz 5 tys. chociaz sa tacy co twierdza ze przy takich przebiegach niepotrzebyny az taki olej,zdeccyduj sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olotg 0 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 jeżeli chodzi o olej,to proponuję pozostać przy tym oleju jak najdłużej na syntetyku,ponieważ to najlepsze oleje i nie kombinować z przechodzeniem na gęściejsze(już bron Boże minerał)ponieważ oleje syntetyczne są najbardziej odporne na zrywanie tzw.filmu olejowego oraz na wysokie temperatury,no i zawierają uszlachetniacze i środki które utrzymują silnik w czystości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelmienko 1 Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 powiedzcie mi co to jest za czesc tamgdzie sa zaznaczone strzalki czy to jest jakas pompa i czy z tamtad moze wyciekac olej?? prosze o pomoc bo nie mam pojecia co to moze byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się