Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Czestochowskie[Niedziela g17 III aleja pod DON KICHOTEM]


MAGIC87

Rekomendowane odpowiedzi

BEX: seryjny soft jest kiepsko zrobiony

druga sprawa prawie kazde 1.8T ma cos popsute i jego uzytkownik nawet o tym nie wie.

np. sprawne a3 1.8TQ (1400kg) porobione na 200-210 koni objezdza spokojnie tdika hamowanego na 252 konie. Bylem swiadkiem, wykresy tez widzialem.

To samo a3 objezdza merca e500 w124.

To samo a3 objezdza bmw 535d+ 312koni

tylko tak jak mowie, soft nie jest pisany przez jakiegos znanego tunera, tylko dopracowany i "wypocony swoje"

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=D9z0MPUs4To

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Piotrek98igo

    4047

  • MAGIC87

    2676

  • tymonA4

    2396

  • Dzo-Dzo

    1690

Top użytkownicy w tym temacie

w A3 8L masz duzo mniejsza masę niż w A4 :) .. kto robil Ci soft?

1400kg w a3 bez plynow

1540kg w a4 bez plynow

btw. sam robie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tdi byl akurat takze w a3 ale w osce.

po prostu mial te konie ale tylko na papierze, tuner odpowiednio podrasował paintem, aby klient byl zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ile on mu dorysowal 50ps :grin:

---------- Post dopisany at 23:22 ---------- Poprzedni post napisany at 23:21 ----------

albo dal mu wykres innego auta :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na forum o tym tunerze setki pochlebnym komentarzy. Nie wywoluje wilka z lasu...

Niemniej jednak spot gratki, dobre miejsce na rolke. Mam nadzieje jak bede kolejnym razem to wpadne. Moze w miedzyczasie cos zmodze, na pewno dojdzie sprezyna na gruche, turbo jakby sie zmienilo na k03s tez byloby inaczej, pozyjemy zobaczymy. Na razie chce osiagnac max z serii.

Oliego b5 jak sie pokoksuje to będzie jechało grubo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda ze dzisiaj pomodzone vaneo nie przyjechalo :kwasny:

on jak zawsze , pisze ze wpadnie a lezy i złopie piwsko i wpier.... hamburgiery z maca:decayed:

---------- Post dopisany at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany at 22:30 ----------

trudno powiedzieć bardziej bym obstawial ze 190-195. Auto ma wszystko seryjne procz downpipe i wtryski pb troche wieksze,

jakbysmy zmienili kolejnosc najpierw b5 to moze lepiej by wyszlo, podejrzewam ze za trzecim przejazdem mialem z 70-80 stopni w dolocie i pare koni pobieglo w las.

195 Km to ma BEX andrzeja, który z rolki od 30 dostaje odemnie a od 40 powiedzmy ze przy 180 km/h jest równo ze mna:wink:

wiec nie ma bata zeby miał 190:grin:

Jak przy 180 rowno z toba :grin:

co ty opowiadasz od 40 jak jechalismy to poczatek rowny potem widziales tylko moje tylnie swiatla

nigdy 180 nie jechalem na kresce a przy tej predkosci to z 2 dlugosci bys mial w plecy juz

a co to za rolka od 30 wogole jest jak u mnie z 2000 obr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co to za rolka od 30 wogole jest jak u mnie z 2000 obr :)

zdrowe turbo k03/k03s da spokojnie 1 bar przy 2300obr i wtedy tdikowi mowimy papa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co to za rolka od 30 wogole jest jak u mnie z 2000 obr :)

zdrowe turbo k03/k03s da spokojnie 1 bar przy 2300obr i wtedy tdikowi mowimy papa :)

tylko 2 bieg sie równo trzymałem :decayed:

Nm mi nie pomogły, a pozniej systematycznie do przodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dokładnie...a mamy te filmiki juz na youtubie z b5? bo naszej potyczki chyba nikt nie nagral.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...