Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Proszę o analizę logów 003 i 011 + 008 - Finał


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

medman czy mialbys zdjecie, ktore pokazuje te przewody? Albo chociaz okolice gdzie mam zajrzec? Jestem zupelnie zielony :gwizdanie:

P.S.

Juz chyba wiem co i jak. Jutro posprawdzam (vagcat.com :gwizdanie:)[br]Dopisany: 01 Lipiec 2009, 21:49_________________________________________________ :hi:

Dzis zrobilem znow krecenie i oto co wyszlo :gwizdanie::

http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_870.html

Jest stanowczo lepiej, zastanawia mnie teraz tylko to niedoladowanie w dolnym zakresie obrotow. Czy moze to byc spowodowane np zatkanym katem? Pytam zupelnie w ciemno bo na forum sporo sie pisalo o tym..

dropsone, jest lekka roznica w przyspieszaniu jakos tak szybciej wskoczylo 120km/h. Wydaje mi sie, ze widac to tez na logu.

Szukac dalej powodow tego niedoladowania czy to juz niedomaganie turbo jest?

Opublikowano

zostaw juz sztange teraz wywal kata i bedzie malina

Opublikowano

U mnie wyglada to tak:

c975fc44e6855420m.jpg

Te rura i spawy przed katem za plecionka to oryginal czy cos bylo kombinowane? :mysli: :mysli:

Opublikowano

wstawiana miałeś plecionke czyli po fachowemu tłumik drgan tylko sie cieszyc kat jest dalej

Opublikowano

To mowisz, zeby teraz wyciac kata i wstawic rurke? Jesli tak to jaka srednice i z czego zrobiona?

Opublikowano

ja bym tylko wywalil wkałd i zostawił jak jest , a wkladzik sprzedal około 100pln ,

Opublikowano

Czyli co.. kata rozciac, wybebeszyc i wstawic spowrotem puche? Czytalem na forum, ze ludzie wstawiaja rurke w srodek puszki i spowrotem wkladaja. Zastanawiam sie co bedzie najlepsze?

Opublikowano

Czyli co.. kata rozciac, wybebeszyc i wstawic spowrotem puche? Czytalem na forum, ze ludzie wstawiaja rurke w srodek puszki i spowrotem wkladaja. Zastanawiam sie co bedzie najlepsze?

W benzynie jest różnica w dieslu niewielka. Ja jeżdżę z samą puchą i słychać jedynie trochę bardziej świst turbiny.

Opublikowano

W dziale uklad wydechowy jest rozmowa na pare stron o wycieciu kata w dieslu i ludzie wypowiadaja sie w samych pozytywach o tym. Mam znajomego, ktory bawi sie w mechanike samochodowa i powiedzial, ze bez problemu mi taka operacje zrobi na zasadzie wymiany uslug :gwizdanie:

Chodzi tez o to aby nie bylo zadnych problemow dla silnika jak nie bedzie kata.. :mysli:

Opublikowano

Czyli co.. kata rozciac, wybebeszyc i wstawic spowrotem puche? Czytalem na forum, ze ludzie wstawiaja rurke w srodek puszki i spowrotem wkladaja. Zastanawiam sie co bedzie najlepsze?

tak bedzie lepiej, wsadzic rure w puszke od kata

jak zostawisz puszke samą to nie dosc że ruch spalin bedzie zachwiany

to jeszcze bedzie wiekszy rezonans układu wydechowego

Opublikowano

Wlasnie, wlasnie chodzi glownie o zawirowania i o ta glosnosc. Nie chce wzbudzac jakis sensacji na 'dzielni' :decayed:

sokolnh a co myslisz teraz o moich logach? Faktycznie wyciecie kata poprawi dolny zakres? :gwizdanie:

P.S.

Z wrazenia zapomnialem wtedy zrobic logow przeplywki.. :wallbash:[br]Dopisany: 03 Lipiec 2009, 16:50_________________________________________________Swoja droga to przepraszam, ze sie tak do Ciebie przyczepilem ale to dlatego, ze miales 1Z i mozesz cos w tym temacie powiedziec :notworthy:

Opublikowano

Kolega sokolnh ma racje co do głośności. W penym zakresie obrotów rezonans pustej puchy katalizatora staje sie nawet dokuczliwy w środku auta, na zewnątrz głośność sie nic nie zwiększy, jedynie świst turbiny będzie bardziej słyszalny. Wstawienie rurki napewno zlikwiduje rezonans. Jeżeli mogę sie wypowiedzieć na temat loga turbiny to wycięcie kata nic nie zmieni przy seryjnym sofcie, wiem bo sam tak miałem. Różnice odczujesz dopiero po chipie.

Opublikowano

No to juz sam nie wiem czy sie w to bawic czy nie. Jak kolega nie bedzie mial specjalnie roboty to moze zostawie mu niunie do wyciecia kata :gwizdanie:

Opublikowano

kolego normalnie wywal ten srodek i tyle , a nie bedzesz sie zastanawial , nic sie nie dzieje bez wstawania rurki na 100% we wszystkich tdi tak robilem i nic sie nie dzieje i nie jest glosniej niz przed wywaleniem

Opublikowano

Witam.

Do kolegi Chico:jakoś dziwnie wyglądają te spawy, chodzi o zdjęcie z widokiem plecionki wydechu. Ja w sumie mam AHU, ale w miejscu gdzie masz spawy i jakieś kombinowane kolano ja mam kata :confused4: .

Opublikowano

Wlasnie tez mnie to zastanowilo.. moze to swiadczy o tym, ze plecionka byla wymieniana tylko po co to kolano. Ciekawe jak wyglada inny 1Z w tym miejscu :mysli:[br]Dopisany: 05 Lipiec 2009, 22:22_________________________________________________Witam,

Dziś zrobiłem ponownie logi dynamiczne turbiny i przepływomierza i oto co wyszło:

http://rtnet.pl/vaglog/chicopl_2509.html <- turbo 011

http://rtnet.pl/vaglog/chicopl_2508.html <- przepływomierz 003

Przepływomierz widać, że lekko nie domaga. Co sądzicie? Porównywałem moje logi z logami innych 1Z i u mnie bieg trwa ~18 sekund a w innych autkach nawet i 14. Co z tym zrobić dalej? Najbardziej zastanawiają mnie te czasy przebiegów. Wiekszość logów, które oglądałem na forum są w okolicach 14-15 sekund a u mnie aż 4 sekundy dłużej to trwa.. :mysli: :mysli:

Opublikowano

przeplywka ci tnie dawke

Opublikowano

przeplywka ci tnie dawke

bardzo prawdopodobne ... [co by niebylo niedomowien niech zrobi 008]

Opublikowano

Dynamicznie 008 tak? Jeszcze coś ewentualnie? Jeśli to coś pomoże to dodam, że dwa razy zdarzyło mi się szarpnięcie w okolicy 3,2k obrotów(na 3 ale nie w czasie logów) ale autko jechało później dobrze.

Opublikowano

tak ...

a najlepiej jakbys zrobil komplet

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...