mateusz16 3 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Witam wszystkich , dzisiaj rozebrałem i wyczyściłem zawór EGR. Przy okazji zaślepiłem go blaszkami. Słyszałem że trzeba gdzieś nagwintować i wkręcić śrubkę żeby olej nie wyciekał. Może mnie ktoś nakierować który otwór trzeba nagwintować? W moim roczniku auta wyskoczy błąd po zaślepieniu EGR, czy można z nim normalnie jeździć jakiś czas? Oprócz zapalenia powoduje coś więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 nic nie gwintuj, w grzybie od dołu masz dwie dziurki przez które wylatuje olej, dobierz pod nie nity jesli takich nie znajdziesz to rozwierć, nity wsadz na klej i zacisnij. Błąd nic nie powoduje czasami daje sie obejsc przez sama adaptacje gdzies w tym temacie jest opisane jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz16 3 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 (edytowane) Chodzi o ten otwór? Jaki klej zastosować? Edit: Przeczytałem cały temat i już wszystko wiem. Edytowane 13 Maja 2015 przez mateusz16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Pamiętaj ze po tym zabiegu egr będzie uszkodzony i jeśli wyjmiesz blachy egr i tak nie będzie działał poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz16 3 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Doczytałem o tym, na razie włoże tam patyczek od loda, zostawie go trochę dłuższego, a gdy będę chciał uruchomić EGR normalnie to wtedy wyciągne patyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Testowałem ten patent, wytrzymało tydzień. Nity rozwiązały problem na stale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz16 3 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Najpierw wypróbuje patent z patyczkiem, a jak trochę pojeźdze i wszystko bedzie ok po zaślepieniu EGR to wtedy zastosuje nity na klej. Rozumiem że węzyk od podciśnienia też zaślepić po zatkaniu tych dwóch małych otworów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertss 0 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Witam, wyczyściłem EGR (nie zaślepiałem)oraz kolektor, poskładałem i spalanie skoczyło z 8 do 11 w mieście. Co poszło nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Nie ma takiej możliwości jeśli wszystko jest szczelne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertss 0 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Nie ma takiej możliwości jeśli wszystko jest szczelne. rozumiem, sprawdzę jakąś pianą w sprayu, bo złożyłem na starych uszczelkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biczyz 0 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Witam wszystkich, Miałbym pytanie: zaczął cieknąć mi olej z EGR (z tych dwóch dziurek), ale jest na gwarancji, więc pojechałem do mechanika. On go wyczyścił i przy okazji nitami zaślepił te dwa otwory pod grzybkiem, wężyk jest dalej podpięty. Po tym zabiegu drastycznie spadła moc, pedał do podłogi a samochód ledwo przyspiesza, 1.9 tdi AWX. Powiedział, że wymieni zawór na nowy w przyszłym tygodniu, ale jako że sporo jeżdżę to miałbym pytanie: przeczytałem cały temat i wynika z tego, że takie zaślepienie nie ma sensu bo te otwory wyrównują ciśnienie i zaślepienie tych dziurek bez zaślepienia całego zaworu mija się z celem? Czy dałoby coś odpięcie tego małego wężyka od grzybka EGR i zaślepienie go np. gwoździem? Jakieś porady co do chwilowego rozwiązania nim wymieni mi go na nowy? Dziękuję !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Nie widzę który masz rok, ale do 2002 w AWX możesz ten wężyk odpiac i wkręcić w niego śrubę żeby podciśnienia w układzie hamulcowym nie osłabić. Po 2002 może być błąd ale spróbuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Tak zaślepienie tych dziurek nie ma sensu przy czynnym zaworze i powoduje to nierawidłowe działanie. Zaślepienie przewodu podciśnienia rozwiąże problem. Gdybys miał uzupełniony profil wiedzieli bysmy z którego roku masz auto i powiedzielibyśmy czy wywali ci błąd na zegarach czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biczyz 0 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Gdzieś w tym temacie wyczytałem, że błędem sypie od 06.2003, ja mam 02.2003. Dziwię się, że już teraz nie ma checka przy takich objawach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Wiec dopuki N18 jest podpięty elektrycznie błędu nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biczyz 0 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Byłem po pracy sprawdzić ten wężyk i okazało się, że jest on zaślepiony, ale po prostu wpięty z powrotem do grzybka. Wypiąłem go i teraz jest lepiej, ale cały czas loteria - raz jedzie normalnie, raz traci moc, czasami gaz do dechy i się rozpędzić nie chce a nagle dostaje kopa i ciągnie do końca... no nic, czekam na nowy na gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voucher 5 Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 (edytowane) Panowie, Jaki ma nr wężyk idący do EGR. Potrzebuje go również wymienić: Gdzie zamawialiście te wszystkie uszczelki? Ja w sklepie GETEM nie mogę ich znaleźć. Będzie to N02035333? Edytowane 31 Maja 2015 przez Voucher Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaToNieNosik 0 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Jest jakaś szansa na działające obrazki z instrukcją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafft98 0 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) Panowie, Jaki ma nr wężyk idący do EGR. Potrzebuje go również wymienić: Gdzie zamawialiście te wszystkie uszczelki? Ja w sklepie GETEM nie mogę ich znaleźć. Będzie to N02035333? Ten wężyk bez problemu możesz kupić w każdym sklepie motoryzacyjnym z metra cięty. Ma przekrój bodajże 4mm a trzeba go około 1 metr. Przy okazji możesz wymienić tak samo wyglądający wężyk który idzie nieopodal, też około 1 metr długości i 4mm przekrój. Ale dla pewności sprawdź i kup z zapasem. Też przy okazji je oba wymienie. A co do uszczelek również kupisz wszystkie po podaniu tych numerów prawie od ręki albo poczekasz na zamówienie 2-3 dni w sklepie motoryzacyjnym. Są to tylko gumowe oringi i najzwyczajniejsze uszczelki za które płaci się 2 czy 3 razy więcej tylko za to, że pochodzą z ASO. Oczywiście nikogo nie zmuszam Edytowane 9 Czerwca 2015 przez Rafft98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się