ochkarol81 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Witka ....czytałem pare godzin te wszystkie info na temat olejów........Chciałem się tylko upewnić czy kolejnośc działań przy moim audi bedzie ok...bo mi juz sie w oczach mgli od tego wszystkiego.. Audi a4 2.5 tdi v6 2000 ok ..przebieg 210 tys...nie wiem co było lane....więc po kolei: 1.Srodek czyszczacy np.MOTUL ENGINE CLEAN na goracm oleju 15 minut na jałowym i spuszczonko... 2.Zalac olej full syntetic np...motul 5w40 lub 5w30 z normami 505.00 choc ten w40 bedzie lepszy.... 3.sprawdzać co jakis czas czy nie ma zadnych rozszczelnien itd.... I teraz tak...skoro nie wiem czy byl wczesniej polsyntetyk czy full to ten srodek jest konieczny czy moge od razu wlewac syntetyka????Czy można przeczyscic tak czy siak??I czy sie komus kiedys zdazyło że się rozszczelnił silnik po zmianie z pół na fullsyntetyc?? Dzieki za podpowiedzi i pzdr
NYNA Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Środek czyszczący wlewasz żeby wypłukać wszystkie syfy przed zalaniem świeżej oliwy ale nie jest to konieczność.Śmiało lej pełny syntetyk i nie słuchaj bajek że Ci się coś rozszczelni.
MarcinGD Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Nie jest konieczny srodek. Ja u siebie jak zmienialem to zalalem full i przejechalem na nim 5000 nastepnie zalalem nowy i teraz juz normalne zmiany bede robil. nie slyszalem o rozszczelnieniu z powodu zmiany oleju. Rozszczelnienie wystepuje przy zuzytych, wydmuchanych uszczelkach.
Flyer Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 1.Srodek czyszczacy np.MOTUL ENGINE CLEAN na goracm oleju 15 minut na jałowym i spuszczonko... 2.Zalac olej full syntetic np...motul 5w40 lub 5w30 z normami 505.00 choc ten w40 bedzie lepszy.... 3.sprawdzać co jakis czas czy nie ma zadnych rozszczelnien itd.... Wszystko sie zgadza. Zalej Motula 5W40 z norma 505.00. Ja przy przechodzeniu z LL na Motula zalalem wlasnie takiego "cleanera". Od 60000km jest git
Rekomendowane odpowiedzi