Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] EGR - Wymiana, czyszczenie, zaślepienie - Temat zbiorczy


Yaqb

Rekomendowane odpowiedzi

Ma ktoś sprawdzony sklep gdzie mozna dostać gotowy zestaw do zaślepienia egr i po wymontowaniu całego zaworu założyć kawałek rurki z nierdzewki i dać kolanko ? silnik avf z 2003 roku wywali mi błąd check jak tak zrobie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


silnik avf z 2003 roku wywali mi błąd check jak tak zrobie ?

Zdejmij wężyk z EGR i pojeżdzij ze dwa dni to będziesz wiedział czy się zapali czy nie. Wężyk nie zapomnij zaślepić może być śrubą. Ja mam AVF z 2003 i mi sie czek zapalił po 1 dniu jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepsze jest to że jak przekręcam kluczyk to niema checka :D mam kolorowy fis tzn jak robiłem test zegarami przez vaga to sie zapalał ale przed odpalaniem silnika nie zapala się.

a o rure chodzi mi taką jak tutaj na zdjęciu tylko do AVF P2P http://www.aditech.net.pl/zdjecia/AT-FL_EGR-VAG8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rur na allegro do wyboru do koloru tylko sprawdzic rozstaw srub i można zamawiac. Ale masz świadomość,że pozbywasz się klapy gaszącej i auto przy gaszeniu buja się jak traktor. Przy gaszeniu trzeba też pamiętać o wciskaniu sprzęgła by dwumasa nie dostała po d*pie.

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=zamiennik+egr&bmatch=seng-ps-mp-p-sm-isqm-1-mt-0519

Edytowane przez Gregorski3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gregor tak sie sklada ze bede nie długo szedł w moc 200 ps i egr bedzie zbędny tak samo jak kat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja tego nie neguje.Kata juz dawno nie mam a EGR mam zaslepiony i odłączony programowo. A klapa gasząca rzecz gustu jest sporo aut co jej nie ma i też nic im się nie dzieje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w rocznikach powyżej 2003 chyba czerwca wywala błąd, poniżej nie wywala jesli elektrycznie podłączony N18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w rocznikach powyżej 2003 chyba czerwca wywala błąd, poniżej nie wywala jesli elektrycznie podłączony N18

Mój jest z początku maja 2003

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pamietam dokładnego miesiąca ale wiem ze pierwsze sztuki 2003 jesli miały wyłacznie elektrycznie podłaczony N18 nie wywalały błędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weźcie mi powiedzcie czy jest sens to rozbierać jak się nic nie poci ? co daje ta operacja prócz zajętego całego jednego dnia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po czyszczeniu i wymianie oringu egr , po 3 miesiącach dalej sie poci. Chyba bede musiał wymienic na nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój z 9 sierpnia błąd wywala.

Właściwie to wywalał bo spanky wykastrował EGR ;-)

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Właściwie to wywalał bo spanky wykastrował EGR ;-)

A możesz coś bliżej napisać - koszty i gdzie spanky "urzęduje" ? Rozumiem, że kastracja programowa to była :D ?

Pytam, bo też byłbym chętny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDC Tuning Otwock

Ja robiłem to na odległość. Kupiłem kabel chińczyk z allegro zgrałem soft i mu wysłałem na mail. Za trzy godziny miałem plik który wgrałem. Teraz EGR jest wyłączony elektronicznie i odpięty wężyk. Błędów nie wywala.

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna testować z adaptacją czasu wypełnienia EGR, jak chcesz mam procedure ale testowałem to tylko w b5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję na dzień dobry zamykać takie tematy...

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jakie nasadki lub bity ampul/torx potrzeba do odkręcenia rurki łączącej EGR z kolektorem ?

Pytam, bo zamówiłem komplet zaślepek i planuję wywalić w/w rurkę no i chcę przygotować się logistycznie do zabiegu na weekend ;)

Drugie pytanko o uszczelki. W komplecie są dwie - pod zawór i na kolektor. Jedna ma większy otwór a druga mniejszy - która gdzie idzie ?

Pacjent to motor AVF

Edytowane przez COXymoX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...