Krzysztof Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 Postaram się zrobić jutro komplet do diagnostyki przepływki czyli dorobię: 000, 008 i 010. Jest to o tyle problematyczne, że późno kończę pracę i w mojej okolicy nie ma za bardzo miejsca żeby owe logi zrobić. Muszę wyczekiwać na moment jak droga jest w miarę pusta :gwizdanie: Mam nadzieję, że nie będzie bardzo źlez tym przepływomierzem
przemik Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 przeplywka ci tnie dawke Skad wiesz ze tnie dawke jak nie ma 008
odzim Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 przeplywka ci tnie dawke Skad wiesz ze tnie dawke jak nie ma 008 przekonasz sie
Krzysztof Opublikowano 6 Października 2009 Autor Opublikowano 6 Października 2009 Oto 008 dynamiczny i 003 powtórzony: http://rtnet.pl/vaglog/chicopl_2533.html <- 003 http://rtnet.pl/vaglog/chicopl_2535.html <- 008 Co myślicie? ---edit--- Na forum znalazłem informację, żeby wyjąć przepływkę i zapsikać ją jakimś preparatem np do odtłuszczania hamulców. Mam takie coś w garażu firmy Wurth(http://www.rcwroblik.pl/Wurth-zmywacz+uniwersalny+500ml,57614301,01,i2.html chyba coś takiego). Czy tym sposobem nie wykończę jej na amen? Czy potrzebuję jakiś specjalnych narzędzi(w jednym temacie czytałem o torxie T25 5 ramiennym ale to dotyczyło bodajże silnika 2.5TDI V6)?
przemik Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Przeplywka minimalnie tnie daweczke w zakresie obrotow ktorych uzywaz bardzo rzadko wiec tragedii nie ma. Jesli filtr powietrza jest "swieży" to mozna delikatnie przeczyscic - tylko jakims kontakt sprayem a nie plynem do hamulców...
Krzysztof Opublikowano 7 Października 2009 Autor Opublikowano 7 Października 2009 Właśnie ja raczej rzadko używam zakresu obrotów powyżej 3500. Od czasu do czasu przegonię autko dla zdrowia ale nie non stop. Zatem jaki spray kontaktowy polecasz żeby to przeczyścić? P.S. Wiem, że mendzę ale lubię wyczerpać temat całkowicie bo spać nie mogę spokojnie :gwizdanie:
spanky Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 np. taki : http://liquimoly.pl/features/katalog?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=144&category_id=9 albo Kontaktspray firmy Motip
Krzysztof Opublikowano 7 Października 2009 Autor Opublikowano 7 Października 2009 Czyli co.. wymontować przepływomierz a później zapsikać tym specyfikiem w te kratki, odczekać kilkanaście minut aż wyschnie i założyć z powrotem?(jestem laikiem zielonym jak groszek )
spanky Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 moze i jestes zielony ale chba wiesz jak uzyc opcji http://www.a4-klub.pl/smf/25tdi_czyszczenie_przeplywomierza-t50468.0.html
Krzysztof Opublikowano 17 Października 2009 Autor Opublikowano 17 Października 2009 Nie jestem pewny ale przepływka w 1Z nie wygląda trochę inaczej? Coś jak to: http://img120.imageshack.us/i/074906461gu8.jpg/ Głównie to chodzi o to czy też muszę mieć Torxa aby odkręcić ten wkład z drucikiem? ---edit--- Zamówię sobie ten preparat LM i będę patrzył co tam jest w tej przepływce w przyszłym tygodniu.. póki co dzięki za cierpliwość :hi:[br]Dopisany: 07 Październik 2009, 20:43_________________________________________________Witam, Oto logi przepływki z dziś: http://rtnet.pl/vaglog/chicopl_2734.html <-003 Widać znaczącą poprawę w stosunku do ostatnich logów: http://rtnet.pl/vaglog/chicopl_2533.html Poprawa ta nastąpiła po przeczyszczeniu przepływomierza tym: http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-5101-Luftmassensensor-Reiniger-Liqui-Moly-4066-Opakowanie-0-2L-.html od kolegi rtocki. A także logi wtrysków po zalaniu specyfikiem http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-2098-Dodatek-do-diesla-Diesel-Spulung-Liqui-Moly-2186-Opakowanie-0-5L-.html również od kolegi rtocki ; ) http://rtnet.pl/vaglog/chicopl_2735.html <- 013 BS Myślę, że teraz jest już w porządku? Dziękuję wszystkim za wytrwałość w odpowiedziach. Wiele się nauczyłem :hi: Pozdrawiam
greengrass Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 A także logi wtrysków po zalaniu specyfikiem http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-2098-Dodatek-do-diesla-Diesel-Spulung-Liqui-Moly-2186-Opakowanie-0-5L-.html http://rtnet.pl/vaglog/chicopl_2735.html <- 013 BS Ja proponuję sprawdzić jeszcze korekcje po ostrej jeździe.
odzim Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 daj jeszcze 011 i 008 po czyszczeniu
Krzysztof Opublikowano 17 Października 2009 Autor Opublikowano 17 Października 2009 A co mogło się coś stać z turbo? Fakt, że o dawkach zapomniałem
spanky Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 A co mogło się coś stać z turbo? Fakt, że o dawkach zapomniałem z turbo nic ... ale 008 obowiazkowo ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się