gk01 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Witam szanowne Koleżanki i Kolegów. Jest to mój pierwszy merytoryczny post więc proszę o wyrozumiałość... Zgodnie z instrukcją zamieszczoną na forum wykonałem logi statyczne i dynamiczne. Bardzo proszę o ocenę i uwagi. Pozdrawiam. Statyczne: 000: http://img72.imageshack.us/img72/7342/000sfm.jpg 001: http://img2.imageshack.us/img2/8002/001joa.jpg 003: http://img294.imageshack.us/img294/5690/003qie.jpg 004: http://img87.imageshack.us/img87/9240/004bgscig.jpg 007: http://img268.imageshack.us/img268/3596/007zrd.jpg 013: http://img191.imageshack.us/img191/5803/013s.jpg 014: http://img190.imageshack.us/img190/9674/014sfv.jpg 018: http://img188.imageshack.us/img188/6585/018sjw.jpg 023: http://img413.imageshack.us/img413/6863/023z.jpg Nie wiem dlaczego, ale grupa 14 jest pusta, a w 18 zalogowały się same zera. BS: 000: http://img190.imageshack.us/img190/5066/000pul.jpg 003: http://img189.imageshack.us/img189/7614/003emn.jpg 004: http://img44.imageshack.us/img44/2500/004.jpg (dla silników z PD tej grupy chyba się nie loguje w BS, ale na wszelki wypadek:) 011: http://img192.imageshack.us/img192/9053/011vre.jpg Dynamiczne: 000: http://img181.imageshack.us/img181/9534/000e.jpg 001: http://img244.imageshack.us/img244/5799/001bbi.jpg 003: http://img149.imageshack.us/img149/9751/003ubu.jpg 004: http://img181.imageshack.us/img181/6064/004r.jpg 008: http://img244.imageshack.us/img244/489/008god.jpg 010: http://img149.imageshack.us/img149/3074/010zbo.jpg 011: http://img294.imageshack.us/img294/575/011v.jpg Grupy 3 i 11 udało mi się też zarejestrować na 4-tym biegu: 003: http://img44.imageshack.us/img44/9273/003n.jpg 011: http://img189.imageshack.us/img189/4094/011ecj.jpg
spanky Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 termostat do wymiany filtr powietrza tez stan napinacza paska rozrzadu [kiedy wymieniany rozrzad ? ] delikatnie sie kieronwnice przycinaja [dynamiczna jazda powinna uleczyc problem]
gk01 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2009 Powinienem wymienić płyn więc termostat w takim razie też wymienię. Rozrząd był wymieniany miesiąc temu i to mnie martwi. Czyżby jakaś niedoróbka delikatnie mówiąc?
odzim Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Powinienem wymienić płyn więc termostat w takim razie też wymienię. Rozrząd był wymieniany miesiąc temu i to mnie martwi. Czyżby jakaś niedoróbka delikatnie mówiąc? tzreba poprawic synchronizacje walkow patrz grupa 004 ostatnia pozycja powinno byc 0 lub blisko zera 0,6 u ciebie 1,6 w dynamicznej w statycznej w miare ok ,
gk01 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2009 Właśnie porównałem sobie z innymi logami i przykładowo tutaj (logi luk1121): http://images47.fotosik.pl/131/98ac72fb312539fe.jpg kąt synchronizacji waha się w całym mierzonym zakresie. Tutaj (logi xfranek): http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-004-xxx-xxx.htm trzyma w miarę dobrze. U mnie natomiast wyraźnie powiększa się powyżej 4000 obr: http://img181.imageshack.us/img181/6064/004r.jpg I teraz, czy wystarczy regulacja wałków i będzie ok, czy tak jak napisał spanky (dzięki za opinię) może to wskazywać na wadliwy/zużyty napinacz? Na wolnych obrotach jak zauważył odzim (również podziękowania) jest w miare ok: http://img87.imageshack.us/img87/9240/004bgscig.jpg I tak sobie myślę, czy nie oznacza to, że jak mu się depnie to jednak napinacz "nie wyrabia". Nie znam się na tym tylko tak sobie kombinuję kierując się raczej intuicją - co może być błędne. A może ten napinacz jest regulowany i jak się go ustawi odpowiednio to załatwi sprawę? Pozdrawiam. PS. pozostałe prace (filtr powietrza wymieniony, termostat zamówiony w aso) w toku. No i wgrałem sobie anty-PSJ firmware coby uleczyć "delikatnie przycinające się kierownice" [br]Dopisany: 14 Czerwiec 2009, 16:00_________________________________________________Byłem dzisiaj w serwisie, w którym wymieniałem rozrząd jakieś półtora miesiąca temu i na który mam ponoć rok gwarancji, pokazałem logi 04, poprosiłem o ustawienie synchronizacji i panowie powiedzieli mi, że jest dobrze ustawione bo się to ustawia na wolnych obrotach, a na wolnych obrotach jest dobrze. Na moją sugestię, że jednak się kąt za bardzo rozjeżdża przy wyższych obrotach dowiedziałem się że tak jest ok, a tak poza tym to jak by był źle ustawiony to by mi źle zapalał jak jest zimny. W związku z tym szukam kogoś w Krakowie lub okolicy kto by mi ustawił tą synchronizację jak należy, możecie kogoś polecić kto mi to ustawi? Bardzo proszę o jakieś namiary bo jak widać nawet warsztat polecany na tym forum nie za bardzo ma się ochotę za to zabrać niestety. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się