Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Jakie przewody zapłonowe kupić ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

prawdopodobnie mam do wymiany przewody zaplonowe poniewaz czasami faluja mi obroty i auto przerywa! wczoraj bylo wszystko dobrze zero problemow a dzisiaj padal deszcz i obroty falowaly i wydaje mi sie ze przewody maja przebicie!

autko podpielem pod vaga i zero bledow!

powiedzcie mi jakie mam kupic przewody do mojego autka bo bylem dzisiaj u mnie w miesci w kilku sklepach i nigdzie nie idzie dostac pod moj silnik na allegro tez nie znalazlem!

pozdrawiam

Opublikowano

Hmm, albo mi się wydaje, albo trochę pokręciłeś w temacie. AEB ma cewki na każdy cylinder osobno i nie ma w nim typowych przewodów WN. A falujące obroty to może być co najmniej kilka powodów. Sprawdź czy nie masz czasem zasyfionej przepustnicy.

Opublikowano

Hmm, albo mi się wydaje, albo trochę pokręciłeś w temacie. AEB ma cewki na każdy cylinder osobno i nie ma w nim typowych przewodów WN. A falujące obroty to może być co najmniej kilka powodów. Sprawdź czy nie masz czasem zasyfionej przepustnicy.

ja wiem ze sa cewki ale te przewody co od nich ida tez sie z czasem zuzywaja i sa do wymiany a u mnie obroty zaczynaja falowac przy duzej wilgotnosci a jak jest ladna pogoda to wszystko jest ok!

przepustnice mam wyczyszczona i zaadoptowana,przeplywomierz wymieniony,swiece wymienione![br]Dopisany: 30 Maj 2009, 00:01_________________________________________________dzisiaj zaobserwowalem ze obroty tez mi falowaly jak padal deszcz ale jak sie silnik rozgrzal i pojezdzilem troche to falowanie ustalo wiec napewno musza to byc te przewody!

moglby ktos z was napisac jak one sie dokladnie nazywaja albo jakis numer bo nigdzie ich nie moge dostac?[br]Dopisany: 30 Maj 2009, 14:03_________________________________________________jeszcze jedno pytanie:

czy u was przy kreceniu kierownica na postoju obroty tez spadaja bo u mnie tak sie dzieje?

Opublikowano

Hmm, albo mi się wydaje, albo trochę pokręciłeś w temacie. AEB ma cewki na każdy cylinder osobno i nie ma w nim typowych przewodów WN. A falujące obroty to może być co najmniej kilka powodów. Sprawdź czy nie masz czasem zasyfionej przepustnicy.

ja wiem ze sa cewki ale te przewody co od nich ida tez sie z czasem zuzywaja i sa do wymiany a u mnie obroty zaczynaja falowac przy duzej wilgotnosci a jak jest ladna pogoda to wszystko jest ok!

przepustnice mam wyczyszczona i zaadoptowana,przeplywomierz wymieniony,swiece wymienione![br]Dopisany: 30 Maj 2009, 00:01_________________________________________________dzisiaj zaobserwowalem ze obroty tez mi falowaly jak padal deszcz ale jak sie silnik rozgrzal i pojezdzilem troche to falowanie ustalo wiec napewno musza to byc te przewody!

moglby ktos z was napisac jak one sie dokladnie nazywaja albo jakis numer bo nigdzie ich nie moge dostac?[br]Dopisany: 30 Maj 2009, 14:03_________________________________________________jeszcze jedno pytanie:

czy u was przy kreceniu kierownica na postoju obroty tez spadaja bo u mnie tak sie dzieje?

Sprawdź jeszcze przewody które prowadzą z cewki do świecy :wink4:

Przewody zaś idące do cewki albo działają albo nie...

Co do obrotów to sprawdź stan płynu od wspomagania ewentualnie wymień go jak to nie pomoże to pompa się kończy :confused4:

Opublikowano

Hmm, albo mi się wydaje, albo trochę pokręciłeś w temacie. AEB ma cewki na każdy cylinder osobno i nie ma w nim typowych przewodów WN. A falujące obroty to może być co najmniej kilka powodów. Sprawdź czy nie masz czasem zasyfionej przepustnicy.

ja wiem ze sa cewki ale te przewody co od nich ida tez sie z czasem zuzywaja i sa do wymiany a u mnie obroty zaczynaja falowac przy duzej wilgotnosci a jak jest ladna pogoda to wszystko jest ok!

przepustnice mam wyczyszczona i zaadoptowana,przeplywomierz wymieniony,swiece wymienione![br]Dopisany: 30 Maj 2009, 00:01_________________________________________________dzisiaj zaobserwowalem ze obroty tez mi falowaly jak padal deszcz ale jak sie silnik rozgrzal i pojezdzilem troche to falowanie ustalo wiec napewno musza to byc te przewody!

moglby ktos z was napisac jak one sie dokladnie nazywaja albo jakis numer bo nigdzie ich nie moge dostac?[br]Dopisany: 30 Maj 2009, 14:03_________________________________________________jeszcze jedno pytanie:

czy u was przy kreceniu kierownica na postoju obroty tez spadaja bo u mnie tak sie dzieje?

przy kreceniu na postoju to ze troche opadna to normalne ale po ulamku sekundy powinny wrocic do stalego poziomu

Opublikowano

Hmm, albo mi się wydaje, albo trochę pokręciłeś w temacie. AEB ma cewki na każdy cylinder osobno i nie ma w nim typowych przewodów WN. A falujące obroty to może być co najmniej kilka powodów. Sprawdź czy nie masz czasem zasyfionej przepustnicy.

ja wiem ze sa cewki ale te przewody co od nich ida tez sie z czasem zuzywaja i sa do wymiany a u mnie obroty zaczynaja falowac przy duzej wilgotnosci a jak jest ladna pogoda to wszystko jest ok!

przepustnice mam wyczyszczona i zaadoptowana,przeplywomierz wymieniony,swiece wymienione![br]Dopisany: 30 Maj 2009, 00:01_________________________________________________dzisiaj zaobserwowalem ze obroty tez mi falowaly jak padal deszcz ale jak sie silnik rozgrzal i pojezdzilem troche to falowanie ustalo wiec napewno musza to byc te przewody!

moglby ktos z was napisac jak one sie dokladnie nazywaja albo jakis numer bo nigdzie ich nie moge dostac?[br]Dopisany: 30 Maj 2009, 14:03_________________________________________________jeszcze jedno pytanie:

czy u was przy kreceniu kierownica na postoju obroty tez spadaja bo u mnie tak sie dzieje?

przy kreceniu na postoju to ze troche opadna to normalne ale po ulamku sekundy powinny wrocic do stalego poziomu

wlasnie tak mam ze spadna do jakis 600obrotow i spowrotem wracaja!

[br]Dopisany: 30 Maj 2009, 16:04_________________________________________________a wiec przewody co prowadza do cewki nie moga miec przebicia?

czemu jak silnik sie rozgrzeje lub jest sloneczna pogoda to falowania nie ma?

a jak sprawa wyglada z cewkami ? jak padana to juz na amen czy moze byc taka sytlacja ze raz jest dobrze a raz zle?

Opublikowano

Hmm, albo mi się wydaje, albo trochę pokręciłeś w temacie. AEB ma cewki na każdy cylinder osobno i nie ma w nim typowych przewodów WN. A falujące obroty to może być co najmniej kilka powodów. Sprawdź czy nie masz czasem zasyfionej przepustnicy.

ja wiem ze sa cewki ale te przewody co od nich ida tez sie z czasem zuzywaja i sa do wymiany a u mnie obroty zaczynaja falowac przy duzej wilgotnosci a jak jest ladna pogoda to wszystko jest ok!

przepustnice mam wyczyszczona i zaadoptowana,przeplywomierz wymieniony,swiece wymienione![br]Dopisany: 30 Maj 2009, 00:01_________________________________________________dzisiaj zaobserwowalem ze obroty tez mi falowaly jak padal deszcz ale jak sie silnik rozgrzal i pojezdzilem troche to falowanie ustalo wiec napewno musza to byc te przewody!

moglby ktos z was napisac jak one sie dokladnie nazywaja albo jakis numer bo nigdzie ich nie moge dostac?[br]Dopisany: 30 Maj 2009, 14:03_________________________________________________jeszcze jedno pytanie:

czy u was przy kreceniu kierownica na postoju obroty tez spadaja bo u mnie tak sie dzieje?

przy kreceniu na postoju to ze troche opadna to normalne ale po ulamku sekundy powinny wrocic do stalego poziomu

wlasnie tak mam ze spadna do jakis 600obrotow i spowrotem wracaja!

[br]Dopisany: 30 Maj 2009, 16:04_________________________________________________a wiec przewody co prowadza do cewki nie moga miec przebicia?

czemu jak silnik sie rozgrzeje lub jest sloneczna pogoda to falowania nie ma?

a jak sprawa wyglada z cewkami ? jak padana to juz na amen czy moze byc taka sytlacja ze raz jest dobrze a raz zle?

Zanim będziesz szukał droższych rozwiązań sprawdź najpierw te tańsze :wink4:

Te tzw fajki nie będzie powodem falowania lecz przerywania silnika :decayed:

Przyjrzyj się dobrze układowi elektrycznemu,możliwe że jest gdzieś przebicie i dostaje wilgoci a po rozgrzaniu jest ok.

Opublikowano

Nie czytałem wcześniej tego ogłoszenia.

Ale bawi mnie stwierdzenie: "są to cewki, które zwiększają moc silnika". :polew: Ciekawe jak.

Poza tym gdyby były takie dobre, to czemu ich sobie ten user nie zamontował?

Po za tym nie widzę sensu kupowania starych zużytych cewek zapłonowych, które są przegrzane i wcale nie będą lepiej pracowały niż te, które są obecnie w samochodzie.

Nowa kosztuje w granicach 210 zł w ASO i w zamiennikach też jest podobna cena. Producent to Beru.

Opublikowano

Przebicie możesz mieć jak w przewodach masz WN. A takowe jest generowane przez cewkę zapłonową. Pierwsze słyszę, żeby w niskonapięciowym układzie mieć przebicia. IMHO szukaj gdzie indziej.

Opublikowano

--------------------------------------------------------------------------------

U mnie jest podobny problem z falujacymi obrotami. "Mechanik" powiedzial ze padla cewka, wiec kupilem dwie w ASO (bez tych fajek co ida do swiec). Dwie nowe zostaly zamontowane, a te 4 stare zamienialem zeby wyeliminowac uszkodzona. Poprawy brak, a kasa wydana. Czy cewke i te "fajki" idzie sprawdzic???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...