Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Koniec słynnego 1,9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dla przykładu Renault wstawia silniki 1.5 dci, 105 kucy przy 4000 rpm. Przez 2 lata tym sie poruszalem, ale powyżej 3000 rpm to była tragedia. Do szaleństw to na pewno sie nie nadaje. Średnie spalanie 6 l/100.

Opublikowano

Taka dziwna myśl mi sie nasuwa.

Dziwne auta porównujecie. To jakby w latach '80 porównywać Poloneza z Passatem :P

Opublikowano

Dziwne auta porównujecie. To jakby w latach '80 porównywać Poloneza z Passatem :P

Skoro "Polonez" może to "Passat" tym bardziej... :wink4:

Opublikowano

na zachodzie płaci się za pojemność silnika,konie mechaniczne i podatek drogowy plus wysoka cena paliwa więc problem tkwi w tym że ludziska robią się coraz biedniejsi i żeby auta schodziły szukają oszczędności :cool1:

ja na przykład za pierwszą rejestracje audioli 1,9 tdi 130 KM samych tych opłat bez ubezpieczenia zapłaciłem 625 euro za rok i teraz będę płacił po 500 euro rocznie a gdzie jeszcze ubezpieczenie paliwko i amortyzacja trochę się nazbiera :wallbash:

możecie sobie sprawdzić na autoscout24.be ile jest aut do sprzedania po wyżej 2,0L prawie wcale ich nie ma a w przypadku audi B7 są 2,0 tdi ale 116KM już są mniejsze opłaty :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...