Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Prośba o pomoc przy adaptacji przepustnicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie czy ktoś z wlkp może pomóc przy adaptacji przepustnicy za pomoca VAG?Po czyszczeniu obr utrzymuja sie przy 1200/1400 potem schodza powoli.Bede wdzieczny za odpowiedzi.

Opublikowano

Witam panowie czy ktoś z wlkp może pomóc przy adaptacji przepustnicy za pomoca VAG?Po czyszczeniu obr utrzymuja sie przy 1200/1400 potem schodza powoli.Bede wdzieczny za odpowiedzi.

podjedz na spocik Poznanski tam ci zapewne pomoga :cool1:

Opublikowano

Nie będę zakładał nowego tematu więc podpinam sie pod dinozaura :hi:

za pomocą vaga nie da rady usunąć błędu przepustnicy a dokładniej :

"Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 557 T

Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D05

Coding: 04001

Shop #: WSC 06335

2 Faults Found:

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-00 - -

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-00 - -

Readiness: N/A "

Próbowaliśmy też adoptować ... za każdym razem kończyło sie to niepowodzeniem . :wallbash:

Gdzie szukać przyczyny ?

Dodam że przepustnica była już czyszczona od wewnątrz jakimś preparatem ( ch... wie co to było ale przestał mi się zawieszac na obrotach i schodzić powoli do 950 rpm . )

Opublikowano

Nie będę zakładał nowego tematu więc podpinam sie pod dinozaura :hi:

za pomocą vaga nie da rady usunąć błędu przepustnicy a dokładniej :

"Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 557 T

Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D05

Coding: 04001

Shop #: WSC 06335

2 Faults Found:

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-00 - -

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-00 - -

Readiness: N/A "

Próbowaliśmy też adoptować ... za każdym razem kończyło sie to niepowodzeniem . :wallbash:

Gdzie szukać przyczyny ?

Dodam że przepustnica była już czyszczona od wewnątrz jakimś preparatem ( ch... wie co to było ale przestał mi się zawieszac na obrotach i schodzić powoli do 950 rpm . )

jest duza szansa ze trzeba bedzie ja wymienic

Opublikowano

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

Miałem ten błąd.Jest na niego sposób.U mnie pomogło ale...

W skrócie...

Demontujesz przepustnice podłączasz pod wtyczkę, następnie odkręcasz w niej taki czarny plastik(tam znajduje się potencjometr)trzeba poruszać tym potencjometrem tylko delikatnie ale do samego końca

Teraz wchodzisz do vaga próbujesz usunąć błędy i wtedy adaptujesz.

Opis dokładny jest na forum.Jak znajdę to Ci linka podeślę

Opublikowano

byłbym wdzieczny :notworthy: wczoraj spędziłem pół nocy przy szukajce a propos dolegliwosci AEB i nie bardzo mi sie chce zarwać kolejną nockę :gwizdanie:

Opublikowano

Witam.

Oto link do tego błędu 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

Pamiętaj jednak żeby zrobić to bardzo ostrożnie!tam są 2 scieżki po których chodzą takie delikatne ząbki-łatwo je zepsuć.

Pozdrawiam.

Jak byś miał jakieś wątpliwości to pisz.

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t89997.0.html;highlight=throttle+valve+control+part

Opublikowano

podziękował :) Zaraz poczytam .

Opublikowano

spróbój adaptacji bez Vag-a też pomaga

Opublikowano

spróbowałem niestety dalej to samo ... :wallbash: no niestety ... przepustnica już prawie w drodze ...

Polski wag wykazuje :

17967 Regulator wolnych obrotów - ustawienia pierwotne

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

17967 Regulator wolnych obrotów - ustawienia pierwotne

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

na poczatku myślałem że to przepływka ale po porównaniu kodów wychodzi że to dalej przepustnica :confused4:

Opublikowano

A czy udało Ci się usunąć ten błąd na dłuższą chwilę.Ja kilkanaście razy próbowałem i w końcu usunąłem ten błąd na stałe.

Jednak jeżeli Ci się to nie udało a uporczywie próbowałeś to przepustnica do wymiany.

Okazyjnie możesz kupić na allegro do 100zł używaną możesz znaleźć .

Pozdrawiam

Opublikowano

witam jesli moge pomoc to ja uzywam srodka do potencjometrow lub taki szybko schnacy do klockow hamulcowych. i zobacz czy nie uszkodziles jakiejs kostki w srodku bo jak jest za duzy luz pomiedzy tymi skalami w srodku to tez zle czyta.

Opublikowano

mam już ja w głębokim poważaniu ... nagrałem przepustnicę za 150 pln i mam nadzieję że bedzie działać i da się zaadoptować . Takie rzeźbienie w gównie to mi tylko ciśnienie podnosi ... z gówna bata nie ukręcisz . I tak kiedyś by ją trzeba było wymienić . :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...