qeza Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Dla przykładu Renault wstawia silniki 1.5 dci, 105 kucy przy 4000 rpm. Przez 2 lata tym sie poruszalem, ale powyżej 3000 rpm to była tragedia. Do szaleństw to na pewno sie nie nadaje. Średnie spalanie 6 l/100.
truckmaniac Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Taka dziwna myśl mi sie nasuwa. Dziwne auta porównujecie. To jakby w latach '80 porównywać Poloneza z Passatem
tomaszu Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Dziwne auta porównujecie. To jakby w latach '80 porównywać Poloneza z Passatem Skoro "Polonez" może to "Passat" tym bardziej...
wypsiu Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 na zachodzie płaci się za pojemność silnika,konie mechaniczne i podatek drogowy plus wysoka cena paliwa więc problem tkwi w tym że ludziska robią się coraz biedniejsi i żeby auta schodziły szukają oszczędności ja na przykład za pierwszą rejestracje audioli 1,9 tdi 130 KM samych tych opłat bez ubezpieczenia zapłaciłem 625 euro za rok i teraz będę płacił po 500 euro rocznie a gdzie jeszcze ubezpieczenie paliwko i amortyzacja trochę się nazbiera możecie sobie sprawdzić na autoscout24.be ile jest aut do sprzedania po wyżej 2,0L prawie wcale ich nie ma a w przypadku audi B7 są 2,0 tdi ale 116KM już są mniejsze opłaty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się